cameraploeg voor de deur update pagina 2

Er stond hier een cameraploeg voor de deur. Aan de overkant hebben ze een ENORME camper geparkeerd en nu zitten ze daar binnen. Maar de parkeerplaats hier voor de deur wordt angstvallig door de ploeg vrij gehouden…

Wat ben ik blij dat wij meteen na het eten bij mn schoonouders op visite gaan, ik hoop niet dat ze hier moeten zijn. :oops:

We doen niet mee aan “vaste” loterijen enzo, dus dat miljoen kunnen we niet gewonnen hebben. :wink: :mrgreen:

Ohhhhh spannnnnnend ja hahahahaha. Nu ben ik wel benieuwd waarvan het is :think: .



Ga es vragen :lol: :mrgreen:

een camper?

is het niet van zo’n huis-omtover-tot-een-paleisje-programma?

dan hadden ze vantevoren wel even mogen bellen, dan had ik hier vandaag wat harder mn best gedaan met opruimen e.d. :wink: :mrgreen:

Ik ben tijdens het koken gauw de vaatwasser aan het vullen… :roll:

Waarschijnlijk moeten ze hier schuin tegenover zijn ,daar stonden ze met de camera al naar te richten, maar ik krijg er wel de kriebels van.

Das ook wat: ik wilde een foto van de camper maken, starten ze de wagen en weg zijn ze :shock: :?

misschien was het wel van peter r de vries ofzo :o

spannend!!!

de all you need is love caravan?? hihi

whahaha dat zou ook nog kunnen

alvast voor de kerst voor volgend jaar ofzo :mrgreen:

@Ziet wrote:

whahaha dat zou ook nog kunnen

alvast voor de kerst voor volgend jaar ofzo :mrgreen:




Voor 14 februari :wink:

Jaaaa, 14 februari is er ook een AYNIL!

oh dat zou dan heel goed kunnen!

is die camper niet zilver?

Spannend he ik zou echt wel willen weten, waarvoor het was.



En de all you need is zilver

ik was dus gaan kijken he… :angel:



zolang ze maar niet voor mij komen :mrgreen:

weet je al meer :think: :shifty:

Nee het was een hele grote witte camper en geen zilveren all you need is love caravan :mrgreen:



Maar waarom ze nou hier de parkeerplaats bezet hielden en het huis schuin tegenover filmden terwijl er niemand aan de deur stond ofzo, ik snap het nogsteeds niet :think:



Ik heb ook alleen 1 cameraman gezien en 1 assistent volgens mij, geen Robert ten Brink of Peter R de Vries. Dan had ik wel even aan gaan kloppen voor een foto en handtekening :mrgreen:


update:

Wordt er net aangebeld, staan ze meteen met de camera in mijn gezicht :shock: ieks!
Of ik op de hoogte ben dat de overburen nogsteeds geen douche hebben, of ik op de hoogte was van wat er in de buurt speelde.
Heel gesprek gehad, maar ben vergeten te vragen voor welke zender.

Pff ik bloosde ervan, zit nog te bibberen :oops:

Jammer geen grote prijs.



Zal wel Hart van Nederland zijn ofzo.

hart van neerlnd valt wel erg op met de sb 6 logo er op die hebben wij nl es bij ons gehad,



maar ik ben benieuwd hoor,

@Bagheera wrote:


update:

Wordt er net aangebeld, staan ze meteen met de camera in mijn gezicht :shock: ieks!
Of ik op de hoogte ben dat de overburen nogsteeds geen douche hebben, of ik op de hoogte was van wat er in de buurt speelde.
Heel gesprek gehad, maar ben vergeten te vragen voor welke zender.

Pff ik bloosde ervan, zit nog te bibberen :oops:


LOL vast voor "help mijn man is klusser" anders kan ik me niet voorstellen dat ze met zulke domme vragen komen. :mrgreen: