wel goed hoor
Fenna moest naar KNO arts voor een gehoormeting… was goed dus het is oostindisch :shifty:
Melissa gaat wel redelijk, ze heeft wat moeite met schrijven, ze heeft die tremor (trilling) in beide handen en dat is wel sneu om te zien…
Heb Jorre nu op 1 oor , meiden zijn uit spelen… zal even een broodje eten en dan even het huishouden doen, lijkt wel een orkaan die hier geweest is… :oops:
moest je zo snel overal even mee spelen oes :lol: :lol:
heb dat tuintje klaar
hoe vaak kun je oogsten is dat al bekend?
Nog steeds geen idee hoevaak je kunt oogsten, ik krijg er nu alleen nog slablaadjes uit :?
Komen de klanten bij jullie aan de tafeltjes zitten?
Ze blijven bij mij namelijk buiten staan :think:
Oes is er niks tegen die tremors te doen?
Ik voel me net tante Til, heb vanmiddag met roze verf een sierandendoosje geverfd samen met Nathalie mrgreen:
wat creabea marieke…
die klanten van mij doen soms ook wel vreemd… en soms ikzelf ook wel dat blijf ik bij de deur staan en alles gaat dan vanzelf…
mijn laptop is erg traag… als ik op de startpagina van facebook dingen wil aanklikken moet hij steeds zo lang nadenken… pff niks aan…
ik krijgook alleen maar slablaadjes nu… heb mijn 1e ster voor die nieuwe salade al binnen…moet nu 188 sterren dus kan weer sparen maar heb de upgrade voor de bakplaat compleet…
wil mijn vloer wit met rood gaan betegelen maar dat duurt nog wel even omdat dat met harten moet…
marieke nee tegen die tremors is niets te doen, ze dachten dat ze het wel zou overgroeien maar helaas… nu moet ze doormidden van erghotherapie er mee leren om gaan…
Marieke: dat is idd creabea. Kloddertje hierrrrr, kloddertje daarrrrr
Oessie: sneu voor Melissa, vooral omdat het niet overgaat. Hopenlijk doet de therapie zijn werk.
Ik heb vanmiddag even goed schoongemaakt. Heb in mijn restaurant weinig te doen want heb 5 of 6 gerechten lopen die héél lang duren. Beetje dom want verveel me suf haha.
Ik heb al twee worteltjes en 1 paprika gekregen uit de moestuin. (en een tomaat en groene sla maar goed die kennen we wel)
kunnen jullie er in? bij mij laad hij wel, maar kan niks aan klikken… wel de dingen die klaar zijn, maar kan geen nieuwe dingen maken, :think:
ik kan er nu gewoon inkomen en dingen doen
hihi weet je nu wel waar het aan ligt bij fenna
kun je afspraken maken dus; 3e keer niet reageren gevolg hihi
sneue bak voor Melissa
duimen dus dat ze er mee om kan leren gaan
Jorre gaat lekker nu ?
@oessie wrote:
kunnen jullie er in? bij mij laad hij wel, maar kan niks aan klikken… wel de dingen die klaar zijn, maar kan geen nieuwe dingen maken, :think:
Ik heb hetzelfde :?
ik heb het nog steeds… kan helemaal niks maken :wall:
oh wat balen! Ik kan er wel inkomen. Vanochtend ook.
Wat ik wel heb, als ik dat gerecht met die 3 champignons gemaakt heb, dan word dat plaatje bij ieder ander grecht wat ik wil maken/serveren gebruikt :lol:
Heb nu de draaimolen :dance: :dance: Ook metyeen die 5 hotdogs gemaakt en voltooid. Dus dat is helemaal afgerond nu.
ik heb wel vaak, dat als ik bij iemand langs ben geweest, er groot in beeld staat, beloning voltooid bezoek
das best irri
ik kan weer wat doen… maar werkt nog niet optimaal… zit vaak vast…
was al bijna afgekickt :lol:
@hedwich wrote:
ik heb wel vaak, dat als ik bij iemand langs ben geweest, er groot in beeld staat, beloning voltooid bezoek
das best irri
Dat heb ik dus ook, en als je bij meerderen langs bent geweest heb ik dat wel een stuk of 5 keer in beeld staan
@oessie wrote:
ik kan weer wat doen… maar werkt nog niet optimaal… zit vaak vast…
was al bijna afgekickt :lol:
Neuh, zo snel kick jij niet af :lol: :lol:
@Marieke_5000 wrote:
@hedwich wrote:ik heb wel vaak, dat als ik bij iemand langs ben geweest, er groot in beeld staat, beloning voltooid bezoek
das best irri
Dat heb ik dus ook, en als je bij meerderen langs bent geweest heb ik dat wel een stuk of 5 keer in beeld staan
klopt
dus dan ga ik er maar opnieuw in
anders zie je amper wat je doet
gelukkig doet hij het weer bij mij… heb vanmorgen gelijk al 3 sterren erbij gehaald,
nog 6 sterren en dan heb ik doel franse les afgerond… :dance:
ik moet er nog 8 halen voor een opdracht
maar dat zal vandaag wel niet worden
kan vnl lang spul doen
en mis ingredienten
ach ik wandel rustig door :lol:
Ik moet nog 9 sterren voor een opdracht en dat duurt op dit niveau heel erg langzaam. Je moet geluk hebben dat je bij buren ingredienten krijgt die je nodig hebt maar zelf nog niet hebt :?
Mijn klanten blijven nog steeds buiten staan en gaan niet aan tafeltjes zitten.
Ik baal daar wel van want voor een nieuwe opdracht moet ik 6 rozen aan klanten geven en dat gaat zo nooit lukken natuurlijk.
marieke, ik heb even bij jou gekeken
ik heb het idee, dat jij hun de weg geblokkeerd hebt en dat ze dus niet binnen kunnen komen
dat bord van die hotdog, dus dat grote knipperde ding, heb jij op het looppad staan waar ze langs moeten
ik zou die ergens anders neerzetten
zien of ze dan wel binnenkomen
is mijn idee hoor, weet niet of het klopt
Ik ga het eens proberen Hedwich.