BV is gestopt...Het is over.

M’n borsten zijn ermee opgehouden… :cry: Door complete stress is het op, klaar, over. Ik ben er deze week achter gekomen dat m’n man een verhouding heeft, m’n relatie is over en ik ben nu dus alleenstaande mama. Ik heb er zóveel verdriet van dat m’n produktie nul is.

De hele situatie is al zo KT…en dan kan ik ook nog eens m’n kind niet meer voeden… :cry:

Ik slikte tot voor kort Domperidon om het op peil te houden, maar zelfs dat mag niet echt meer baten. Ik heb dus maar besloten dat ik de pilletjes laat voor wat ze zijn. Ik ga het ook maar niet meer opkrikken. En ik merk nu de eerste dag al dat ik bijna niks meer in m’n borsten heb. Heel misschien kan ik vannacht nog een kleine voeding geven, maar dat zal de laatste zijn…Ik ben er zó verdrietig van. Ik had graag lang door willen gaan, maar hier houdt het op.

Iedereen bedankt voor alle goede adviezen en het meedenken. Ik heb er heel veel aan gehad. :-

Och meis, wat vind ik dit ontzettend naar voor je! Ik kan alleen maar zeggen dat ik je ontzettend veel sterkte wens. Wat een rottijd! :hug: :-*

Jeetje wat schrik ik van je update :cry:

Zo’n vreselijke crisis hoop je nooit mee te maken, wat moet dit een nachtmerrie zijn voor je en dan ook nog dubbel verdriet :cry:

Ik wens je heel veel sterkte, kracht en wijsheid toe. Jij bent een sterke vrouw en je gaat het redden met je kids, echt waar!



:hug: :-*

He meis toch wat een ellende :hug:

Vanmorgen om 7.30 nog een keer heel kort gevoed. Ik heb zo’n idee dat dit echt het laatste was. Ik heb er extra van genoten, nog eens goed gekeken en gefluisterd dat we het goed gedaan hebben.

Oh, het doet me zo’n verdriet…

Lieverd, wat een verdriet en nog een keer bij… :cry: :cry:

Oh jeetje dat is schrikken :shock: en dan ook nog dat erbij :hug:



Lieve schat: ik wens je heel veel sterkte met alles! :hug: En vergeet nooit dat je jouw kindje ruim 8 maanden met mamamelk gevoed hebt: een betere start kun je die kleine niet geven, goed gedaan :dance: :clap: :dance: :clap:

Och meis, wat is dit verdrietig… Juist omdat je er zo voor gevochten hebt en je er zo van genoot…

Maar meid, je bent een kanjer van een vrouw! En een ontzettende sterke lieve mama voor je meisjes en dat voelen ze hoor… :hug: :-



Hele dikke knuf… :-

Ow lieve meid, ik schrik zo van je berichtje:( . Het liefste zou ik je nu door het beeldscherm willen trekken en je willen vastpakken :hug: :frowning:

Ik heb veel aan jou gehad tijdens mn bvperiode, want wij hadden ongeveer dezelfde ervaringen…

Ik wou dat ik iets kon zeggen om de pijn te verzachten voor je maar dat kan ik niet… :frowning:

Je hebt je meisje het beste gegeven wat je kon geven! Je bent een top mama!



:hug:

Lieverd, ook in dit topic nogmaals een knuffel voor je :-*

Owww meis… wat vreselijk erg… ik schrik er ook van… :o

Maar even buiten dat vreselijke nieuws…



JIJ HEBT JE MEISJE 8 MAANDEN GEVOED… met alle vitamientjes en liefde die daarbij horen… petje af… je hebt het GOED gedaan… TOP!!



Veel sterkte hoor voor de rest…

lieverd hier ook een dikke knuf. Ondanks alle ellende en verdriet dat dit volledig buiten jou en je meisjes keus nu over is, ben trots op jezelf meid! Dat heb je verdient, je hebt het super gedaan, je hebt er alles aan gedaan, zovelen zouden de handdoek allang in de ring gegooid hebben en jij ging door… :clap:



Echt meid :clap: :clap: :clap: voor jou!!! :-*

Oh meis wat rot om te lezen zeg!



Maar je kan zo verschrikkelijk trots zijn op jezelf!!!



:-* Gismo

:cry:



:hug: :hug:



Liefs Moirah

@mamalena wrote:

Vanmorgen om 7.30 nog een keer heel kort gevoed. Ik heb zo’n idee dat dit echt het laatste was. Ik heb er extra van genoten, nog eens goed gekeken en gefluisterd dat we het goed gedaan hebben.

Oh, het doet me zo’n verdriet…




en dat heb je. Je hebt al je energie en liefde erin gestoken en nu ga je in de eerste plaats heel hard aan je zelf denken en je kleine meisjes.



Veel sterkte jullie :hug: , wat een vreselijk nieuws…

Alemaal heel erg bedankt voor de lieve woorden. :-*

Lieve M’lena, kop op! Je hebt het bijna 9 maanden gedaan! Je hebt je meisje de beste start gegeven die er is! :clap:



Dikke :hug:

.

:-*

Koude rillingen hier… meen!!!



Maar je hebt het super super super goed gedaan!!!

Wens je enorm veel sterkte toe met alles momenteel!!! :-*

Ow meis wat verschrikkelijk voor je!



Wat spijtig dat je bv dan ook nog stopt, helemaal omdat je nog niet had willen stoppen.



Ik wens je heel veel sterkte :hug:

Wat een vervelend einde aan de bv periode, :hug: :hug: :hug:

Succes.