bv foto momenten met elkaar delen deel 2

Knollie :inlove:

en terror Tarra is :inlove:

ja ben ik weer met Spam

ik heb J.ulia gisteren op een grappige manier gevoed, ze wou de hele avond aan de (.)(.)

maar ik was erg moe, dus ik lag op de bank, ik had haar op mijn buik gelegd, schoof ze zo naar boven en hapte mn (.)(.) vond het zooo grappig.

:inlove: :inlove: :inlove:

Ik kan hier uren naar kijken: zo ontzettend lief!!

Quinty met 2 maanden

10 maanden… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

moooie foto s weer

affie zit ze bij jou ook altijd zo aan je te knijpen en peuteren…eva-linde heeft daar echt een gewoonte van gemaakt, mn lippen en tanden zijn favoriet…maar velletjes knijpen aan mn tieten kan ze ook errug goed

hier inmiddels ruim negen maanden…moet ook nodig weer es mooie foto s maken :inlove:

Oh Kris echt heel herkenbaar, tieten gniepen, mijn piercing pakken, lippen, IN mijn mond… friemel friemel haah! Zo gezellig!

:smiley: jaaa vind ik ook, hoewel ze soms gemeen kniept haha…echt zo heeel hard even een velletje wow…

maar dan die big smile met de tepel nog in de mond en dan smelt ik kompleet, ben er nog lang niet klaar mee haha ik ga nog lekker ff door met voeden zoooo knusjes :inlove:

affie :inlove: :inlove: :inlove:

wat een heerlijke foto’s, echt om bij weg te smelten :inlove:

Mooie foto’s Affie!

Overigens hier ook dat gefriemel. Vannacht ontdekte ze m’n keel dat ze daar lekker op kan drukken met 1 vingertje auw

Wat een prachtige foto’s allemaal :inlove:

meggie , oooo ja die kennen we hier ook haha…

moest gisteren wel erg lachen, zit ze bij me rechtop omdat ze wilde drinken, pakt ze zelfs steeds de borst…zuigt twee keer en laat dan los, leunt achterover, lacht tegen mij en gaat dan met haar wijsvingertje mijn tepel induwen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: grijnst weer en HAP gaat ze weer drinken, dat herhaalde ze de hele tijd…

echt doordrinken is er dan niet bij maar t is zooooo leuk hahahaha

Oh Kris echt alsof ik over ons meisje lees. Erg leuk om te lezen! Nou moet ik zeggen omdat ik er maar 1 heb ik gerust even mijn borst ontbloot en dan zo op de bank lig. Ik nodig haar dan als het ware uit dat ze mag drinken. Zeker als er 3 uur tussen zit. Zij worstelt en stoeit dan met het staan en zitten op de bank. En dan ziet ze mijn borst, duikt erop af en gaat dan even drinken en weer verder stoeien.

Eigenlijk vind ik het borstvoeding geven de laatste weken alleen maar leuker worden, ondanks de zware nachten. Misschien omdat er nu ook meer contact is tijdens het voeden.

Helaas in mijn omgeving niet echt positieve feedback… raar hoor.

meggie ik doe t zelfde hoor haha ik zit hier ook met blote tieten en laat haar zelf beslissen, naar me toe klauteren etc. heerlijk…ik heb grotere kids he, dus dat kan ook makkelijk hier

wbt die niet zo positieve feedback , ook wel herkenbaar hoor, ik doe dit niet waar anderen bij zijn hoor, ja mn man die ligt echt in een lachstuip die vindt het prachtig en de kinderen vinden het ook doodnormaal, maar ik weet dat er gewoon ook negatieve reacties op komen dus ik praat er ook niet meer zo veel over met anderen tenzij ik weet dat ze het normaal vinden

Nou mijn man moet ook wel lachen dat ik dan zo zit.

Ik bedoelde ook meer dat mijn moeder al meerdere malen heeft gezegd dat ik moet stoppen “de bv vreet mij op”. Toen ik aangaf dat ik misschien anti biotica moet “Oh dan moet je zeker stoppen met de borstvoeding”. Vrijdag was ze erg hongerig en daardoor boos (maar ja ga niet in de vrieskou en sneeuw voeden, heb toch nog wel een grens). Dus uiteindelijk toen ik kon voeden borst bloot en gaan. En iemand die ik niet echt ken vroeg hoe oud ze dan was. Nou ik zeg 9 maanden. “Oh en geef je nu dan nog borstvoeding”.

Ik kan mensen niet aan het verstand brengen hoe belangrijk borstvoeding geven voor mij is. Het is toch prachtig om te doen, juist nu ze ouder wordt vind ik het steeds toffer worden. Ik wil minimaal een jaar geven hoor en daarna laat ik het nog steeds aan haar over. En ik zie het mezelf echt nog heel lang doen. Juist echt zo’n tutmomentje van ons.

Jammer dat er eerder kritisch naar wordt gekeken dan vol bewondering. Want ik vind het echt zo bijzonder en wonderlijk :inlove:

ja nou dan bedoelen we dus hetzelfde…

:smiley:

Meggie, Kris :thumbup:

Lekker laten gaan, jullie voelen jullie er fijn bij, jullie kindje vind het fijn,

Wie zijn dan de ‘buitenstaanders’, die dat niet vinden ja toch?

Het is gezond, en met dit weer helemaal goed voor de weerstand, en zo zijn er nog zoveel reden te bedenken waarom je zou geven. (Kan geen reden bedenken waarom niet, ja misschien omdat het vermoeiend is, maar je krijgt er zoveel voor terug toch!)

Ik hoop dat deze keer, bij ons tweede kindje het allemaal beter zal verlopen als met Riley, voordeel is, dat ik geen medicatie slik. :pray: en dat wel deed bij Riley, maar zolang ik het volhoud niet te slikken (epilepsie), is dat positiever naar BV toe!

@Meggie wrote:

Oh Kris echt alsof ik over ons meisje lees. Erg leuk om te lezen! Nou moet ik zeggen omdat ik er maar 1 heb ik gerust even mijn borst ontbloot en dan zo op de bank lig. Ik nodig haar dan als het ware uit dat ze mag drinken. Zeker als er 3 uur tussen zit. Zij worstelt en stoeit dan met het staan en zitten op de bank. En dan ziet ze mijn borst, duikt erop af en gaat dan even drinken en weer verder stoeien.

Eigenlijk vind ik het borstvoeding geven de laatste weken alleen maar leuker worden, ondanks de zware nachten. Misschien omdat er nu ook meer contact is tijdens het voeden.

Helaas in mijn omgeving niet echt positieve feedback… raar hoor.

even reageren :-

Ik kan die mensen wel begrijpen (het is niet goed te praten) maar toen ik nog geen bv gaf dacht ik er ook anders over dan nu ik vond bv altijd maar raar :oops: een baby dat aan je tepel zuigt :roll:

en tot ik de mooie verhalen hier las :inlove:

dat het geen pijn doet en een baby aan de borst heeeeeeel anders voelt dan je man :wink:

maar nog steeds vind(vond) ik het gek om een kindje aan de borst te zien i.p.v een baby en als ik het toen hoorde van mensen d8 ik nou zeg doe eens normaal :oops: :oops:

Maar nu ik zelf bv geef is dat gevoel veranderd :inlove:

en na het topic wat knollie heeft geopend en mamamarije me wat heeft uitgelegd denk ik er alweer anders over

een groot kindje aan je borst krijg je niet zomaar ineens maar daar groei je in mee (JIJ groeit daarin mee je omgeving niet :wink: )

Hopelijk begrijp je wat ik zeg en doet jou omgeving je niet met opzet kwetsen ze begrijpen het gewoon niet

al vind ik wel dat je dan gewoon je mond erover moet houden en iemand lekker zijn ding laten doen

als ik foto’s hier op kok zag van grote kindjes d8 ik nou ja zeg bah :oops:

(ben ik nu even heel eerlijk over :-
)

maar ik heb er nooit wat over gezegt en nu ben ik daar heel blij om want nu ik zelf bv krijg begrijp ik het pas en nu geniet ik van de foto’s zoals affie en kris en hoop ik dat zelf ook zo lang vol te houden :inlove:

ik zei eerst 3 maanden en daarna zei ik 9 maanden ivm voedingsverlof

nu zeg ik tot ze zelf niet meer wil of er geen bv meer uit komt zoals bij hanneke :-*

Ik snap wel wat je bedoelt hoor Bianca. Ik bedoelde die raar ook niet zoals het er staat.

Ik zou het alleen wel eens fijn vinden als mijn omgeving eens een keer wat positiever zouden doen. Misschien wel in het algemeen hoor (niet alleen over bv). Ik heb met M. een behoorlijk zwaar traject van bv geven achter de rug (beetje vergelijkbaar met Hanneke). En tsja dat is het ook weleens fijn om te horen dat je het wel goed doet. Dat ze trots zijn op je (in plaats van zeuren over het doorslapen, misschien eens zeggen dat ze het knap vinden dat ik het zo vol weet te houden met die nachtvoedingen). Maar ja misschien is dat meer mijn probleem. :wink:

Overigens zal ik zo ook weer eens een paar foto’s hier neerzetten :slight_smile: Uiteindelijk is daar dit topic voor bedoeld :oops:

:inlove: