Kweet niet precies in welke zin. Volgens mij omdat ze positief aangeven terwijl het niet zo is.
Maar zeker weten doe ik het niet hoor.
Ik wist niet eens dat ze niet zo betrouwbaar zijn…
Nou ja, ben benieuwd wat eventuele testen/echo’s uitwijzen morgen of volgende week en dan kan ik ook zien of Matcare betrouwbaar is. :mrgreen:
Ben erg benieuwd!!!
hier juist hele goede ervaringen met Matcare! Ik test pas laat posi, en met matcare dus veel eerder al.
succes!
gr
muts
Matcare is juist wel goed, Romed, geeft vaak vals positief.
Romed… tja ach, dat is er een waarvan ik zeker weet dat ie niet goed doet. Maar dacht Matcare ook. Iig genoeg mensen in mijn omgeving die dat vinden
Ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest. Ze heeft aan mijn buik gevoeld en geluisterd en ze ‘voelde niks vreemds’. Ze voelde wel nog steeds dat mijn darmen erg op de voorgrond liggen (dat was de vorige keer ook al zo).
De huisarts denkt dus niet dat ik zwanger ben. Maar in hoeverre kan een huisarts dat eigenlijk voelen/horen?
Op mijn vraag waarom mijn buik dan maar dikker werd kreeg ik het antwoord: “Dat kunnen nog steeds je darmen zijn of je bent gewoon wat aangekomen.”
Al met al ben ik dus vanmiddag niet zo veel wijzer geworden…
Hmm jammer dat je geen zekerheid hebt. Heeft de ha geen bloedtest afgenomen? Dat zou je eventueel kunnen vragen, gewoon voor de zekerheid.
Waarom geen opdracht voor een bloedtest en alle onzekerheid de wereld uit helpen :roll:
En nu??
Ja en nu… Ga ik maar zelf een test doen denk ik.
Zelf had ik verwacht dat de huisarts wel iets zou ondernemen, maar omdat ze ‘niks raars voelde’ heeft ze verder geen actie ondernomen denk ik. Ze zal me wel een schijnzwangere zeur vinden ofzo. :lol:
Pfff, die onzekerheid is niks hé.
Ik had toch op een bloedtest aangedrongen, denk ik - dat recht heb je toch hé
Daar heb je wel gelijk in Ikke.
Ik ga zelf wel weer een test doen. Welke betrouwbare (niet al te dure) test zouden jullie me aan kunnen raden? Want ik hoor nog wel eens dat er ook niet zulke betrouwbare merken zijn.
@Pookie wrote:
Daar heb je wel gelijk in Ikke.
Ik ga zelf wel weer een test doen. Welke betrouwbare (niet al te dure) test zouden jullie me aan kunnen raden? Want ik hoor nog wel eens dat er ook niet zulke betrouwbare merken zijn.
Ik heb goede ervaringen met de test van het eigen merk van kruidvat. Ze kosten ongeveer 6,50.
Hey meiden,
even een updatje: heb nog steeds geen test gedaan. Ik ben de hele dag aan het werk en 's avonds ben ik gewoon te moe om nog naar de winkel te gaan. :oops:
Heb vandaag de schrik van mijn leven gehad: er komt vocht uit één van mijn tepels. :shock: Als ik er in knijp komt er uit één ‘gaatje’ witachtig vocht. Het kwam er zelfs één keer als een straaltje uitgespoten! :shock:
Ik ben hier echt wel van geschrokken. Zou het dan toch…? :?
Wat zou dit vocht kunnen zijn? Misschien een ontstekinkje van een melkklier of is het toch echt wat anders??
Hoi Pookie,
Niet l*llig bedoeld, hoor! Maar je blijft maar berichtjes posten over hetzelfde onderwerp. Niet erg, hoor! Moet je helemaal zelf weten. Maar iedereen heeft je al verschillende keren aangeraden om een zwangerschapstest te doen, of anders een bloedtest te vragen bij je huisarts. Veel meer kunnen we niet voor je doen! Lijkt me toch dat het beter is voor jezelf om zekerheid te krijgen, maar dat zul je toch echt verder zelf op moeten lossen. Dus mijn advies: Doe een test of ga naar de huisarts! Als de test negatief is, laat dan in elk geval nakijken wat er dan wel aan de hand is!
Groetjes,
Jippie
Ik weet het Jippie… Toch bedankt.
Je kunt blijven speculeren, maar een zwangerschapstest neemt de onzekerheid weg en dan is het duidelijk toch?
Jeetje, je weet het wel spannend te houden. Ik zou zelf snel testen of anders morgen bij de HA zitten voor een bloedonderzoek. Of je nu bezig bent met zwanger worden of niet, het is toch belangrijk om te weten of je zwanger bent?!
Waarom test je dan niet gewoon? Een test is snel gehaald, ligt tegenwoordig bij de supermarkt (drogisterij-gedeelte). En een test is in 5 minuten gedaan, dus tijdgebrek? :roll: Je wilt toch ook weten of je wel of niet zwanger bent? Als het wel zo is, dan heeft dat misschien ook weer gevolgen voor je leefwijze (gezonder eten, niet drinken, op rauw voedsel letten, niet roken, vitamines nemen, enz) Dus waarom blijven wachten? Is geen aanval, hoor! Ik vraag me dat alleen af, omdat je nog steeds niet getest hebt en wel steeds berichtjes blijft posten. Ben je bang voor de uitslag? Of is er een andere reden dat je niet test/het niet wilt weten?
Groetjes,
Jippie
Of nog wat maanden wachten en dan merk je wel of er wat in de wc-pot valt