chefville

wat kan ik er mee dan? want ik kan ze nergens voor inleveren :think:

@oessie wrote:

wat kan ik er mee dan? want ik kan ze nergens voor inleveren :think:

Kun je er geen uitbreiding mee kopen?

Hoi hoi, hier ook een chefville speler.

Ben nog niet zo erg ver (niveau 15) maar het gaat goed.

Duurt alleen lang voordat je de spullen hebt om gerechten te maken en zoveel buurtjes heb ik niet.

Ben nu aan het sparen voor die vijver en dan kan ik eindelijk zelf zalm oogsten :smiley:

Oes die aanbevelingspunten heb je inderdaad nodig om uitbreidingen te kopen en quests te voltooien.

Doxie, je mag mij altijd toevoegen hoor als buurtje, ik stuur je wel even een pb.

Welk level zit iedereen eigenlijk in want dat kun je niet zien, alleen hoeveel chefsterren iemand heeft.

Ik zit zelf in level 51.

ik ben netnaar level 28 gegaan…

mijn quests zijn allemaal bijna klaar en dan moet ik 9 chefsterren gaan verzamelen om dat deel met die bbq vrij te spelen

marieke, heb je pb ontvangen en je vriendschapsverzoek gestuurd via fb :slight_smile:

Ben dus net level 15 nu :slight_smile:

je mag mij ook toevoegen hoor

mariska de gast

En het geld gaat niet verder dan 99999 :mrgreen:

Doxie dan heb ik je vast geaccepteerd want ik had idd een vriendschapsverzoek :smiley:

Ja, hier nog een chefville-speler! The Ville ben ik ook mee gestopt. Ellendig gebeuren. Vreselijk traag, en ik moet nu eerst kamers bijbouwen voor ik weer wat kan, maar dat lukte me ook niet echt.

Oessie, ik voeg je toe als je het goed vindt :wink: . En wie nog wil…pb me maar!

ik heb je geaccepteerd hoor… :thumbup:

ja the ville kon ik niet verder mee omdat ik geen dingen kon vragen…

had jij al zoveel geld marieke?

pff mijn volgende opdracht moet ik 119 sterren hebben… nou dat kost me nog wel een paar weken… maar ja het blijft een leuk spelletje vind ik…

Tamma leuk, ik heb je al een pb gestuurd :smiley:

Ik vond the Ville ook veel te traag en teveel quests die ik gewoon bijna niet rond kreeg. Jammer, op zich wel een leuk spel.

Oes ja ik had zoveel geld, ik heb net maar een paar decoraties gekocht zodat er weer wat bij kan.

Die 119 sterren lijkt inderdaad een eeuwigheid maar ik had ze toch sneller bij elkaar dan ik dacht.

Ik moet nu voor 1 opdracht 131 sterren halen en voor de andere 136. Die 131 gaat denk ik vandaag nog wel lukken.

ik zie jou echt iedereen inhalen van mijn vriendjes., je gaat echt supersnel…

we 86 sterren…, nog 6 te gaan., denk dat ik ernog wel 1 moet kunnen halen vandaag.,…

Ik heb er een vriendje bijzitten die heeft nu 200 sterren :shock:

Ik heb een broodmachine :dance: :dance: :dance: :dance:

leuk zeg…

ik ben nog 3 sterren verwijdderd van een extra stukkie land met BBQ :dance:

Ohh wat goed, ik ga nu voor het kippenhok.

goed bezig Dkan

ik ga vandaag die 3 sterren nog wel halen, dus vanavond heb ik ook dat veld met die BBQ :dance:

Gaat goed dames!!!

Ik moet nog 3 sterren tot 136 maar dat zal morgen worden denk ik.

heb ik eindelijk die BBQ kan ik bijna niets maken, want die producten kunnen nog niet :think: