Tssss nu heb ik net 3 okragevallen gekregen na mijn oproep en nog doet hij het niet :evil:
Heb je der ook gewoon nog 1 kunnen toesturen. Weet niet of dat normaal is natuurlijk.
ik ga bijna denken dat jullie leven om cheffville draait , bijna… :lol: :lol:
@ingelke wrote:
@DKAn wrote:@Mutsie86 wrote:Ik speel het ook! :mrgreen: Maar heb alleen Marieke die bij mij ver is, dus kan niet zo heel veel andere ingredienten halen. Loop soms vast. :think:
Dus wie wil ook mijn buur worden?
martinadijkstra heet ik op facebook, oh ja ook in het echt 8)
Ik heb je net uitgenodigd.
Ik heb je ook uitgenodigd.
Jolanda de Heus
Gezellig! Heb jullie al geaccepteerd :thumbup:
Oh jullie hebben de draaimolen al! Ik moet nog 10 lintjes :? red ik nooit. :roll: Maar goed als je niet probeert weet je zeker dat het niets word haha.
veel mosterd vragen, en vlees bij de buren lenen :lol:
ik had eerst ook steeds mosterd te weinig
toen zoveel dat ik het in mijn inbox liet staan 8)
Goede tip hedwig… Ga ik ook maar eens doen.
verder gaat het gestaag verder en kruip ik de levels langzaam door.
hier gaat het ook niet heel snel hoor
ik ren niet, ik wandel :lol:
Ik ren ook niet… beetje snelwandelen afentoe hihihi
Richt me niet echt meer op de opdrachten momenteel maar gewoon op de gerechten waarvan ik de sterren vol wil hebben. Zo weet ik ook beter welke groente oid ik bij de buren nodig heb. in het begin klikte ik maar wat om zo snel aan zout en peper te komen. Niet zo handig dus
Nou ik kan die slowcooker dus nog niet afmaken ondanks dat ik die okra gevallen heb. Hij blijft op 5 staan. Ik snap er geen biet van :?
Misschien een kleine bug… Hopelijk doet ie het morgen gewoon weer.
Nou eindelijk hij geeft zomaar ineens aan dat mijn slowcooker klaar is :roll: :dance:
En voor degenen met mosterd tekort, een mosterdmaker extra
Ja marieke je hebt hem! Eindelijk.
Ik heb nu idd de extra mosterdmaker gekocht. Hopenlijk kan ik die vandaag al afmaken want dat zou echt heel veel schelen.
Nog 2 chilihotdogs te gaan en ik heb weer een lintje erbij.
“joepie” nog meer hotdogs maken 8)
En ik ben heel blij met jullie, want nu schiet het spel tenminste op :thumbup: 8) Heb heel veel bekenden die dan eventjes dit spel spelen en dan er weer mee op houden.
En heb even mosterd gevraagd :mrgreen:
Mutsie, je mag mij ook toevoegen hoor. Je kan me bij de andere dames vinden als MaschaMascha Frenay
@hedwich wrote:
“joepie” nog meer hotdogs maken 8)
Nou idd ze komen je neus uit :lol: Maar dat had ik ook met de quiche barbara en de kip salade :roll: :lol:
Kitten: ik ga je even opzoeken! :thumbup:
@K1TT3N wrote:
Mutsie, je mag mij ook toevoegen hoor. Je kan me bij de andere dames vinden als MaschaMascha Frenay
Ik heb je al in mijn lijst! haha dacht eerst, nog een Mascha :lol:
Ow… haha… oops…
We houden het maar op zwanger zijn en ontzwangeren :mrgreen: