bv foto momenten met elkaar delen deel 2

@Meggie wrote:

Ik snap wel wat je bedoelt hoor Bianca. Ik bedoelde die raar ook niet zoals het er staat.

Ik zou het alleen wel eens fijn vinden als mijn omgeving eens een keer wat positiever zouden doen. Misschien wel in het algemeen hoor (niet alleen over bv). Ik heb met M. een behoorlijk zwaar traject van bv geven achter de rug (beetje vergelijkbaar met Hanneke). En tsja dat is het ook weleens fijn om te horen dat je het wel goed doet. Dat ze trots zijn op je (in plaats van zeuren over het doorslapen, misschien eens zeggen dat ze het knap vinden dat ik het zo vol weet te houden met die nachtvoedingen). Maar ja misschien is dat meer mijn probleem. :wink:

Overigens zal ik zo ook weer eens een paar foto’s hier neerzetten :slight_smile: Uiteindelijk is daar dit topic voor bedoeld :oops:

nou ik begrijp het wel hoor!! ik krijg ook geen positieve reacties van familie of vrienden

meer nou ik zou het nooit doen hoor jij bent altijd de gene die het moet doen

en van o je moet bijna werken heb je al flesvoeding in huis :think:

hu waarom?? ik kolf toch O ga je dan kolven

JAA!!

en van o jij geeft bv dan kan hub niks doen (o is dat zo hij kan de luier doen en knuffelen en in bad doen genoeg naar mijn idee en af en toe eens een fles :roll:

ach sommige mensen en ik blijf er bij als je zelf nooit hebt gegeven dan snappen ze het niet :hug:

aaaaaahhh wat lief :inlove: :inlove:

Meggie :inlove: :inlove: :inlove:

Mijn foto is nog niet zo super, ben pas sinds drie dagen een BV moeder…

De mooiere foto’s staan op mn andere camera en heb helaas het kabeltje niet bij de hand…

:oops:

Clau :inlove: wist niet dat je BV ging geven,w at top! :inlove:

Wat eeen moooie foto!

@bianca&? wrote:

even reageren :-

Ik kan die mensen wel begrijpen (het is niet goed te praten) maar toen ik nog geen bv gaf dacht ik er ook anders over dan nu ik vond bv altijd maar raar :oops: een baby dat aan je tepel zuigt :roll:

en tot ik de mooie verhalen hier las :inlove:

dat het geen pijn doet en een baby aan de borst heeeeeeel anders voelt dan je man :wink:

maar nog steeds vind(vond) ik het gek om een kindje aan de borst te zien i.p.v een baby en als ik het toen hoorde van mensen d8 ik nou zeg doe eens normaal :oops: :oops:

Maar nu ik zelf bv geef is dat gevoel veranderd :inlove:

en na het topic wat knollie heeft geopend en mamamarije me wat heeft uitgelegd denk ik er alweer anders over

een groot kindje aan je borst krijg je niet zomaar ineens maar daar groei je in mee (JIJ groeit daarin mee je omgeving niet :wink: )

Hopelijk begrijp je wat ik zeg en doet jou omgeving je niet met opzet kwetsen ze begrijpen het gewoon niet

al vind ik wel dat je dan gewoon je mond erover moet houden en iemand lekker zijn ding laten doen

als ik foto’s hier op kok zag van grote kindjes d8 ik nou ja zeg bah :oops:

(ben ik nu even heel eerlijk over :-
)

maar ik heb er nooit wat over gezegt en nu ben ik daar heel blij om want nu ik zelf bv krijg begrijp ik het pas en nu geniet ik van de foto’s zoals affie en kris en hoop ik dat zelf ook zo lang vol te houden :inlove:

ik zei eerst 3 maanden en daarna zei ik 9 maanden ivm voedingsverlof

nu zeg ik tot ze zelf niet meer wil of er geen bv meer uit komt zoals bij hanneke :-*

Wauw Bianca, wat een super eerlijke post van jou! Jij verwoordt denk ik heel goed waar het “gat” ligt tussen bv-mama’s en “anti”-bvmama’s…

Ik krijg nog redelijk goede reacties, op enkele opgetrokken wenkbrauwen na als ik zeg dat ze nu ruim 10 maanden is :mrgreen:

Ja, dat is onbegrip, onwetendheid en daar heb ik ook weer begrip voor.

Ik merk wel dat, omdat ik vrij jong ben, de drempel lager is om dingen te vragen over bv aan mij… zoals of je tepels er steeds langer van worden naarmate je langer voedt (:lol: !!!) of dat ik altijd al hield van bijten op mijn tepels aangezien mijn dochter al 7 tanden heeft WHAHAHA. Hilarisch!

Wel vind ik het kwetsend dat ik een collega/vriendin heb die er echt walgend over doet. Indirect hoor, maar ik voel me wel aangesproken en dat doet gewoon pijn. Zij verwarmt bijvoorbeeld bv voor een baby, voelt op haar pols of het de goede temp is en doet vervolgens alsof ze stront op haar pols heeft zitten… Ik vind dat echt heel overdreven en ook een beetje dommig ofzo :shifty:

@Sweet-Love wrote:

Clau :inlove: wist niet dat je BV ging geven,w at top! :inlove:

Wat eeen moooie foto!

Thanks… :oops: :stuck_out_tongue:

ja affie precies het kunnen alleen mensen zijn die nog nooit bv gegeven hebben

ik ben door de verhalen en fotos hier op kok overgehaald

en heb er geen spijt van vind het heerlijk

en het woord heerlijk klinkt voor mensen die geen bv geven of gegeven hebben heel vies

maar bv mamas begrijpen dat het woord heerlijk betekend dat het fijn is

je baby zo dicht bij je te hebben en het mooiste moment samen te hebben

en niet dat we het heerlijk vinden dat eraan je tepel gezogen wordt

ik heb bij me ouders gister ook gewoon gevoedt en niet aan de familie gevraagd

of dat erg was dan moest ik steeds naar boven en dan kijken ze maar de andere

kant op :wink:

en ben blij dat ik eerlijk over kan zijn en het veranderd is door jullie verhalen

en fotos die jullie allemaal deelde door jullie krijgt lizz nu bv als ik kok

niet had gehad was dat wss niet gebeurt

o ja en affie dat jurkje staat dr echt super schattig :inlove:

Wat heerlijk al die mooie voedende foto’s :inlove:

o wauw zo’n innie minnie baby :inlove:

Die haartjes :inlove:

prachtig rooike

:inlove: die zachte wangetjes…heerlijk :inlove:

wow Rooike, mooie foto :inlove:

alle bv foto’s zijn zo :inlove:

vond deze foto van ons :inlove: Jayden was hier geloof ik half jaartje ofzo??

Het blijft zo mooi en zo puur :inlove:

Jaaaa heb het hele topic bekeken maar ze blijven idd stuk voor stuk WAUW die BV foto’s!!! :inlove:

Vandaag gemaakt :inlove:

Nog een paar