chefville

Nee ik moet nog 1 okra-overmoed.

Wat raar dat je die melding dan krijgt, had je ook op die okra geklikt?

Ik zal zo eens bij Hedwich gaan sneupen want zij heeft haar draaimolen en ik ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet :smiley:

Ah hij is wel schattig met die 2 paardjes :inlove: , nog een halfuurtje heb ik hem ook.

En ook hier draait het draaimolentje :smiley:

ik moet nog steeds 6 lintjes… ik heb mosterd tekort

Aan buren vragen?

En ik baal ervan dat ik op die ene okranogwat blijf steken zeg.

ik zal eens kijken of ik dat kan doen voor je…maar volgens mij had ik dat a;l gepprobeerd

nee lukt niet…a lle beloningen zijn al opgehaald…

marieke,

ben je ook al zo misselijk ?

wil uit die draaimolen maar hij stopt nie en ik durruf nie te springen :lol:

@Marieke_5000 wrote:

Nee ik moet nog 1 okra-overmoed.

Wat raar dat je die melding dan krijgt, had je ook op die okra geklikt?

Ja en daar kreeg ik die melding…vreemd…

Weehh mag ik bij jullie een rondje in de draaimolen? Ik krijg 'm nooit bij elkaar… :cry:

moet je snel kunnen springen :lol:

je hebt nog 6 dagen Dkan… ik moet nog 5 lintjes… moet mij lukken dacht ik zo… ga er straks nog 1 lintje halen…

Hedwich al die rundvleeskroketten die ik gebakken hebben komen er bijna uit in die draaimolen :mrgreen:

DKAn moet lukken joh met nog 5 of 6 dagen te gaan.

Ik zal vanavond nog eens kijken of ik die oproep kan plaatsen, nu kan het nog niet. Echt raar hoor dat jullie die melding krijgen terwijl hij niet compleet is. Ik moet 6 van die dingen hebben en heb er nu 5.

Heb hem ook geprobeerd en krijg dezelfde melding als de andere dames.

marieke je moet er 6, dan moet dat altijd in 2 gedeelten… had ik laatst toch ook… je kan als het goed is straks weer een oproep doen en dan heb je hem zo bij elkaar… geduld :lol:

Hmmm daar heb je gelijk in Oes, zit nu te wachten tot ik weer een oproep kan plaatsen. Nu nog niet en zometeen ga ik naar de sportschool. Misschien als ik terugkom nog :angel:

Ik MOET en ZAL die slowcooker hebben :angel:

Hihihih…ik moet en zal :lol:

Ik heb net de BBQ in gebruik genomen, eindelijk die 92 sterren bij elkaar gekookt :dance:

Oh die is ook leuk de bbq, staat zo gezellig vind ik :inlove:

Jaaaaaaaaaaaaaa verzoek kunnen plaatsen dames!!!