sjugt
“we zijn bezig met onderhoud u kunt zich tijdelijk niet aanmelden”
ik kan er gewoon in hoor…
zal zo even champies bij je jatten whahahah nee hoor… heb nu even een broccoli tekort en kip tekort
Ik kom er gewoon op.
En ik zal niet meer aan je champi’s komen
ik heb geld teveel… wat zal ik eens kopen :think:
En de bouillon trekt voor mijn laatste noedelsoep. Ben blij dat ik daar zo vanaf ben zeg.
@oessie wrote:
ik heb geld teveel… wat zal ik eens kopen :think:
Ik wil je mijn bankrekening wel geven
die noedelsoep heb ik even gestopt , heb er nu iets van 6 uur in, ga ik vanavond wel weer mee verder, kan ik mooi wat kip enz…opsparen…
en moet lange rijstkorrels verzamelen.
@Marieke_5000 wrote:
@oessie wrote:ik heb geld teveel… wat zal ik eens kopen :think:
Ik wil je mijn bankrekening wel geven
:lol:
hedje heb je nog wat aan mijn vriendjes gehad??
Hedwich: misschien heb ik ook wel champignons bij je gepikt haha. Maar ik krijg meestal alleen muntjes. Doe ik wat verkeerd?
Ik kom vaak energie te kort, vind 25 echt te weinig, maar dat vond ik bij castleville al :lol:
ff denken hoor …
champies ik hou bijna niks over door jullie
dus ik ga terug jatten :twisted:
enne bedankt dat je via startpagina weer 1 terug geeft :lol: :lol:
vriendjes heb ik nog niks mee gedaan
zit nog beetje in twijfel
spel is wel erg leuk, maar wil wel dat de kids ook mijn gezicht zien en niet alleen mijn rug
de ene dag heb ik ook het idee dat je meer munten of harten of items krijgt dan de andere dag
is heel wisselend
enne oessie jij vind mij sjoooooo lief dat je mij eerder als een goed doel ziet dan marieke
:-* :-* :-* :-*
ik slijm niet, lijkt maar zo…
ik heb te weinig toonbanken nu :shifty:
oww wat ik wel jammer vind, als je per ongeluk een gerecht aanklikt op start, kun je dat niet meer stoppen :?
hedje. haha nou ik vind het spel ook erg leuk… maar doe het eigenlijk als de meiden op school zijn en dan het huishouden tussen door… savonds zit ik vaak met lappie op de bank tv te kijken
Ik speel als Siem op bed ligt. En soms 's avonds als er een gerecht klaar is en ik krijg dan een ster :mrgreen:
Heb nu 29 lintjes, hoef alleen nog maar 4 keer chiliwrap te maken. De eerste zit er in en als het goed is kan ik er vandaag 3 afmaken.
Dan morgen nog 1 en tadaaaaa de draaimolen :thumbup:
Bakplaat is nu ook klaar, schiet mooi op.
Ik vind trouwens de saladebar het minst leuke, vind de meeste zo lang duren voor de klaar zijn. :roll:
Ja tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, bereid 2 groene salades. En dat terwijl ik er net een macaronisalade in heb gedaan die maar 16 uur hoeft :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Ik vind dat groententuintje wel grappig.
haha Marieke. Ik zat ook al te balen want had er echt net 10 minuten terug een groene salade ingedaan :wall: Die zal hij wel net niet pakken.
Ik vind hem ook grappig! Eindelijk worteltjes en paprika. Maar blijft dit of zal die een keer leeg zijn?
Nou dat zat ik me dus ook af te vragen.
Of het blijvend is of niet want je ziet ook geen tijd tot volgende oogst staan :think:
gaat best doen om het benodigde spul te verzamelen
was ik ook weer… moest vanmorgen met fenna naar ziekenhuis… even snel mijn restaurantje doen en dan zo melissa weer ophalen…
heb mijn tuintje ook compleet… en hopelijk vandaag ook mijn bakplaat upgraden… :thumbup:
heb nog niet alles binnen
zal vanmiddag wel worden
hoest met fenna en melissa?