chefville

of eieren kom ik ook tekort… heb geen kippen

Uien en eieren kan ik dus ook niet versturen. Wat kunnen jullie eigenlijk allemaal als cadeautjes versturen?

Ik zal zo eens een lijstje maken wat ik kan versturen.

bospaddestoel

tomaat

redwood floor

kleitegel

stenen grastegel

wit houten hek

hoog wit raam

gele klimop

landelijke halve muur

antieke muur

jonge esdoorn

retrolamp



Dit zijn de cadeautjes die ik kan versturen.

ik ook maar dan dus nog het verassingspakket…



hedje… je weet niet wat je mist hoor…kom maar wat vaker… hahaha…



maarre hoe kom ik aan wortels? :think:

@oessie wrote:



maarre hoe kom ik aan wortels? :think:




Er staat ergens een wortelstruik maar daar kan ik nog niet bij…

ik doe mn best haha

Die wortels kan ik ook nog niet bij, hopelijk snel. Er zijn best veel gerechten die ik nog niet kan maken en ik heb die sterren echt nodig.

ja want heb ook ergens paprika nodig … kan ook veel gerechten niet maken…



zal er nu even wat langs in doen… want moet werken

heb dat wijngedeelte vrijgespeeld :dance:

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen Oes?

Ik heb daar nog geen enkele quest voor gehad :think:

jullie gaan snel…

Even lekker doorbakken Hedwich dan ga jij ook snel :wink:



Ik zit nu op 105 sterren, nog 14 te gaan voordat ik mijn opdracht voltooid heb. En dat duurt lang hoor want veel gerechten kun je nog niet maken en van veel heb ik het maximale aantal sterren al.

@Marieke_5000 wrote:

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen Oes?

Ik heb daar nog geen enkele quest voor gehad :think:




geen idee meer… ik dacht dat je die gwoon kon kopen :think:

@Marieke_5000 wrote:

Even lekker doorbakken Hedwich dan ga jij ook snel :wink:



Ik zit nu op 105 sterren, nog 14 te gaan voordat ik mijn opdracht voltooid heb. En dat duurt lang hoor want veel gerechten kun je nog niet maken en van veel heb ik het maximale aantal sterren al.




ja ik vind hetnu al moeilijk om die sterren te halen… nog 2 en dan kan ikeindelijk dat kippenhok vrijspelen… maar lijkt een eeuwigheid te duren…

Ik heb eens bij je gekeken Oes maar welk stuk bedoel je precies van dat wijgedoe?

met die basilicum potten… heb jij vast wel… jij gaat als een speer zeg… hopelijk haal ik nog 2 chefsterren vandaag dan kan ik die kippen eens vrijspelen… heb altijd ei tekort…

Ohhhhhhhh die hahaha, ik dacht dat je het stuk bedoelde waar die azijn enzo staan want daar heb je iets met een wijnroute ofzo voor nodig haha.

Ik ga op dit moment inderdaad hard maar nu gaat het weer langzamer, die 119 sterren lijken nog heel ver weg.

Ik heb ook altijd eieren tekort, zelfs met een kippenhok

ja heb altijd ei en ui te kort…/…



ben overigens met the ville gestopt hoor… ik kon echt alle opdrachten niet afmaken omdat ik niks kon vragen… en dan was ik weer sjaggie… en dacht ik tjeetje als je sjaggie van een spel word moet je kappen :lol:



maar chefville vind ik wel geinig… heb wel heel veel onbekende vriendjes erbij…

Ik speel the Ville ook bijna niet meer, ik weet niet, het spel begon me wat tegen te staan.

joepie heb een koekenpan :dance: