BV is gestopt...Het is over.

Ach meid wat een verschrikkelijk nieuws.

Ik vindt het echt heel erg voor je dat de bv periode op zo’n manier moet eindigen.



Heel veel sterkte en een dikke :hug:

meis…meis…heb de hele dag aan je zitten denken. Zelfs tijdens de yoga, terwijl ze erop aan het hameren was dat we met onze gedachten in het hier en nu moesten zijn…lukte gewoon niet, want ik was (en ben!) in gedachten bij jou.

Je doet het zoooooo goed meid, ik ben echt heel trots op je. Je hebt je meisje 9 maanden bv gegeven! Dat had je voor de bevalling alleen maar kunnen hopen, toch? Ik had je zo gegund dat je de keuze om te stoppen zelf had mogen maken op een ander tijdstip. Dat dit nu onder deze omstandigheden gebeurt is extra zuur…vreselijk zuur. Maar ik hoop dat het je lukt om te zien dat je het geweldig hebt gedaan en dat het goed is zo, anders kost het je zoooveel energie…die je nu ergens anders voor nodig hebt! Ik ga kijken of ik nog mooie fotos voor je heb om je op te fleuren…die had je nog tegoed he :wink: . heeeeeeeeeele dikke knuffel! :-* :-* :-* :hug:

Es, dikke dikke :-* terug!! Wat mooi…Ik moet helemaal huilen van de foto’s…Maar wel oké hoor…

Ja joh… tis niet je keus geweest om te stoppen en dat is natuurlijk superwrang… :cry:

Maar kijk naar wat er wel is gelukt… bijna 9 maanden lang!! Petje af!! :clap:

Dikke knuffel voor het wrange… en voor alle andere sjit… :hug: :hug: :hug:

Mamalena… Sprakeloos… :cry:

Wat onwijs zuur dat het zo moest gaan.

Ik geef je een knuffel! :hug: :hug: :hug:



Marjan

mamalena: ik ken jou niet maar dat geeft niks…

ik wil je alle sterkte van de helehele wereld wensen met waar jij nu doorheen moet.

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Wat een klte streek van je man zeg :evil: dat is toch niet te geloven :shock:



Maar betreft de bv… dat heb je super gedaan, je hebt wat moeilijkheden gehad maar uiteindelijk heb je het toch maar ff 9 maanden volgehouden :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Super goed hoor :-

Wat ontzettend rot dat het niet meer lukt :hug: Wel ontzettend knap van je dat je het toch maar eventjes die 9 maanden hebt gegeven :clap:



Sterkte met het verwerken van je verdriet :hug:

Wat erg… Van je relatie bedoel ik, verschrikkelijk… Heel veel sterkte!

Jammer dat de borstvoeding nu over is maar inderdaad heb je het al lang volgehouden en zoveel stress, daar kan niemand tegen op denk ik :hug: Wie weet dat als je kaboutervrouw blijft drinken het tzt wel weer meer wordt als je je wat rustiger voelt en er meer duidelijkheid is in je moeilijke situatie

Sterkte nog maals…