Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben gehad Hedwich :mrgreen:
Dankewol :-*
Graach dien hear frou :mrgreen:
goeiemorghuh!
heb er gisteravond laat allemaal dingen van 16 uur in gedaan… dus niet veel te doen nog… dus ga mijn bouillon enz… maar ff aanvullen…
Goedemorgen,
bouillon is altijd handig om in huis te hebben.
Ik ga maar eens uitzoeken bij welke koektoestellen in die laatste 5 sterren bij elkaar kan sprokkelen.
Moeten wel de ingredienten van de buren meewerken :?
wat heb je nodig dan marieke?? ik heb die asperges nodig en paprika… maar vandaag valt er niet zoveel te halen bij de buren
asperges, paprika, tonijn en zo’n soort aardappel.
Oh en van die bonen zodat ik sojasaus en ketjap kan maken.
Ik moet dus naar die 227 sterren zodat ik andere opdrachten af kan maken omdat ik dan pas mijn oven kan upgraden.
Ik zag net wel dat ik nog 1 ster nodig heb om de natuurwinkel te kopen, dan heb ik tofu :mrgreen:
En uiteraard heb ik weer eens toonbanken tekort :roll:
ik blijf maar achter jullie aan hobbelen :lol:
Kan ook lekker zijn :mrgreen:
wat is dat chefville bonusen gedoe toch… :think:
Daarmee kun je alle bonussen enzo pakken die je buren op hun prikbord zetten, ingredienten, energie etc.
@Marieke_5000 wrote:
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben gehad Hedwich :mrgreen:
Dankewol :-*
ik had zelf ook een keer iets in de weg staan vandaar 8)
@Marieke_5000 wrote:
Kan ook lekker zijn :mrgreen:
met goed uitzicht… 8)
@Marieke_5000 wrote:
Daarmee kun je alle bonussen enzo pakken die je buren op hun prikbord zetten, ingredienten, energie etc.
:think: :think:
@hedwich wrote:
@Marieke_5000 wrote:Daarmee kun je alle bonussen enzo pakken die je buren op hun prikbord zetten, ingredienten, energie etc.
gewoon appje installeren, bonusjes pakken en hoppa, je gaat een stuk sneller in het spel :mrgreen:
Ik heb de natuurstraat met de natuurwinkel :dance: :dance:
Ik heb nu dus ook tofoe in de aanbieding
kom ik vanavond even tofu jatten…
maarre dan hoef ik dus nergens meer op te klikken???
In principe niet, gewoon een paar keer per dag of hoevaak je wilt de bonussen pakken.
joepie… nog even wachten op mijn hartige uientaart en ik heb 188 sterren… :dance:
@Marieke_5000 wrote:
@hedwich wrote:@Marieke_5000 wrote:Daarmee kun je alle bonussen enzo pakken die je buren op hun prikbord zetten, ingredienten, energie etc.
gewoon appje installeren, bonusjes pakken en hoppa, je gaat een stuk sneller in het spel :mrgreen:
waar waar 8)