chinese kalender Jongen of Meisje

Nou de titel zegt het al?



Klopt het bij jullie? Bij mijn zoontje klopte het. En nu zou ik een meisje krijgen ben benieuwd :lol:

volgens de kalender zou er nu een meisje naast me in de box moeten liggen :angel:

Hier klopt het niet.

volgens de kalender zou ik twee keer een jongen krijgen :mrgreen:

bij mij klopte het voor de helft. mijn jongste zou een meisje worden maar is toch echt een jongetje :lol:

bij mij klopt het niet …heb een pracht meid :inlove: …ipv de voorspelde jongen.

gheghe… ik heb ook even gekeken. Ik ben benieuwd of het een jongetje (aldus de kalender). :mrgreen: Wij zelf weten het niet dus verrassing. :inlove:

Het klopte hier niet.

Hmm bij de meeste klopt het niet :think:



Zal hier dan ook wel een jongen worden :lol:

bekijk het anders, de meesten die hier posten klopte het niet. Ik heb zo het vermoeden dat ongeveer 50% van die kalender gelijk heeft :stuck_out_tongue:

Ik zou als oudste een zoon moeten hebben en als jongste een dochter volgens de chinese kalender :lol:

@Marieke_5000 wrote:

Ik zou als oudste een zoon moeten hebben en als jongste een dochter volgens de chinese kalender :lol:




ach per saldo klopt het dan in elk geval wel bij jou :lol:



Ik baal trouwens dat die niet klopt hoor… want ik had een grote zus moeten hebben… had ik best leuk gevonden :wink: .

Bij mij klopte het alle 3 de keren :mrgreen:

Bij mij klopte het ook beide keren. Bij mijn beste vriendin klopte het ook beide keren en bij een andere vriendin klopte het alle 4 de keren

bij Laura klopte het.

Nu zou ik weer een meisje krijgen. :slight_smile:

Kijk gelukkig ook wel waar het wel klopt :slight_smile: Ik zou en meisje toch stiekum ook erg leuk vinden :lol: Maar een jongen zou ik ook net zo blij mee zijn :wink:



Bij J klopte het wel dus ben benieuwd of ik me mag toevoegen aan diegene waar het bij klopt.

bij mij klopte het beiden keren, 2 meisjes.

De 1e keer klopte het, het zou een jongen moeten zijn en het is ook een jongen :thumbup: :inlove:

De 2e keer klopte niet, het zou een meisje moeten zijn (bijna dat hele jaar voor mij :shock: ) en het is echt een jongen geworden :inlove:

Deze keer geeft ie weer aan een meisje… We zullen het zien over een paar weken :wink:

Bij mij klopte het beide keren!

53% chance

of a boy



47% chance

of a girl







Klopt dus wel… :wink: Bij mij althans hahaha!