Nou met wat geduld ben ik er doorheen, ik mag de soep ook buzzen :dance:
heb ik eindlijk iets te buzzen loopt ie vast…
jaaaaaaaaaaaaa manlief mag de soep doen :dance:
ik ook!
dankzij het refreshen :dance:
bedankt voor de tip :-*
best knap… is er 1 soep die ik echt niet lekker vind… mag ik hem buzzen :mrgreen: (als ik door de poll heen kom )
Na wat gevloek op het vastlopen en tienduzend keer refreshen (dank voor de tip ) mag ik ook de Unox soep in zak buzzen.
En als ik ermee knoei kan ik hem met de plenty easypull opvegen :mrgreen:
@Judith75 wrote:
Na wat gevloek op het vastlopen en tienduzend keer refreshen (dank voor de tip) mag ik ook de Unox soep in zak buzzen.
En als ik ermee knoei kan ik hem met de plenty easypull opvegen :mrgreen:
:lol:
12 weken tomatensoep uit zak buzzen!??!!?
Zit nu op een slide dat je dus 12 weken buzzed?
Hoe kan je 12 weken een soep buzzen :think:
Bij de sonicare snapte ik het nog wel (en vond ik het helemaal niet erg :lol: ) maar soep?
Ik ben ook bezig voor unox. Ik wil hem wel buzzen, ik vind het een lekkere soep .
Wij eten elke week wel een keer soep, maar om nou 12 weken dezelfde soep te eten 8) :lol:
jaaaaaaaaa ik mag ook buzzen…
mij maakt het niet uit 12 weken lang de zelfde… soep is lekker
wij idd ook bijna elke week wel een keertje soep… maar daar zit dan nog wel enige variatie in (beperkt tot 3 omdat de heren daar in elk geval ook van mee eten en dat is wel zo leuk ).
Maar voorlopig ben ik nog niet door de poll heen… en neig naar ‘zak’ er dan maar in :o
Ik mag ook de unox buzz doen. Ben gek op soep. Ik maak elke week verse soep, maar tomatensoep vind ik K&K het ALLERlekkerste :oops: :oops: :oops:
yeah ik mag ook weer buzzen, het is gelukt!
ik kom niet eens op de site…
Pfff ik kom er ook niet op.
Even volhouden meiden. Je moet veel refreshen, maar ik heb net ook de eetpoll voor mijn man voltooid.
Heb ook nog bedacht dat ik nu dus eerst soep kan eten met de Unox soep in zak, daarna het geknoeide kan opvegen met de Plenty Easypull en tot slot nog mijn tanden kan poetsen met de Philips Sonicare.
Als dat niet buzzen optima forma is :mrgreen:
nu nog een goeie tandpasta erbij voor bij je sonicare en vaatwastabletten voor je soepkommen en je bent klaar :thumbup:
nou hehehe duurde bijna langer als de bevalling van de jongste, maar het is gelukt ik heb de poll kunnen voltooien :thumbup:
En hoewel ik bij 1 vraag zelfs nee heb aangegeven mag ik dus ook mee doen.
Kan manlief dus aan de tomatensoep
mamamarije, haha dan is het wel compleet hè.
fijn dat het uiteindelijk gelukt is :thumbup:
Hier ook aan de soep binnenkort!
Het heeft wat geduld gekost, maar oke.
Wij zijn hier allemaal gek op tomatensoep, dat komt wel goed dus!