bv foto momenten met elkaar delen deel 2

O ja en nog steeds hoor… :inlove: :oops: (drinken als een tierelier).

:inlove: :inlove:

Nog 4 weekjes en dan mag ik ook weer :inlove:

Mooie foto Kwakje, heb je ook nog een recentere?

Ik zal er ook weer ff 1 maken, die van mij was ook van vlak na de geboorte :mrgreen:

Ik zal eens kijken en anders proberen te maken. :wink:

Ik had wel foto’s, die waren gemaakt door een ander maar die waren niet echt toonbaar (heb ze ook gelijk weg gegooid). :oops:

Dan maak je ze toch zelf, doe ik ook.

@bigsby wrote:

Dan maak je ze toch zelf, doe ik ook.




Dat lukt mij niet… :oops: Ik zal manlief eens lief aan kijken. :wink:

Een van de weinige foto’s, en helaas komen er ook niet meer bij :cry:

Dit was ons allerlaatste eigen moment, de laatste keer dat mn mannetje bv heeft gehad… heel speciaal voor mij, en wilde ze graag met jullie delen.

Mooie foto’s, jammer dat het gelijk de laatste waren.

Esthe…wat jammer!



Hier een foto van afgelopen vrijdag, toen ik dacht dat het ook echt de laatste keer zou zijn: hij drinkt zo onrustig, trekt alles kapot en ik heb zo’n last van mijn rug dat ik eigenlijk pijnstillers moet waardoor ik moet stoppen met voeden…maar, hij drinkt nog steeds 2 keer per dag bij mij, en ik bijt door met mijn rugklachten…



Toch hierbij de foto, waarvan ik dacht dat het de laaste ooit zou zijn :wink:





en lol met smufje van ruim 2.,5 die aandacht wil :mrgreen:

Ow Mandala, wat mooi. :inlove: Lastig he. Wat knap joh met je rug (hier ook last van m’n rug). Niet je grenzen over gaan he.



Ik dacht voor het weekend ook te stoppen… Maar S. heb ik nog steeds aan de borst.



Kan de camera ff niet vinden dus geen foto. Zal straks ff zoeken.

Hier dan een fotootje van afgelopen weekend:

Mooie foto Mandala :thumbup:



En jij hebt ook een mooie foto Kwakje :thumbup:



Ik heb ook last van mijn rug en mijn nek zit ook helemaal vast, ik zal wel een verkeerde houding hebben met voeden :think:

Wat een mooie foto’s!



Ik ga vaak liggend voeden, op mn zij. Geen last van nek en rug enzo :thumbup: Lees dan vaak een boekje voor aan de kleinste en de oudste, zodat die zich niet buitengesloten voelt. Werkt goed, moet ik zeggen.

Liggend doe ik het ook ('s avonds en 's nachts). Overdag voedt ik half liggend.

mijn moppie :inlove:

Wat een prachtige foto’s allemaal :inlove:



Goede reminder voor mij om ook nog eens een foto te maken :slight_smile:

mooie foto’s :inlove: Zal ook weer eens foto’s maken, volgens mij heb ik er nog maar 1 van onze grote kleine man aan de borst… Maar hij drinkt nog super :inlove:

tja, nu ik zelf dan niet meer voed, dan maar een fotootje van deze 2 schatjes.

mag wel he?



kwam ze tegen tijdens het fotos inplakken, ik zat hier T.ara te voeden in de dierentuin en tegenover mij dus dit aangezicht :inlove:

Mooi uitzicht :mrgreen:

Ook ik kan nu hier een foto showen :inlove: