Buitenspeelseizoen!

@wisje wrote:

Vanmorgen had ik nog even hoop, maar ook hier wordt het erg somber…

Geloof ze voor het weekend toch weer beter weer voorspellen???

Hoop het wel, want wil de achtertuin dreumes speel proof maken weer.

Maar het regent hier nu eigenlijk de hele ochtend al vanaf een uurtje of 9. Niet de hele tijd even zwaar, maar altijd genoeg om toch echt nat te worden.

Gisteren is T ook gezellig bezig geweest in de tuin, in de zandbak en van de glijbaan. Vanmorgen riep ze al meteen mama lets go mama jasje aan, ik wil glijden.

Maja het is zo grauw weer bah :cry:

Ze spelen hier altijd buiten, ook met zulk weer. Vroeger deed ik ze dan lekker een regen/skibroekje aan zodat ze droog bleven, zeker als ze graag glijden wel makkelijk!

Buiten spelen met slecht weer (en zeker als het heel erg regent, kou kun je ze tegen kleden) hoeft van mij niet, maar de afgelopen 2 dagen was het natuurlijk heerlijk buiten speel weer en dan zijn we ook lekker veel buiten hier :smiley: Mits het niet heel erg slecht is speelt de oudste op school ook veel buiten en op het kdv van de jongste zijn ze ook lekker veel buiten met de kinderen. Maar vooral nu het weer mooier wordt is dat natuurlijk helemaal genieten!

Hier gaan we ook gewoon naar buiten als het slecht weer is. Ze hebben regen en skibroeken en dat gaat prima. Ze spelen dan meestal wel iets korter buiten.

Op school spelen ze trouwens ook weer of geen weer gewoon een uur buiten.

de oudste 2 gaan ook wel naar buiten met slecht(er) weer, maar nummertje 3 nog niet.

Nou moet ik zeggen dat ik zelf spelen in de zandbak in de regen ook niet echt aanlokkelijk vind klinken, dus snap hem wel :lol: . Als ze wat ouder worden spelen ze toch vaak ook al wel wat anders.

Ik zit momenteel heerlijk met mijn laptop buiten in de zon,

zonder jas :dance:

Heb zelfs de tuinkussens even naar buiten gehaald :mrgreen:

Jongste draak lekker in de nieuwe zandbak!

Terras is weer schoon, nu maar hopen dat het weer zo eventjes blijft!

Ik zag zelfs mensen die nu al inkopen aan het doen waren voor de BBQ :shock:

Hier spelen de kinderen ook heerlijk buiten. Als het koud is ook wel en soms bij regen. Maar dit is toch anders. Meer kinderen buiten, vaders en moeders er gezellig bij en ook ander speelgoed.

Ze zijn nu aan het skaten. Papa ook :inlove: ( nu moet ik ze nog even weer leren dat de achterdeur open is en dat ze dus niet steeds hoeven aan te bellen :roll: )

Het was hier net 16 graden in de schaduw :inlove: En uiteraard moest er al 1 boven in een boom hangen :wall: En dan was het nogal dun bovenin :evil: Onze Tijl Uilespiegel dus…

Maar wel al lekker de tuintafel schoongemaakt, heerlijk!

ik zit ook heerlijk in de tuin met mijn laptop

en lynn is druk bezig in haar huisje met allerlei spullen die

ze er verzameld heeft :inlove:

:inlove: de lente

Jaah buiten spelen…

KvK heeft er zo’n leuk liedje van…

http://www.youtube.com/watch?v=DQTOPvK8Yxs

Hier is t buitenspelen ook weer gestart

we hebben afgelopen woe de trampoline weer neergezet

waar Elise met d’r Vriendin meteen op ging liggen om wolken te kijken :inlove:

Sem is sins woe dan bijna hellemaal niet meer binnen…lekker op t klimtoestel…en voetballen

oh en natuurlijk slakken zoeken in de tuin…Ik Geniet

Binnenkort lekker de zandbak weer klaar maken,…

en de tuin ff fris en fruitig maken…

maar we genieten nu al !!

ik had Wessel beloofd dat we de auto gingen wassen zodra het een beetje mooi weer was…

en jahoor… dit weekend was ik het haasje… :lol: :lol:

heerlijk dus… en de lente werd hier ingeluid door aan het einde, vlak voor het naar binnengaan een eigen regen te fabriceren…om vervolgens lekker onder de warme douche te springen.

maar… heerlijk; vandaag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis… MET TUIN!!! na 10 jaar appartement heb ik hier zooo’n zin in!

Op zaterdag de hele dag in de tuin gewerkt en gespeeld. De kinderen waren echt uitgelaten en zo vrolijk.

Op zondag heerlijk een grote boswandeling gemaakt met ze en ze vonden het heerlijk. Met een vergrootglas alle holletjes, takjes en beestjes bekeken en bij tig molshoop gekeken of meneer of mevrouw mol er ook was 8)

Geniet er nog maar van, want over een paar dagen is het weer kouder.

Alleen die hooikoorts :twisted:

idd wat een heerlijk weekend was het. Wij hebben hier ook echt genoten van het mooie weer. Heerlijk!!