Buzzer 2011

ik probeer er nu doorheen te komen!!!

pfff wordt er elke keer op hetzelfde punt naar het begin geleid…

Krijg er echt de sch*t van

Ik heb hem eindelijk afgerond! Mag meedoen :drool:

ik ben nog bezig… ook met de sappoll

hoe doen jullie dat toch… ik krijg nooit mails dat ik mee mag doen … of kijken jullie gewoon op de site??

@Cariska wrote:

hoe doen jullie dat toch… ik krijg nooit mails dat ik mee mag doen … of kijken jullie gewoon op de site??

nee krijg mail… ik ben ook verbaasd dat ik ineens best wel wat dingen mag buzzen. En jij buzzed toch gewoon vrolijk mee :lol:

Als er bij de soep iets zit (een zak soep om uit te delen bijv.) dan laat ik het je wel weten.

Sappoll heb ik verder niet gehad.

Ja ik mag ook de Unox buzzen :dance:

Maar mennnn wat een gedoe om er doorheen te komen :roll:

@Cariska wrote:

Heb je nog nooooit ergens aan meegedaan? Ook nog nooit polls of uitnodigingen in mogen vullen?

Heb je wel je profiel volledig ingevuld? Dat kan ook schelen omdat ze misschien screenen op je levensstijl, gezinssituatie enz.

Wat je wel moet doen is na het buzzen altijd rapportjes schrijven en alles terug koppelen, dan wordt je vervolgens ook weer vaker gevraagd is mijn idee.

ik heb de sonicare gebuzzd (op vriends naam) en in begin dreumesmelk. Verder niets, Zal mijn profiel eens nakijken … (nu lust ik geen soep haha, dus vind die soep niet zo erg, manlief lust het wel graag)

ik kom er niet door heen, na mijn standaard inlog scherm, loopt de website al vast.

Zo dat was een gedoe zeg :roll: Maar ik ben er door, heb nu alleen niet duidelijk meegekregen of ik mag buzzen. Ik kon voltooien en ze hebben mijn adres nog gecontroleerd, kan ik er dan vanuit gaan dat ik mag buzzen? Hij staat ook in mijn Campagnes waar je aan mee doet.

@Gemmama wrote:

Zo dat was een gedoe zeg :roll: Maar ik ben er door, heb nu alleen niet duidelijk meegekregen of ik mag buzzen. Ik kon voltooien en ze hebben mijn adres nog gecontroleerd, kan ik er dan vanuit gaan dat ik mag buzzen? Hij staat ook in mijn Campagnes waar je aan mee doet.

ja stond ergens in het begin… als je hem kan voltooien mag je hem buzzen.

Jaaa gelukt!!! Ik mag hem buzzen!!

nu de sappoll nog!

mag ook de unox soep in zak buzzen.

:drool: ( hoop ik)

pfffff, eindelijk erdoorheen, maaaaar ik mag hem ook buzzen :dance:

Ik probeer er nu doorheen te komen, maar dat valt niet mee zeg!

Nou, ruim 10 minuten uiteindelijk, maar het is gelukt!

Ik mag ook de unox buzzen :dance: :dance:

zo eindelijk erdoorheen :dance:

Manlief is er ook doorheen.

Zal zijn werk leuk vinden :mrgreen: