Is misschien wel het slimst ja :wall:
ja inderdaad nog meer hotdogs… ik maak eerst die ene maar af en ga dan maar verder… heb nu de chiliwrap er in, die moet ik nog 4 x en dan moet ik nog maar snelklaar dingen en dan heb ik ook die draaimolen…
en inderdaad die kip avocado komt mij ook de neusgaten uit…
moet nu 170 sterren voor het upgraden van bakplaat en heb 160 sterren…
die tweede opdracht heb je zo af oessie
is die extra mosterdpot plaatsen en bouwen
3 aanbevelingen verzamelen en 5 klassieke maken
vreemd iedereen staat op level 30 chefsterren bij mij :think:
bij mij nu niet
ik heb wel, dat ie regelmatig op klein scherm springt terwijl ik m op groot heb staan
@hedwich wrote:
bij mij nu niet
ik heb wel, dat ie regelmatig op klein scherm springt terwijl ik m op groot heb staan
Dat gebeurt bij mij ook wel.
Mijn eerste coq au vin in de slowcooker is klaar :mrgreen:
Nu 3 porties gestoofd rundvlees maken.
En miniburgers voor een andere opdracht, veel, heel veel rundvlees nodig :?
nog 2 lintjes :dance:
Goed zo Oes!!! :dance:
je kan het je kan het !!!
Goedzo! Nog twee te gaan!
Ik heb nu 24 lintjes. :dance:
Mutsie schiet ook op, gaat je lukken hoor!!!
Met de slowcooker wel een aantal nieuwe gerechten maar nog niet dat ik zeg van goh wat gaan we nu snel, eerder euh… slow :mrgreen:
Ik moet nu naar 227 sterren zodat ik mijn oven kan upgraden.
Ik zie allemaal dingen in jou restaurant die ik ook wel hebben. Vooral de parmazaanse kaasding haha en de bakplaat.
Ik moet eerst een of ander doel redden voordat ik ook de azijn en de kaas kan kopen.
En de bakplaat ook zo, grrr :lol:
ja mutsie, ik miste die azijn toen ook en ging steeds bij buurtjes pakken, maar nu ik hem zelf heb ,heb ik wel genoeg…
En wat ik ook mis, de lange rijst korrels. Maar die heb ik nu voldoende gekregen om 1 pad thai ofzo te maken.
En ik hoef nog maar 1 stuk kaas en dan kan ik eindelijk de kip met parzemaanse kaas maken.
En heb bijna 26 lintjes :dance:
ik heb mijn laatste chiliwrap erin, dus over 6 uurtjes heb ik ook de draaimolen… die andere opdrachten van die klassieke hotdogs heb ik gister afgemaakt…
Hartstikke mooi Oes, kun je ook misselijk worden van het gedraai :mrgreen:
Ik heb weer eens toonbanken tekort :?
Die rijst heb ik ook altijd tekort, vooral nu je 10 vietnamese noedelsoep moet maken, ben dus druk aan het vragen.
ja ik ben ook met die noedelsoep bezig… krijgt iedereen dan ineens die opdrachten… ik dacht die zul je wel bij een bepaald level krijgen…
nou zal verder met die noedelsoep… hoop eigenlijk ook vandaag of morgen 170 sterren te halen voor uitbreiding van die bakplaat
oessie: ik hoef geen noedelsoep te maken.
Dus zal wel vanaf een bepaald getal met chefsterren gaan.
Ik ben opeens vooruit geschoten qua doelen. Kon de bakplaat kopen en hopenlijk kan ik hem vandaag of morgen voltooien. :dance:
En vandaag raak ik wel op 28 sterren als ik mijn best doe.
Marieke: je mag wel wat toonbanken van mij :mrgreen: :lol: Ik heb ze nog niet allemaal vol nu, richt me eerst op de lintjes vooral.
ik heb nu gewoon steeds zout probleem
vlees te weinig
en BLIJF NOU EENS VAN MIJN CHAMPI’S AF :mrgreen: