chinese kalender Jongen of Meisje

Ryan had volgens die kalender een meisje moeten zijn en bij Nina klopte het.

Dan krijg ik een meisje



(en heb echt een jongens gevoel!)

Bij de oudste 2 klopte het, dit keer zouden we volgens de kalender een meisje krijgen… of dat klopt ga ik niet zeggen :mrgreen:

Als ik zelf kijk naar die kalender dan werd Roan een meisje… Maar in dat andere topic voorspelde ze een jongen en dat was natuurlijk helemaal goed!

klopte bij mij ook :slight_smile:

@Sennapen wrote:

Als ik zelf kijk naar die kalender dan werd Roan een meisje… Maar in dat andere topic voorspelde ze een jongen en dat was natuurlijk helemaal goed!




bij mij ook



nu zou ik volgens de voorspellingen weer een jongen krijgen :slight_smile:

@schaap wrote:

@Sennapen wrote:
Als ik zelf kijk naar die kalender dan werd Roan een meisje… Maar in dat andere topic voorspelde ze een jongen en dat was natuurlijk helemaal goed!




bij mij ook



nu zou ik volgens de voorspellingen weer een jongen krijgen :slight_smile:




Het maakt toch niet uit, 2 jongetjes is ook zooo leuk :inlove:

welk ander topic hebben jullie het over dan waar je een andere uitslag hebt?

bij onze eerste klopte het, het werd een meisje zoals voorspeld… Nu zou het een jongen worden. Ben benieuwd, we weten het niet en heb zelf ook niet een heel sterk voorgevoel voor het een of het ander. En dat had ik bij de eerste wel.

Bij mij klopt het alle 3 de keren :inlove:



Voor de geinteresseerden: HIER kan je kijken wat de chinese kalender voor jou “voorspelt”. Bij conception vul je de datum van je eisprong in…

Nou fijne berekening :lol: :lol: :lol: Hier 3x een meisje, maar ik heb toch ECHT 2 jongens rondbanjeren hier (nu in bed :zzz: ) en wat er in mijn buik zit is een verrassing, maar ik denk zelf toch steeds meer wéér een jochie hoor :inlove: :lol:

Drie keer is scheepsrecht Kim :mrgreen:

3 jongens ja :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: Nog heel even en dan weet je het :inlove: . Heb je al een afspraak gemaakt in A a/d R?

Ik heb zomaar het idee dat zij ook niet kan en dan wacht ik maar gewoon tot de 20 weken echo :lol: :lol: maar ik ga morgen mijn best doen om het te onthouden :shifty: Steeds als ik eraan denk of er rustig de tijd voor heb, is het al einde van de dag :lol: :lol:

Ik zal je morgen op tijd eraan herinneren :mrgreen:

niet te vroeg he :lol: :lol: :lol: en moet ook eerst Joon even naar mijn sm brengen :wink:

1 van jouw ventjes had toch ook gezegd dat hij een broertje erbij kreeg?

Is goed (en mocht ik het morgen vergeten… dinsdagochtend ben ik er “op tijd” :? )

oke, dinsdag is dus niet iets ander gelukt :shifty: