Hoera! Hierbij open ik het buitenspeelseizoen!
Zoon is nu nog even buiten aan het spelen met de buurkinderen, rondjes fietsen rond ons hofje!
De zon gaat langzaam onder, het is nog licht en het is heerlijk buiten!
Mijn kinderen komen het hele jaar wel buiten, maar dit is toch anders, meer het lente/zomer spelen. :thumbup:
Dat wordt zo lekker slapen!
Wordt er bij jullie ook ineens meer buiten gespeeld?
heerlijk die van ons speelt ook buiten
lantaarns branden en ze moet thuis komen
geef haar de tijd tot 18:40 als ze er dan niet is morgenavond niet buiten
of ben ik nu streng
tussen de middag snel naar huis een broodje eten, en dan nog even buiten spelen voor we weer naar school moeten, heerlijk, anders treuzelen ze uren wbt brood eten, nu was het in 20 min op, zodat ze richting trampoline konden :inlove:
gr L
Hier spelen ze nu ook meer buiten als in de winter. Toch komen we in de winter ook wel veel buiten maar dan vraag ik mij af waar alle kinderen toch zijn? Het lijkt wel of ze heel de winter binnen zitten zo rustig is het dan. Nu gelukkig weer wat drukker.
hier wou zoonlief ook nog even buiten spelen toen we thuis kwamen voor het eten.
Hier is zoonlief ook weer lekker aan het buitenspelen (nog wel onder toezicht, dus alleen voor het eten )
En mama vind het ondertussen ook heerlijk vertoeven in het zonnetje :mrgreen:
Ik heb vandaag ook het buitenspeelseizoen geopend :mrgreen:
Vanochtend lekker spelen op ons balkon, toen vanmiddag voetballen op het plein en daarna nog door naar de speeltuin :thumbup: :inlove: Heerlijk, wat mij betreft mag het elke dag wel zo zijn(nou ja bijna elke dag dan, anders verveelt het ook weer…)
@maantje wrote:
Hier spelen ze nu ook meer buiten als in de winter. Toch komen we in de winter ook wel veel buiten maar dan vraag ik mij af waar alle kinderen toch zijn? Het lijkt wel of ze heel de winter binnen zitten zo rustig is het dan. Nu gelukkig weer wat drukker.
Ja jammer is dat dan he. Vorige winters was dat hier een reden om veel minder buiten te spelen in de winter, gelukkig hebben ze vorige zomer echt een stel vaste vriendjes opgedaan dus ze zijn nu eigenlijk heel het jaar veel buiten

Toen het zo sneeuwde bleven ze na een poosje wel veel binnen, maar toen dat weer weg was begon het buitenspelen weer.
Enige verschil wat ik merk zijn de vriendinnetjes van mn dochter; zij speelt vaak binnen bij die meisjes omdat die niet zo van het buitenspelen zijn, maar die moeten nu van hun ouders ook naar buiten.
Ja heerlijk he! Ik kan daar ook zo van genieten. Emmertjes en schepjes mee en heerlijk genieten in het zonnetje.
Wij hebben een hele grote speeltuin voor de deur en alle kids verzamelen daar altijd.
Er staat ook een bankje en op dat bankje is het altijd beregezellig :oops:
heerlijk! Zaterdag zeker 2 uur buiten gespeeld, gister 2 uur, en vanmiddag op het kdv al een hele poos en thuis ook weer drie kwartier. Scheelt hier wel dat er sinds zaterdag een huisje + glijbaan staat, daar is hij lekker zoet mee.
en ook lekker buitenklets/ koffie dan wel theedrink weer :mrgreen:
Oudste 2 zaten op school, jongste 2 waren op de terugweg van brengen in slaap gevallen in de wagen en ik met de buuf lekker in het zonnetje bijgekletst :thumbup:
Wat kan iets simpels als de zon heerlijk zijn.
Hopelijk dit weekend ook goed weer, maken we de tuin aan kant en kan er daar door onze 3e ook lekker gespeeld worden. Het grote spul gaat de hort wel op.
hier zijn de 2 oudsten van half 1 tot half 5 buiten geweest… nog nooit hebben ze zolang buiten gespeeld !
Vandaag heeft ze ook twee uurtjes geschommeld, klimmen, glijden, springen. Toen we thuis kwamen zei ze om 7 uur al: Mama ik ben moe, 10 minuten later was ze in slaap gevallen op de bank :inlove:
love it!
Hier ook heerlijk in de tuin geweest.
We zijn om 14.00 naar buiten gegaan en ben alleen naar binnen gegaan om aan het eten te beginnen.
Straks gaan we lekker wandelend de boodschappen doen. En daarna waarschijnlijk kids nog even lekker de tuin in…
Oh nee, B’Elanna moet naar boven haar kamer opruimen…
Ja ook hier een zoon die ineens heel veel naar buiten wil!
En het weer is er toch ook heerlijk voor zo met die zon!!
We gaan straks als ik klaar ben hier thuis lekker naar buiten: Ik met de kinderwagen, mn zoon met de fiets en mn vriend met de hond.
Wat een heerlijkheid allemaal he :inlove:
Je wordt er gewoon vrolijk van!
Ja wat een heerlijk weer vandaag weer
Vanmiddag lekker in het speeltuintje geweest, is hier schuin tegenover.
Ja hoor wij genieten ook weer van het mooie weer :inlove:
Helaas weer even afgelopen dat heerlijke buitenspeel weer
'T waait en het regent. Hopelijk is het weer snel voorbij en kunnen ze het weekend weer naar buiten toe.
Vanmorgen had ik nog even hoop, maar ook hier wordt het erg somber…
Geloof ze voor het weekend toch weer beter weer voorspellen???