Candy Crush

@sassie1980 wrote:

Hoe kun je gebruik maken van die boosters? Als ik er op eentje klik dan zie ik alleen de optie ‘koop nu’ staan? Terwijl ik ze volgens mij wel verdiend hebt door 3 sterren te halen ofzo. Moet je dan alsnog kopen?




Boosters haal je niet door 3 sterrren te halen hoor, er zijn soms boosters die je kado krijgt maar verder idd alleen kopen!

Ik heb inmiddels de tip gehoord dat je de verdiende boosters alleen via de pc kan gebruiken, via smartphone of tablet niet.

Heel verslavend. Zit nu in 58, irritante chocoladeblokjes…

daar kom je voorlopig nog niet vanaf :wink: vanavond eindelijk 165 gehaald, net ook 166 dus ik zit in 167…

Hier al weer 2 dagen in 162…Kom geen steek verder grrr

Ik zit al 2 dagen in level 39 :s irritant level :s

Ik zit met smart te wachten op een nieuwe update. Zit inmiddels in level 260. Maar helaas kan je vanaf 245 enkel op de pc spelen en moet ik het spelen in bed 's avonds helaas op de telefoon laten (hoe bedoel je verslavend :shifty: )

Zul jij even vroeg slapen :wink: .



Ik zit vast in level 63. Echt super irritant.

De ene keer heb ik wel alle gelatine weg maar geen 50000 punten, en de volgende keer heb ik wel 50000 punten, maar weer niet alle gelatine weg.

@Tamma wrote:

Zul jij even vroeg slapen :wink: .



Ik zit vast in level 63. Echt super irritant.

De ene keer heb ik wel alle gelatine weg maar geen 50000 punten, en de volgende keer heb ik wel 50000 punten, maar weer niet alle gelatine weg.




Geweldig spel he, houdt je van de straat whahahahaha

@Tamma wrote:

Zul jij even vroeg slapen :wink: .



Ik zit vast in level 63. Echt super irritant.

De ene keer heb ik wel alle gelatine weg maar geen 50000 punten, en de volgende keer heb ik wel 50000 punten, maar weer niet alle gelatine weg.




Irritant hé dat had ik ook steeds bij dat level…nou als je er doorheen komt spring dan nog maar geen gat in de lucht, ik zit in level 65 en kom er ook niet doorheen, die rot chocolade.

Ik wil je niet ontmoedigen, maar over level 65 heb ik… 5 weken gedaan! (nu vast in 92)

ik doe al een hele tijd over level 147 :wall:

Ik blijft in level 311 hangen :?