het is ook maar net welke gebieden je al hebt
maar ook waar je buren zijn (oftewel wat je bij je buren kan “lenen” :mrgreen: )
inderdaad… ik haal bij de hoogste altijd papaja en paprika enz weg… dan kan ik weer wat meer gerechten maken…
maar sta nu ook even wat stil in sterren hoor… moet er geloof ik 188 en heb er nog maar 151…
ook nog druk met die lintjes dingen… en heb steeds tekort aan toonbanken…
ik moet nog 1 lintje
moet wel lukken lijkt mij
farmville level 15 ga ik niet halen
pech dan
ik moet naar 119 chefsterren toe
zit op … 89 oid
De farmville opdracht is me niet gelukt, heb er ook geen extra moeite voor gedaan moet ik eerlijk zeggen.
Ik moet nog 1 lintje, dat gaat dus wel lukken.
Verder lijkt het wel of ik op de een of andere manier maar niet naar die 207 sterren kom. Dan denk je, ach van 200 af zijn het er maar 7 maar het schiet niet op, veel gerechten waar ik nog geen ingredienten voor heb en die ik ook niet bij veel buren kan halen :?
die famrville opdracht is mij ook niet gelukt…
en k moet nog 6 lintjes… hopelijk lukt mij dat…
marieke zei jij niet dat ik geduld moet hebben :lol:
ik kon mijn wok upgraden… en nog een paar aanbevelingspunten en ik kan die papaja boom vrijspelen…
Hahaha ja dat heb ik inderdaad gezegd.
Nou ik heb er net 1 ster bij, we schieten op :mrgreen:
Ik speel het ook! :mrgreen: Maar heb alleen Marieke die bij mij ver is, dus kan niet zo heel veel andere ingredienten halen. Loop soms vast. :think:
Dus wie wil ook mijn buur worden?
martinadijkstra heet ik op facebook, oh ja ook in het echt 8)
Hedwich, jij bent snel :thumbup: :lol:
soms he :mrgreen:
heb de laatst chiliwrap er in zitten
jompel
en nu eerst in huis bezig
Haha Hedje die heb ik er net ook inzitten, hebben we dus ongeveer tegelijk het laatste lintje :mrgreen:
Mutsie ook in dit topic, leuk :mrgreen:
Ik heb toonbanken tekort :?
@Marieke_5000 wrote:
Zo raar, die ene die mij ineens zo heel ver voorbij was gegaan die stond vanmiddag nog op 208 sterren en nu staat hij ineens weer op 192 :think:
Ik lees even terug maar dit zag ik van de week ook bij jou. Dacht opeens: he ze had toch veel meer sterren. :think:
Ja stom he, ik zag dat zelf dus niet bij mezelf.
Zal wel een foutje in het spel geweest zijn die dag.
@Mutsie86 wrote:
Ik speel het ook! :mrgreen: Maar heb alleen Marieke die bij mij ver is, dus kan niet zo heel veel andere ingredienten halen. Loop soms vast. :think:
ik heb je toegevoegd :thumbup:
mijn energie is op, mijn vlees is op, heb toonbanken te kort… ik zeg tijd om het huishouden eens te gaan doen…
tot later!!
@Mutsie86 wrote:
Ik heb je net uitgenodigd.
@DKAn wrote:
@Mutsie86 wrote:Ik speel het ook! :mrgreen: Maar heb alleen Marieke die bij mij ver is, dus kan niet zo heel veel andere ingredienten halen. Loop soms vast. :think:
Ik heb je net uitgenodigd.
Ik heb je ook uitgenodigd.
Jolanda de Heus
Nog 5 keer kip frituren en dan heb ik 207 sterren :dance:
Frituren van de kip duurt gelukkig maar 2 minuten. Wel kip bij de buren zien te halen :mrgreen:
En dan kan ik eindelijk verder met mijn opdrachten en mijn slowcooker koken.
je gaat weer snel marieke…
ik moet nog 10 aanbevelingspunten… eens even wat rozen gaan vragen…
Mijn slowcooker staat te bouwen, vergeten jullie niet te klikken :mrgreen:
want uiteraard heb je hem niet zomaar :lol:
@Marieke_5000 wrote:
Mijn slowcooker staat te bouwen, vergeten jullie niet te klikken :mrgreen:
want uiteraard heb je hem niet zomaar :lol:
Ik kreeg als melding dat alle beloningen al opgehaald waren, is je slowcooker al klaar?