bv foto momenten met elkaar delen deel 2

prachtige foto s weer!!!

:inlove: :inlove:

Wauwwww, wat is ze prachtig Sweet-Love. Ze lijkt op haar grote broer he!



Liefs Suzanne

:inlove:







Mijn boob monster :slight_smile:

En hij doet het goed, want hij is sinds de vorige x (1 mnd) weer 1 kilo gaan gekomen :slight_smile:



Lang leve de MamaMelk :dance: :inlove:

:inlove:

@Sweet-Love wrote:

@Meggie wrote:
Thessa wat fijn dat je toch weer bent gaan geven!



En je moet eens kijken of de kraamzorgorganisatie uitdraagt dat ze pro bv zijn. Als dat zo is (geloof dat ze dan certificaten hebben) een klacht indienen. Want dit kan natuurlijk niet (ongeacht of je nu pro bv bent of niet, als een moeder aangeeft bv te willen geven en zij is goed opgeleid dan had ze moeten weten dat de bv eerst op gang moet komen, hier kwam dat pas op dag 3 ofzo, man man wat een stuwing).


Oh, hier hebben ze me gister gewoon proberen een pak kunstvoeding op te dringen onder het mom ‘Als het toch mislukt’… :wall:




niks van aan trekken…Misschien alleen een klacht :?

@maantje wrote:

@Sweet-Love wrote:
@Meggie wrote:
Thessa wat fijn dat je toch weer bent gaan geven!



En je moet eens kijken of de kraamzorgorganisatie uitdraagt dat ze pro bv zijn. Als dat zo is (geloof dat ze dan certificaten hebben) een klacht indienen. Want dit kan natuurlijk niet (ongeacht of je nu pro bv bent of niet, als een moeder aangeeft bv te willen geven en zij is goed opgeleid dan had ze moeten weten dat de bv eerst op gang moet komen, hier kwam dat pas op dag 3 ofzo, man man wat een stuwing).


Oh, hier hebben ze me gister gewoon proberen een pak kunstvoeding op te dringen onder het mom ‘Als het toch mislukt’… :wall:




niks van aan trekken…Misschien alleen een klacht :?


:angel: Gedaan… Instantie is namelijk pro bv zeggen ze…

wat een heerlijke foto’s, die kleintjes aan de borst :inlove: :inlove: :inlove:



ik wil ook weer :shifty:

:inlove: :inlove: :inlove:

Echt schandalig hoe sommige kraamverzorgsters zijn hoor. Tsssss, dan ben ik misschien erg pro bv maar kom zeg wat een piep



Verder zie ik weer 2 hele mooie kleine babytjes aan de borst :smiley: :inlove:

he meggie hoe gaat het bij jou met de bv

@knollie1 wrote:

he meggie hoe gaat het bij jou met de bv




Afgezien van de vele avond/nachtvoedingen (5x…) nog steeds hartstikke goed. Geniet er nog zo van. Vannacht helaas weer gebeten (deed ze niet express hoor, dan valt ze in slaap aan de borst en ik ook dus hap). Maar verder echt een borstkindje :inlove:

Fijn dat het goed blijft gaat Meggie!

Gelukkig geen 5x meer… ben blij dat dat weer even over is. Nu weer een aantal dagen gewoon 1 avondvoeding en 2x in de nacht. En vannacht maar 1x :slight_smile:



Het was een beetje een rare nacht, ze dronk anders dan anders. Ze wilde de borst wel, deed de tsr ook drinken maar daarna sabbelen, drinken en weer stoppen. En na 10 min. was het klaar. Nou ja beetje apart al zeg ik het zelf :slight_smile:

Nog een fotootje :slight_smile:

Niiv :inlove: :inlove:

Ach wat een popje!

Ik ben even nieuwsgierig, hoe spreek je haar naam uit?



Liefs Suzanne

Hoi Suzanne,



Je spreekt het uit als Niev. :slight_smile:



Groetjes Thessa

:inlove:

Aaah Cute Mandala! :inlove: