Hoi,
Wij willen in november naar een Center parcs gaan, maar welke is het leukste met de binnenactiviteiten? Want ik denk dat ik daar dan het meeste op moet letten, om de kids te kunnen vermaken daar he?
We zaten zelf aan Erperheide te denken, iemand daar al eens geweest? En hoe is het zwembad daar? dat vind ik ook een van de belangrijke dingen, dat er een leuk zwembad bij zit
Ik wilde al antwoorden: erperheide!!!
Zwembad is erg leuk voor de kids, met veel kinderglijbanen en een zandbak midden in het zwembad (modder, wat wil een kind nog meer)
En natuurlijk het indoorspeelparadijs!!! echte aanrader
(wij gaan deze zomer een weekje !!!)
Wij gaan elk jaar een keer of 3 / 4 naar Center Parcs, en Erperheide springt er voor ons echt uit!
Die binnenspeeltuin die ze daar hebben is zo gaaf. Zowel voor jonge als voor al wat oudere kinderen.
Het zwembad is ook gewoon echt centerparcs (peuterbadjes, stroomversnelling, wildwaterbaan, glijbanen, enz.).
Voor ons wordt het dus over een week of 3 ook weer Erperheide
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
huttenheugte :thumbup: :dance:
Wij hebben verschillende parken gehad, maar Erperheide is en blijft toch favoriet! Persoonlijk vind ik na Erperheide de andere parken die we tot nu toe gedaan hebben allemaal tegenvallen, zo leuk is Erperheide!
Er is 1 groot zwembad en daar omheen liggen ook nog kleinere baden die je kunt bereiken door over rotsen (met trapjes erin) te klimmen.
Heel sfeervol park en er is een grote zaal waar kinderen zich goed kunnen vermaken. De marketdome is overdekt, wat in de Eemhof niet zo is.
Succes met een keuze maken.
Erperheide :thumbup:
Compleet ingericht voor gezinnen met (kleine) kinderen! Mooi zwembad met leuk pierebadje (inderdaad mét zandbak)
En een indoor speelwereld, Baluba
Restaurants zijn ingesteld op kinderwagens, hebben kinderstoelen, babyvoeding kan opgewarmd worden…perfect gewoon
Wij gaan in het najaar ook weer een weekendje, Isa was afgelopen jaar eigenlijk nog te klein.
Hutteheugte :thumbup:
Wij gaan zelf dit jaar de Kempervennen eens bekijken!
Kus Moon
port zeelande is zwaar :thumbdown:
Het is dan wel geen center parcs, maar hof van saksen was ook erg leuk!
Een mega ballenbak/klim gebeuren voor kinderen en het zwembad was leuk. Niet heel bijzonder, maar gewoon wat verschillende baden, een peuterbad en een wildwaterbaan.
Maar voor de ballenbak/klimgebouw zou ik zeker nog een keer terug gaan!
Hmm, wij twijfelden tussen Erperheide en Vossemeren en gaan dus in de meivakantie naar laatstgenoemde. Had ik dus niet moeten doen?
Als iets goedkoper alternatief kan ik je ook Landal Lommerbergen aanraden.
Leuk zwembad, niet supergroot, maar wel groot genoeg en erg leuk voor de kleintjes, met apart kinderbad, glijbanen, golfslagbad etc. En een mooi indoor speelparadijs! Buiten ook een mooie speeltuin, maar daar zul je in november niet zoveel aan hebben (we waren er zelf ook in november, hebben het er een kwartier uitgehouden voordat we bevroren waren).
De meeste Landal parken hebben niet echt leuke zwembaden of veel faciliteiten, maar Lommerbergen (en ook Vennenbos) wel.
Ik denk dat Centerparcs nog altijd iets meer te bieden heeft qua faciliteiten en vooral ook luxe en uitstraling, maar het prijsverschil is dan ook erg groot!
Heb ook goede verhalen gehoord trouwens over Roompot Weerterbergen.
Voor zover ik weet waren de parken die ik nu genoemd heb (Lommerbergen, Vennenbos en Weerterbergen) in het verleden ook van Centerparcs, dus is toch een beetje hetzelfde concept.
@Fleur wrote:
Hmm, wij twijfelden tussen Erperheide en Vossemeren en gaan dus in de meivakantie naar laatstgenoemde. Had ik dus niet moeten doen?
Vossemeren is ook leuk hoor! Alleen voor de wat oudere kinderen. Daar heb je indoor een soort van Piratenschip waar ze kunnen klimmen en klauteren. En uiteraard een mooi zwembad, leuke kinderboerderij enz.
Cas was er duidelijk nog te klein voor, maar ik zie dat jouw kids al wat ouder zijn, dus dat zal ook helemaal goed komen :thumbup: :thumbup:
Vossemeren is ook leuk, en idd vooral voor de iets oudere kids!!!
We zijn in heel veel parken geweest en ik vind het Meerdal zelf het mooiste. Maar dat komt omdat ze daar een heel groot huisje hebben voor 6 personen typte 625 uit mijn hoofd.
Naar de erperheide zijn we nog nooit geweest, maar dat komt omdat we altijd een vip huisje willen of een luxe cottage en die hebben ze daar niet. Wel weet ik van vrienden van ons dat dat de baluba daar erg leuk is.
kempervennen vind ik zelf ook echt geweldig, daar zijn wij al het vaakste geweest.
Vossemeren vond ik ook wel mooi maar voor kinderen is discovery bay pas leuk als ze een jaar of 6 zijn.
Het heijderbos is ook leuker als de kids wat ouder zijn, want de jungle dome daar kunnen ze in klimmen en de kleintjes (spreek dus over 4 jaar) vonden het toch best wel eng.
De buiten speeltuinen zijn daar weer wel erg goed en leuk voor kleine kindjes. (wij gaan in mei naar een vip-eden huisje daar!)
Eemhof zijn we weleens geweest maar dat is in de winter niets, want ze hebben geen overdekte market dome. Vond het ook weer meer voor wat oudere kinderen, al is daar de kid’s club wel erg leuk!
huttenheugte zijn we nog nooit geweest
@Mejis wrote:
Als je de luxe van Center parcs gewend bent valt het vennenbos behoorlijk tegen. Vooral de huisjes waren super simpel :shifty: en we zijn ontzettend ziek geworden toen we terug thuis kwamen bleek achteraf door het zwembad daar zijn gekomen. Waren heel veel mensen ziek geworden die week. Slechte hygiene enz…
De meeste Landal parken hebben niet echt leuke zwembaden of veel faciliteiten, maar Lommerbergen (en ook Vennenbos) wel.
Ik denk dat Centerparcs nog altijd iets meer te bieden heeft qua faciliteiten en vooral ook luxe en uitstraling, maar het prijsverschil is dan ook erg groot!
.
@angel wrote:
@Fleur wrote:Hmm, wij twijfelden tussen Erperheide en Vossemeren en gaan dus in de meivakantie naar laatstgenoemde. Had ik dus niet moeten doen?
Vossemeren is ook leuk hoor! Alleen voor de wat oudere kinderen. Daar heb je indoor een soort van Piratenschip waar ze kunnen klimmen en klauteren. En uiteraard een mooi zwembad, leuke kinderboerderij enz.
Cas was er duidelijk nog te klein voor, maar ik zie dat jouw kids al wat ouder zijn, dus dat zal ook helemaal goed komen :thumbup: :thumbup:
Klopt daar ben ik toen (toenik nog kinderloos was :shifty: ) ook geweest maar die heb ik dus niet gekozen omdat Jayden en Finnley daar nog te klein voor zijn maar jou kids zijn groter Fleur, en dat piratenschip (discovery bay) is erg gaaf voor hun…en jij kan lekker aan de zijkant (terras) zitten

Ik ben er uit denk dat het voor ons dan toch de Erperheide word, enne hof van saksen en landal heb ik niks aan want ik krijg nu de 40 % korting van Felicitas

Erperheide!! Weet ook dat ik huttenheugte erg leuk vond maar toen had ik nog geen kids mee… zag laatst wel dat die ook een baluba hebben en dat is zo gaaf!!
Heijderbos is mijn grote favoriet :thumbup: |Wij gaan de 27 weer naar centerparcs echt geen idee welk park / huisje want we hebben een mystery weekend geboekt we laten ons dus verassen :mrgreen:
Inderdaad wij hebben ook ervaren dat als je CP gewent bent Landal dan heel erg tegen valt wat ons betreft en wat hof van saksen betreft schijnt inderdaad erg mooi te zijn maar die prijzen :shock:
Heb altijd het idee bij dat park gehad dat het echt bedoelt is voor de “betere bedeelde” :oops:
Wij gaan nooit weer naar centerparcs, huttenheugte was de grootste desillusie ooit.
Het zwembad was goor en koud.
De huisjes tochtten, waren niet warm en de badkamer beschimmeld.
Het meubilair leek uit elkaar te vallen. De keuken droop van het vet en ons zogenaamde schone beddengoed had vlekken.
We zijn gauw naar huis gegaan!
@#puk# wrote:
Het is dan wel geen center parcs, maar hof van saksen was ook erg leuk!
Een mega ballenbak/klim gebeuren voor kinderen en het zwembad was leuk. Niet heel bijzonder, maar gewoon wat verschillende baden, een peuterbad en een wildwaterbaan.
Maar voor de ballenbak/klimgebouw zou ik zeker nog een keer terug gaan!
waar? drenthe ?