bv foto momenten met elkaar delen deel 2

hier ook ff een bv spam:

ahhhh dat handje :inlove:

wat een heerlijkheid die hele kleintjes aan de borst…t blijft altijd kriebelen hoor…maar t is hier na deze toch echt gebeurt :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Kris, wat ben jij afgevallen!!! :shock:



:thumbup:

Zal ik het topic even omhoog duwen ? :wink:

Foto’s van de afgelopen weken, Lynn is nu 4 weekjes oud…

Ah die Lynn :inlove:



Hier ben ik na 6 dagen gestopt met bv, meneer kreeg niet genoeg voedingsstoffen binnen :cry: Heb er wel even om gehuild, want wou zo graag bv geven.

Maar heb wel 2 foto’s, de eerste is hij nog geen uur oud. :inlove:

En de tweede is van woensdag, de laatste dag dat hij nog de borst kreeg. achteraf gezien was dat de laatste dag dus ben erg blij dat ik nog even aan de staigaire vroeg om een foto te maken.

:inlove: mooie foto’s !



Maar wat raar dat je niet genoeg voedingsstoffen zou hebben ?

Van de lactatiekundige hoorde ik dat dat eigenlijk zo goed als niet voorkomt ? :think:

ik duw het topic ook even omhoog…



Gewoon omdat ik trots ben op ons mannetje en op het feit dat het gewoon al 4 maanden lukt :inlove:





@Selena wrote:

:inlove: mooie foto’s !



Maar wat raar dat je niet genoeg voedingsstoffen zou hebben ?

Van de lactatiekundige hoorde ik dat dat eigenlijk zo goed als niet voorkomt ? :think:




Hier helaas wel. Hij viel teveel af. kreeg daardoor wat bijvoeding maar had steeds meer nodig.

Siem lag 1,5 uur per voeding aan twee borsten en had daarna nog trek.

Ook was hij vaak te moe om te drinken of werd heel driftig.



Maar is ook ee hormoonkwestie volgens de kraamverzorgster. En tenzij ik ook hulp nodig had om zwanger te worden met extra hormonen, zou het haar niet verbazen dat ik nu ook met de borstvoeding wat hormonen zou ‘‘missen’’.



Maar het vrat ook teveel tijd. Ik viel om van de slaap want er bleef 1,5 uur over voor mezelf om te eten en te slapen. Als meneer niet na die 1,5 uur voeden dacht: ‘He heb nog meer honger’.

dik 7 maanden :inlove:



Heerlijk al die foto’s!

Nog een paar weken…en dan mag ik ook weer :inlove:

Topickkick! :smiley:



Net een maand oud, tijdens een etentje (niet mn charmantste :roll: )





en afgelopen april in Center Parcs in het zwembad:

Geweldig… :inlove: :thumbup:

Mouse het is geen sputterfoto! :mrgreen: Maar wel mooi! :thumbup:



Een klein spammetje van Floris dagje voor de 1 maand mijlpaal. Alle opstartperikelen zijn achter de rug. Zo fijn geen stuwing of kloofjes meer, en een tevreden baby. :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: Hij is geen toonbeeld van perfect aangelegt oid maar echt zo ‘makkelijk’ BV geven gun ik iedereen die dat wil. :thumbup:

:inlove: :inlove: :inlove:

oooooooo wat een mooie foto. :inlove: :inlove: :inlove:

Super dat mondje. :inlove: