Candy Crush

He dames, Sinds deze week speel ik Candy Crush op mijn tablet en volgens mij zijn er hier ook dames die het spelen. Heb een vraagje. Is het normaal dat je 900 minuten moet wachten op een nieuw leven of doe ik iets verkeerd ofzo?

Je kan aan je facebook vrienden levens vragen :wink:

Ja, maar wil niet iedereen hele tijd irriteren met verzoekjes ofzo :slight_smile: Vond het een beetje raar dat je dus echt 15 uur moet gaan weachten voor 1 leven.



Kwam er net wel achter dat ik via facebook nog wel met 5 levens mocht spelen en wat boosters kreeg ofzo. Heel vaag dus. Maar helaas kom ik level 30 niet door… Moet ingredienten naar beneden halen, maar als al mijn zetten op zijn, zijn ze nog niet eens in beeld, soms heb ik er pas 1 van de 6 en soms ook niets anders in mijn beeld. Ik snap het niet :?

Ik speel ook via me tablet en krijg gewoon steeds 5 levens hoor maar ja wacht duur is 30min per leven dus ja op Facebook heb ik een aantal vrienden die spelen dus zo blijf je elkaar helpen met levens he :mrgreen:

@Noekie wrote:

Ja, maar wil niet iedereen hele tijd irriteren met verzoekjes ofzo :slight_smile:


dat is wat vrienden van fb bij mij de hele tijd doen. Steeds om levens vragen. En omdat ik het nooit van ze krijg, krijgen ze het van mij ook niet.



Maargoed, ik speel de laatste tijd niet veel meer vanwege de drukte. En als je nu a niet verder danl level 30 kan komen, dan staat er heel wat op je te wachten :lol:

Geeft iedereen er een hoop geld aan uit ofzo, om die levels voor elkaar te krijgen? Wat een ***spel :lol: :lol:

Haha ik zit inmiddels in level 165 en heb er nog geen cent aan uitgegeven…

Vind het helemaal leuk dat spel. Nu in level 30. Dankzij fb vrienden kon ik in de boot stappen naar het volgende veld :smiley: je moet wel steeds ff wachten op nwe levens idd. Maar goed ook anders blijf je het spelen.

@Amy82 wrote:

Haha ik zit inmiddels in level 165 en heb er nog geen cent aan uitgegeven…




Dat vind ik echt knap! Hoe doe je die levels dan waarbij je ingrediënten naar beneden moet halen, maar die gewoon helemaal niet in je speelveld komen? Ik word er gek van :shifty:

Dat is proberen om zoveel mogelijk van die gekleurde snoepjes te krijgen door dus 5 of meer naast elkaar te krijgen en dan de boel laten ploffen.

Is moeilijk hoor!!

Ik zit nu in level 33 en het word steeds moeilijker :think: :shock:



Ik vraag (denk ik) nooit om levens maar geef ze wel altijd weg en dan krijg ik ook weer terug.

@Noekie wrote:

@Amy82 wrote:
Haha ik zit inmiddels in level 165 en heb er nog geen cent aan uitgegeven…




Dat vind ik echt knap! Hoe doe je die levels dan waarbij je ingrediënten naar beneden moet halen, maar die gewoon helemaal niet in je speelveld komen? Ik word er gek van :shifty:




zoveel mogelijk speciale snoepjes maken en dan laten exploderen! Zo kom je echt het verste…

Heulemaal niet verslavend hoor :shifty:

Ik zit inmiddels in 156 en net als Amy ook nog geen cent aan uitgegeven. Maar er zijn idd levels waar je een tijd in blijft hangen. Soms ben ik een dag of 3 bezig met 1 en hetzelfde level.



Ik vraag trouwens vaak de mensen die mij om levens vragen zelf ook om levens.

ik heb wel weken in een bepaald level gezeten, ben nu over de 100 en er ook geen cent aan uitgegeven

@aapie wrote:

Heulemaal niet verslavend hoor :shifty:

Ik zit inmiddels in 156 en net als Amy ook nog geen cent aan uitgegeven. Maar er zijn idd levels waar je een tijd in blijft hangen. Soms ben ik een dag of 3 bezig met 1 en hetzelfde level.



Ik vraag trouwens vaak de mensen die mij om levens vragen zelf ook om levens.


Nou, ik blijf wel 3 weken hangen bij 1 level…

Ik ook, en dan dopte ik het de volgende dag weer en dan haal ik hem in een keer haha

Via je telefoon is er trucje om je levens telkens weer tot 5 aan te vullen, je moet wel verbonden zijn met fb anders ben je je hele voortgang kwijt.



Via instellingen bij je apps kiezen voor optie gegevens wissen



Werkt top :thumbup:

lvl 187 en nog geen cent betaald, speel alleen via fb trouwens

Hoe kun je gebruik maken van die boosters? Als ik er op eentje klik dan zie ik alleen de optie ‘koop nu’ staan? Terwijl ik ze volgens mij wel verdiend hebt door 3 sterren te halen ofzo. Moet je dan alsnog kopen?

@Amy82 wrote:

Ik ook, en dan dopte ik het de volgende dag weer en dan haal ik hem in een keer haha




Het is soms ook een kwestie van geluk hebben he!

@Marsie wrote:

Via je telefoon is er trucje om je levens telkens weer tot 5 aan te vullen, je moet wel verbonden zijn met fb anders ben je je hele voortgang kwijt.



Via instellingen bij je apps kiezen voor optie gegevens wissen



Werkt top :thumbup:




Supertip! Thanks! :thumbup: