cameraploeg voor de deur update pagina 2

Dat was ook mijn eerste gedachte :mrgreen:



Liefs,

Winnie

:lol: :lol:

Of ik op de hoogte ben dat de overburen nogsteeds geen douche hebben
Help mijn man is (g)een klusser... Zou kunnen, maar hoe zit het met de zin
of ik op de hoogte was van wat er in de buurt speelde.


Vertel eens meer, je zei dat je een heel gesprek hebt gehad. Ikke neusgierig :roll: :mrgreen:
Heel gesprek gehad, maar ben vergeten te vragen voor welke zender.

ooooow vertelllllll :lol: :lol:

Dusss…je buren hebben nog steeds geen douche joh ? :smiley:

Misschien is het een nieuw geschillenprogramma en hebben ze gedonder met de woningbouwverening ?



Maf hoor…

Ben er net nog even langs gelopen en het is voor RTL 4, inderdaad voor “help mijn man is klusser.”



Ik werd uitgevragen over de overburen, of ik er veel contact mee had, of ik dus wist wat er speelde. we zeggen wel hallo enzo, ik heb es gevraagd of het beviel in de buurt

Of we wel es meer gesprekken hadden gehad nee dus.

Of ik gezien had dat ze wel eens met boodschappen tassen naar de buren liepen nee, niet echt op gelet.

Ze hadden dus geen douche, en mochten bij de buren douchen of ik dat wist. nee, dat wist ik niet ,wat erg voor ze.

Zo kabbelde het gesprekje nog even door en voor ik het wist was het gesprekje weer afgelopen en werd ik bedankt voor de medewerking.

Ik ben natuurlijk even later er achteraan gegaan om te vragen voor welk programma en welke zender :mrgreen:



Ze komen zo nog aan de deur omdat ik een formulier moet tekenen als ik instem dat he tuitgezonden mag worden.



Waarschijnlijk moet ik dan deze tekst verwijderen, maar dat zien we dan wel weer, hebben jullie het toch alvast gelezen :wink: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Hahahaha, wat grappig! :lol:

hahaha jeetje het zal je maar gebeuren!!!

En je was er al bang voor dat ze voor je deur zouden staan!!!

Het zal mij benieuwen wanneer het uitgezonden word.

Owja, daar ga ik ook nog naar vragen als ik het formulier onderteken :mrgreen:



Mijn moeder was er ook bij, die deed de deur open omdat ik onze adviseur aan de foon had.

Ben benieuwd, over een half uur zou de cameraploeg weer terug zijn. Ben even polshoogte gaan nemen :oops: Ik ben verder helemaaaaal niet nieuwsgierig hoor! :liar: :mrgreen:

Ik ben er heen gegaan en eind maart wordt het uitgezonden. Ze zijn vandaag ook nog de hele dag bezig geweest, jemig, ik denk dat wij onze badkamer maar niet gaan verbouwen :shock:

Oh, ze maken er meteen goed werk van dus…



Ben wel benieuwd, in maart nog een keer aanhalen hoor!! Gaan we massaal kijken :mrgreen: