cadeautje kraamverzorgster

Ik heb al even gezocht, maar ik heb er niets over kunnen vinden (sorry, als ik iets gemist heb).



Ik ben op zoek naar leuke ideetjes voor een cadeautje voor de kraamverzorgster.



Hebben jullie misschien leuke ideeën?

wij hebben een fles wijn en een mooie bos bloemen gedaan.



Ik heb zelf een kaart gemaakt met een gedicht en een tekst erop en aan de achterkant een foto van Y.

Hier een kaart met foto en een verwensetje voor haarzelf van een wat luxer bad olie merk. Dat laatste was omdat tijdens mijn kraamweek zij een beauty dagje met zussen moest afzeggen.

Bij de eerste een dinerbon gegeven en bij de tweede een lekkere doos

chocolade.

hier ook een doos merci geloof ik, of alleen een bos bloemen, ik weet het niet eens meer :think:

Onze kraamhulp had gezegd dat ze een enorme zoetekauw is dus we hadden voor haar een zak schepsnoep gekocht met daarbij een geboortekaartje van zoonlief en een bedankt-kaartje.

wij hebben een doos chocolade gedaan omdat ze dat erg lekker vond. ook heeft ze met ons een kerst ontbijt meegegeten ( ze was eigenlijk vrij met kerst maar ja, Elize kwam eerder dan gepland).



ook heb ik na een paar maanden een kaartje gestuurd om te vertellen hoe het met ons ging en een paar fotootjes mee gestuurd.



toen Elize 1 werd kregen we een verjaardagskaart van haar en ik heb toen nog weer een kaartje terug gestuurd.



mocht het lukken met een brusje voor Elize dan vragen we haar weer als kraamverzorgster want ze is een ontzettend leuke vrouw!

geboortekaartje, foto van kv + kleine en een mooie bos bloemen

en bij de eerste dat was echt een geweldig mens… ook een cadeaubon gegeven

We wilden een VVV-bon geven maar die konden we niet zo snel vinden. Toen hebben we haar gevraagd of ze het vervelend vond om een envelop met inhoud te krijgen en dat was niet zo. Ze is van plan om er samen met de andere envelopjes met inhoud een schilderij van te kopen. Ook hebben we haar een geboortekaartje gestuurd en wat leuke fotos gemaild.

Het geboorte kaartje gegeven en een foto van de kraamverzorgende met Y.ara en T.hije.



Ze wordt gewoon voor haar werk betaald,dus moet bekennen dat ik het niet nodig vind om extra te geven,hoe goed ze ook haar best gedaan heeft hoor.



Bedoel meer te zeggen met uit eten gaan oid geef ik ook nooit fooi.

een bos bloemen en een geboortekaartje…



De verloskundige kreeg een beker met daarin drop… Op de beker stond bedankt…



grts patricia

hier niks geloof ik

of een bloemetje…

hub kon het ook helemaal niet met haar vinden dus was blij dat ze weer vetrokken was en na 5 dagen in het ziekenhuis is ze ook maar 3 daagjes geweest.

… en… ze krijgen inderdaad ook gewoon betaald.





maar m’n vriendin heeft ook een kast vol geurtjes, te goedbonnen en dat soort dingen die ze van de gezinnen mee krijgt na haar kraamtijd daar :smiley:

nu moet je weten dat ze niet tegen douchespul enzo met geurtjes kan :stuck_out_tongue: dus die heeft altijd wel een cadeautje liggen om weg te geven :wink:

Bij de audste niets werd ingeleid en moest maar op na controlle bij de huisarts dus toen heeft de vk niets gehad.



de kraamhulp had een doechesetje gehad



bij de middelste had de vk twee dozen merci gehad met een foto van onze dochter en haar.



de kraamhulp had een thee paket gehad



bij de jongste had de vk een doos chocolade gehad en de kraamhulp ook

Wij hadden een pakje Jasmijnthee (:lol:) en een cadeaubon gegeven.

Vond ze allebei heel erg leuk!! :mrgreen:

@JayDee wrote:

hier niks geloof ik

of een bloemetje…

hub kon het ook helemaal niet met haar vinden dus was blij dat ze weer vetrokken was en na 5 dagen in het ziekenhuis is ze ook maar 3 daagjes geweest.

… en… ze krijgen inderdaad ook gewoon betaald.





maar m’n vriendin heeft ook een kast vol geurtjes, te goedbonnen en dat soort dingen die ze van de gezinnen mee krijgt na haar kraamtijd daar :smiley:

nu moet je weten dat ze niet tegen douchespul enzo met geurtjes kan :stuck_out_tongue: dus die heeft altijd wel een cadeautje liggen om weg te geven :wink:




Ik denk dat ik van beroep ga veranderen :mrgreen:

maar wij hebben doos chocolade gegeven van leonidas en bij de andere een bon voor de parfummerie.

ze waren er blij mee :thumbup:

Wij hebben haar de CD van Dire Straits gegeven, omdat die veel opstond bij ons in de kraamweek, en zij er altijd zo vrolijk mee meezong en danste, en telkens zei dat ze het zulke leuke muziek vond (ze kende het nog niet)



En een zakje caramel fudge van de hema, die had ik als kraamkadootje van iemand gekregen, en die vond zij ook zo lekker.



En natuurlijk een geboortekaartje en leuke foto.



Hoop dat ik deze keer weer zoiet ‘persoonlijks’ kan bedenken.

Maar ik geloof idd meteen dat die dames kasten vol kadootjes hebben staan, maar ze doen dan ook zulk goed werk! (meestal) waar je gewoon dankbaar om bent!

Ik heb niks gegeven :oops: ze was er ook maar 2 dagen en deed toch niet veel



Ik heb mijn gyn. een choco telegram laten maken bedankt voor de goede zorg. Ivan Wim Dani



(we mochten elke week naar de gyn voor een echo)

Is het echt nodig om een kado te geven als iemand een paar dagen bij je thuis komt?

Ik heb een geboortekaartje en een foto van Mats meegegeven met de tekst: Bedankt!



Verder ook nog een bosje bloemen… maar wij hebben dan ook veel aan haar gehad.

@Danielle_M wrote:

Is het echt nodig om een kado te geven als iemand een paar dagen bij je thuis komt?


Niet nodig, maar wel leuk. Zeker als je veel aan iemand hebt gehad, vind ik het leuk om een blijk van waardering te geven (wat natuurlijk ook in woorden kan, daar niet van). :slight_smile:



Ik heb uiteindelijk toch zelf iets bedacht; het is een ‘theeboeket’ geworden (verpakt in roze papier ;)), met daarbij het geboortekaartje en een foto van Jinthe. :slight_smile: