Center parcs....

Heijderbos vind ik ook een leuk park, alleen wonen we daar een half uurtje vandan, dat vind ik dan weer niet leuk :thumbdown: :roll:

We gingen er weleens alleen zwemmen een dagje :wink:

@dragon wrote:

en wat hof van saksen betreft schijnt inderdaad erg mooi te zijn maar die prijzen :shock:

Heb altijd het idee bij dat park gehad dat het echt bedoelt is voor de “betere bedeelde” :oops:

Wij hebben met 3 gezinnen een 12 pers. huisje gehuurd, en dat was net zo duur als een 12 pers huisje roompot of landal elders. Ik weet niet hoe het zit met de andere gewone huisjes.

@Dune wrote:

Wij gaan nooit weer naar centerparcs, huttenheugte was de grootste desillusie ooit.

Het zwembad was goor en koud.

De huisjes tochtten, waren niet warm en de badkamer beschimmeld.

Het meubilair leek uit elkaar te vallen. De keuken droop van het vet en ons zogenaamde schone beddengoed had vlekken.

We zijn gauw naar huis gegaan!

Nee, he! Wij gaan er volgende week naar oe. Ik heb inderdaad verschillende verhalen gehoord. Ze zijn 8 weken geleden begonnen om de huisjes te renoveren. Ik wil nog bellen of we een gerenoveerd huisje kunnen krijgen.

Ik hoop dat het meevalt!

@Elka wrote:

@Dune wrote:
Wij gaan nooit weer naar centerparcs, huttenheugte was de grootste desillusie ooit.

Het zwembad was goor en koud.

De huisjes tochtten, waren niet warm en de badkamer beschimmeld.

Het meubilair leek uit elkaar te vallen. De keuken droop van het vet en ons zogenaamde schone beddengoed had vlekken.

We zijn gauw naar huis gegaan!

Nee, he! Wij gaan er volgende week naar oe. Ik heb inderdaad verschillende verhalen gehoord. Ze zijn 8 weken geleden begonnen om de huisjes te renoveren. Ik wil nog bellen of we een gerenoveerd huisje kunnen krijgen.

Ik hoop dat het meevalt!

Wij zijn er met kerst 2007 geweest en hebben een prima week gehag hoor. Leuk zwembad, leuke plaza, prima park :thumbup:

port zeelande is idd een vette afknapper. Hier voor ons geen centerparcs meer daardoor! vieze gore huisjes, aftans meubulair en als je belt met een klacht over de schoonheid van de woning… krijg je nog commentaar ook!

de schimmel zat in de prullebak, en op de muren, de vloer was zo vies dat ik de sokjes van dochterlief niet meer schoon kan krijgen… ranzig gewoon.

ow en alles wat je in de keuken aanraakte plakte… bluhhhh

Port zeelande vinden wij ook tien keer niets net als Hutteheugde dat zijn dan ook de enigste parken van centerparcs waar wij niet meer heen zullen gaan.

Op Port Zeelande hadden wij een huisje dat maar 1 raam had beneden! Er donker gat dus…

Voor de rest zijn wij altijd erg tevreden over centerparcs nooit problemen of vieze dingen mee gemaakt.

Ik ben blij dat ik niet de Huttenheugte gekozen heb, want die leek me leuk, maar na al die verhalen :thumbdown: :roll: maarja ik denk dat je gewoon pech kunt hebben met een huisje…ligt er natuurlijk aan hoe de vorige “bewoner” het heeft achtergelaten en hoeveel zin de schoonmaakster had die hem schoonmaakte :wink:

:lol: :lol: :lol:

Meerdal is ook errug leuk!

Eerlijk gezegd vond ik Huttenheugte ook het minste park (heb ze onderhand allemaal gehad, ben een reisburomiep met korting 8) )

Huisjes waren verouderd en eenvoudig. Plaza was wat kleiner en het zwembad was ook iets minder spectaculair. Maar we toch een heel leuk weekend gehad hoor!

wij wonen op 10 minuten fietsen van de kermpervennen af en op een 15 minuten rijden op vossenmeren, en ik vind dat toch ook 2 hele mooie parken!

vooral kempervennen vind ik prachtig… hebben er ook al verschillende gezien maar vind kemrpervennen echt wel 1 van de mooiste.

De Eemhof en het meerdal vond ik tegenvallen. Eemhof omdat er geen verdekt plaza is, wat ik wel prettig vond. Verder wel een schitterend park.

meerdal noemde wij het smeerdal… dat zegt volgens mij wel genoeg…

lees verschillende negatieve ervaringen met port zelande. ZIjn daar een flink aantal jaar geleden geweeest en vonden het toen oo niks. Maar dat is behoorlijk gerenoveer en vind het nou goed opgeknapt en een leuk park. maar niks bijzonders

Ik ben al na veel parken van Centerparcs geweest.

Meerdal was top! mooi zwembad vooral.

Huttenheugte was ook super, ik heb geen slechte ervaringen. We zwemmen daar af en toe want we wonen er maar 45 km vanaf.

Eemhof was erg leuk!! daar gaan we in april waarschijnlijk weer heen.

Portzelade zijn we afgelopen oktober geweest, wij vonden het een leuk park, niet zo luxe maar we hebben ons reuze vermaakt. Voordeel was dat Yeline gewoon mee mocht in de wildwaterbaan dus we hadden wel wat te doen in het zwembad.

zandvoort en loohorst ook al geweest maar die zijn nu van Sunparks.

Hochsauerland erg leuk, park stelt niet zo heel veel voor, maar wij gingen erheen voor de omgeving waar enorm veel te bekijken is en super is omdat hij in de bergen ligt.

Ik ben (schrik niet) ongeveer 20 keer in de huttenheugte geweest met mijn ouders. Vind het echt een super park! Wij gaan in mei voor het eerst met onze dochter daarheen, heb er nu al zin in!

En een groot pluspunt, op woensdag en zaterdag hebben ze het onbeperkt pannenkoeken eten weer teruggebracht!!! Vond ik als kind altijd zo leuk haha

haha daar schrik ik niet van hoor dat hebben wij met Heijderbos :mrgreen:

Wij gaan ongeveer 7 keer per jaar wel naar centerparcs dus ook hier bijna alle parken wel gehad.

Ik denk dat een parkvoorkeur ook heel persoonlijk is, het is net waarvan je houd.

Mijn vriend en ik snowboarden ook heel graag en daardoor vinden wij o.a Kempervenne ook erg leuk :thumbup: Ik ken weer mensen die dat parc dus tien keer niks vinden.

En dat is met Hutteheugde ook zo.

Het is wel zo dat het ene parc van centerparcs wat luxer en ruimer opgezet als het andere parc, maar ik geloof dat centerparcs grote planne had om alle parcen te renoveren en net zo luxe te maken.

@#puk# wrote:

Het is dan wel geen center parcs, maar hof van saksen was ook erg leuk!

Een mega ballenbak/klim gebeuren voor kinderen en het zwembad was leuk. Niet heel bijzonder, maar gewoon wat verschillende baden, een peuterbad en een wildwaterbaan.

Maar voor de ballenbak/klimgebouw zou ik zeker nog een keer terug gaan!

:think: wanneer ben je er geweest? wij zijn er vorig jaar geweest en viel zwaar tegen hoor het is meer een kuuroord dan een vakantiepark waar je met kleine kinderen heengaat :wink: