bv foto momenten met elkaar delen deel 2

Fotootje van gisteren :slight_smile: Ik ben hier zo trots op. Mijn kraamzorg had het helemaal verziekt met de borstvoeding (die ging doodleuk bijvoeden zonder toestemming en heeft me compleet onzeker gemaakt en vertelde me doodleuk dat ik toch geen voeding had), maar gisteren een nieuwe kraam dus na een dag gestopt te zijn kon ik het dankzij haar weer oppakken en het is niet makkelijk, maar het gaat al wat beter. Ik was super trots op dit moment in ieder geval :inlove:

Ziet er heerlijk uit, geniet er van.

en de kraamhulp :evil: hoop toch dat ze zo iemand ontslaan zeg, zijn ze helemaal gek geworden je kind zo maar bij te voeden :twisted:

Ow wat een mooie foto’s… :inlove:

Wow, prachtig plaatje zeg! :inlove:

En wat een verhaal over die kraamverzorgster… schandalig gewoon!! :shock: Die mensen zijn er om jou te helpen en tips te geven en die horen jou absoluut geen dingen op te dringen en al helemaal geen dingen zonder jou toestemming te doen!! :wall:

Ik zou een klacht indienen…

Thessa wat fijn dat je toch weer bent gaan geven!

En je moet eens kijken of de kraamzorgorganisatie uitdraagt dat ze pro bv zijn. Als dat zo is (geloof dat ze dan certificaten hebben) een klacht indienen. Want dit kan natuurlijk niet (ongeacht of je nu pro bv bent of niet, als een moeder aangeeft bv te willen geven en zij is goed opgeleid dan had ze moeten weten dat de bv eerst op gang moet komen, hier kwam dat pas op dag 3 ofzo, man man wat een stuwing).

Ze horen het wel uit te dragen, maar ik had dus de verkeerde vertelde mijn verloskundige net, mijn verlos, kende deze kraam dus, en zei meteen nou die is niet pro bv hoor…

Dus er gaat wel een klacht heen ja. Gelukkig kreeg ik dinsdag een nieuwe kraam en deze heeft me meteen geholpen alles weer op gang te krijgen en dat lukt nu gelukkig goed!

Dus ik ben blij en niet meer zo onzeker als de dagen dat dat rot mens er was.

:inlove: :inlove:

Ik wil ook weer!!!

Wauw Thessa wat een mooie foto en mooi kindje en mooie naam! :inlove:

En die kraamhulp :thumbdown:

Allebei tegelijk aandacht nodig? Kan geregeld worden!

Ow wat lief zeg zo met z’n drietjes! :inlove:

wauw wat een mooie foto’s ik wil ook weer zo’n kleine baby

lizz voeden is niet leuk meer zo onrustig als ze maar een geluidje hoort is ze

afgeleid :cry:

alleen als ze snachts komt is het nog gezellig

iemand tip? Ja boven zitten maar dat is ook niet altijd handig

Wat een mooie plaatjes weer :smiley:

Een ketting om je nek waar ze lekker aan kan friemelen helpt misschien wel! Ik geloof dat er zelfs speciale voor bestaan, al lijkt me dat totaal niet nodig, als je iets met mooie kleurtjes ofzo hebt liggen.

@negentientweeëntachtig wrote:

:inlove: :inlove: wat een smeltfoto, die mag hier gewoon wel 2 keer staan! :wink: …heerlijk!

Lief Mandala :-* Gefeliciteerd nog met je Woutertje :wink: Zo mooi zo’n inimini beebje aan de borst :inlove:

Sweet-Love, ook al zo’n prachtkindje :inlove: en mooie naam!

Beebiebeer, kom je straks ook showen? :-*

@bianca&? wrote:

wauw wat een mooie foto’s ik wil ook weer zo’n kleine baby

lizz voeden is niet leuk meer zo onrustig als ze maar een geluidje hoort is ze

afgeleid :cry:

alleen als ze snachts komt is het nog gezellig

iemand tip? Ja boven zitten maar dat is ook niet altijd handig

hier precies hetzelfde.

elke keer loslaten.

ik pak nu haar handje vast en dan speelt ze met mijn vingers, dat werkt redelijk goed, moe tik zeggen

Dat onrustige is ook wel een beetje de leeftijd toch? Ik heb dat met Kaya ook gehad, maar dat ging vanzelf over. Als je google erop naslaat zie je dat veel mama’s van baby’s rond die leeftijd dit ervaren.

Sterkte ermee in ieder geval :-*

Loes wat een prachtige foto!!!

:inlove: :inlove:

Bianca en Knollie: hier werkte dan alleen op bed voeden want daar was het het rustigst. In jullie geval niet geheel praktisch. Misschien een ketting om doen waar ze mee kan spelen tijdens het drinken?

Loes wat een prachtige mooie foto zeg! :inlove:

hier werkt dat ook het beste idd, op de slaapkamer in de schommelstoel

maar ja ik heb nog 2 kinderen meer haha

maar als ik moet voeden zijn ze eigenlijk altijd opmerkelijk rustig.

1982, prachtige foto :inlove:

Ik kom zeker showen wanneer deze frummel er is!

@Meggie wrote:

Thessa wat fijn dat je toch weer bent gaan geven!

En je moet eens kijken of de kraamzorgorganisatie uitdraagt dat ze pro bv zijn. Als dat zo is (geloof dat ze dan certificaten hebben) een klacht indienen. Want dit kan natuurlijk niet (ongeacht of je nu pro bv bent of niet, als een moeder aangeeft bv te willen geven en zij is goed opgeleid dan had ze moeten weten dat de bv eerst op gang moet komen, hier kwam dat pas op dag 3 ofzo, man man wat een stuwing).

Oh, hier hebben ze me gister gewoon proberen een pak kunstvoeding op te dringen onder het mom ‘Als het toch mislukt’… :wall: