Buikje

In maart dacht ik zwanger te zijn. (Zie onderstaande link voor het hele verhaal.)

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1436155&highlight=#1436155

Dit bleek niet zo te zijn volgens de test.

Nu 2 maanden later is mijn buik uitgegroeid tot een ballon! Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest 3 weken geleden. Zij dacht dat het mijn darmen waren en ik moest veel drinken en groente/fruit eten. Daar heb ik me ook goed aan gehouden.

Maar ik heb hier nu al vanaf april last van. En het wordt alleen maar erger! Zelfs 's morgens is mijn buik veel dikker. Mijn riem kan de kast in want alle broeken passen me nu.

Ik moest van mijn huisarts de menstruatie afwachten en als die anders was dan normaal moest ik weer contact opnemen. Nu heb ik deze week mijn stopweek gehad, maar ik heb alleen maar bruine afscheiding gehad. :? Tevens is mijn rugpijn deze keer ook weggebleven. Normaliter is mijn rug prominent aanwezig tijdens de stopweek. :roll:

Zijn er misschien hier mensen die ook wel eens last hebben gehad van hun darmen? En hoe ontwikkelde je buik zich toen?

Ik maak me echt zorgen dat ik misschien toch wel zwanger ben. Mijn borsten zijn ook aardig gegroeid… Heb een maat groter nodig nu.

Wil je wel of niet zwanger zijn???

Ik zou morgen een test kopen…Het klinkt ‘verdacht’…

Als mensen wel zwanger zijn en ze krijgen in het begin een buikje, dan zijn het ook meestal de darmen die naar boven worden gedrukt. Het kan dus inderdaad zijn dat het je darmen zijn, omdat je baarmoeder ruimte wil maken…

Testen en weer naar de ha gaan…Zorg er maar voor dat je goed serieus wordt genomen…

klint verdacht meid, idd, even testen, als het goed is, heb je als je zwanger bent nog genoeg Hcg in je urine rond deze termijn.

kan me eigenlijk geen andere verklaring bedenken voor groeiende buik en borsten en zo`n korte tijd