chefville

hee oessie



als je dan bij ville ajb af en toe wel ff wat verzoeken accepteerd

tenslotte doe ik mijn best voor jou bij chef :mrgreen:

ga ik doen hedje :-*

snap er niks van … the ville staat niet meer bij mij op facebook… :think: en ik heb niets verwijderd of zo

@oessie wrote:

joepie heb een koekenpan :dance:




:dance: :dance: :dance: :dance:



Ik moet nog 4 sterren 8)

ik moet nu 79 sterren hebben om mijn doel te halen… pfff dat gaat nog wel even duren…

En toch gaat het sneller dan je denkt.

Ik moet nog 3 sterren, dan heb ik eindelijk die 119 bij elkaar.

Ik zit nu gewoon elke keer bij alle kooktoestellen te kijken waar ik het snelst die sterren bij elkaar kan koken :lol:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

En nog een keer :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik heb nu mijn landgoed met wijngaard, ofwel, ik kan nu zelf olijfolie, parmezaanse kaas en azijn verzamelen :dance: :dance: :dance: :dance:

jullie gaan zooooooooo snell

maar heb dan ook weinig rozen

en weinig fanatieke spelers

(oke okee ik geef toe dat ik er zelf ook niet de hele dag zit :lol: )

Rozen vragen Hedje!!!

rozen vraag ik altijd,… vooral aan het einde van de avond, als ik naar bed wil en ik heb nog wat vrienden die ik wat kan vragen , vraag ik aan iedereen rozen…



marieke je gaat keihard… ik moet nog 7 chefsterren eer ik verder kan… pffff…

Ik moet nu naar 131 sterren :?

je kunt het :lol:

Oh jawel, me eerst maar eens door die quests met die tomatensoep heen zien te worstelen, kost 16 uur om te koken en dan heb je er drie nodig hahaha

Nieuwe opdracht, 136 sterren zodat ik mijn grill kan updaten :?

ik zie al, ik heb nog genoeg te doen dus… pfff

ik zeg het maar even, ben morgen groot deel weg

succes allemaal

Pff wat gaan jullie snel…ik heb echt moeite om aan het aantal sterren te komen en sommige gerechten duren zo lang…(ik ben nogal slecht in wachten :oops: ).

klopt het dat je maar 80 aanbevelingspunten kunt hebben?

Oes dat klopt ja.