Buikje

In maart dacht ik zwanger te zijn. (Zie onderstaande link voor het hele verhaal.)

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1436155&highlight=#1436155

Dit bleek niet zo te zijn volgens de test.

Nu 2 maanden later is mijn buik uitgegroeid tot een ballon! Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest 3 weken geleden. Zij dacht dat het mijn darmen waren en ik moest veel drinken en groente/fruit eten. Daar heb ik me ook goed aan gehouden.

Maar ik heb hier nu al vanaf april last van. En het wordt alleen maar erger! Zelfs 's morgens is mijn buik veel dikker. Mijn riem kan de kast in want alle broeken passen me nu.

Ik moest van mijn huisarts de menstruatie afwachten en als die anders was dan normaal moest ik weer contact opnemen. Nu heb ik deze week mijn stopweek gehad, maar ik heb alleen maar bruine afscheiding gehad. :? Tevens is mijn rugpijn deze keer ook weggebleven. Normaliter is mijn rug prominent aanwezig tijdens de stopweek. :roll:

Zijn er misschien hier mensen die ook wel eens last hebben gehad van hun darmen? En hoe ontwikkelde je buik zich toen?

Ik maak me echt zorgen dat ik misschien toch wel zwanger ben. Mijn borsten zijn ook aardig gegroeid… Heb een maat groter nodig nu.

Wil je wel of niet zwanger zijn???

Ik zou morgen een test kopen…Het klinkt ‘verdacht’…

Als mensen wel zwanger zijn en ze krijgen in het begin een buikje, dan zijn het ook meestal de darmen die naar boven worden gedrukt. Het kan dus inderdaad zijn dat het je darmen zijn, omdat je baarmoeder ruimte wil maken…

Testen en weer naar de ha gaan…Zorg er maar voor dat je goed serieus wordt genomen…

klint verdacht meid, idd, even testen, als het goed is, heb je als je zwanger bent nog genoeg Hcg in je urine rond deze termijn.

kan me eigenlijk geen andere verklaring bedenken voor groeiende buik en borsten en zo`n korte tijd

Hallo, ik heb sinds 2 weken ook zo’n vettig buikje, vanmorgen gestest en een heeeeel licht streepje. Dus waarschijnlijk zwanger. Dus al vanaf de bevruchting is mijn buik opgezet, krijg de knoop bijna niet dicht. Het kan dus heel goed met een zwangerschap te maken hebben.

Zou dus nog maar eens testen of weer naar de HA gaan.

Succes

Hoi meiden,

heel erg bedankt voor jullie antwoorden.

Als ik ga rekenen vanaf de laatste menstruatie voordat de ‘eerste klachten’ ontstonden kom ik uit op 12 bijna 13 weken zwanger. Dan zou ik in principe de baarmoeder moeten kunnen voelen. Maar wat moet je dan voelen? Ik voel wel net boven mijn schaambeen dat ‘iets’ is opgezet. Ik kan het wel gewoon indrukken.

Ik ga wel weer terug naar de huisarts. En ik ga inderdaad dit keer wat meer op mijn strepen staan.

Vrijdag kan ik bij de huisarts terecht. Ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen!

Ms rare vraag dan maar kun je zelf niet een test doen? dat zou een ha ook doen denk ik hoor en dan weet je ws moergen ( of vandaag al) meer en niet pas vrijdag.

Heb je tussendoor ooit nog getest?? Als je vlak na je NOD test kan het zijn dat deze negatief is vanwege lage hcg. Maar heb je het daarna nog vaker gedaan??

En de huisarts heeft je destijds niet getest?? En als je zwanger bent raak je ook verstopt dus beetje vreemd als je ha dan alleen maar aan je darmen denkt.

Op een gegeven moment kan je met name als je ligt een bal voelen boven je schaambeen. Maar ik weet niet meer precies wanneer.

Zou zelf ook gewoon nog eens testen hoor.

Succes ermee iig.

Ik heb de laatste test ergens in april gedaan. Ik kan nu wel weer testen, maar ik bestel de testen altijd via internet. Voordat ik ze dus binnen heb is het al vrijdag. :wink: De testen in de winkel vind ik echt te duur.

je houdt ons wel in spanning zo :wink:

als ik toch echt d evermoedens had die jij hebt dan was ik nu nog naar de winkel gerend en had ik zelf een test gekocht en gelijk getest want als je zelf al denkt dta je dan al 12 weken moet zijn dan slaat ie echt wel pos. uit hoor (als het goed is)ook al test in de avond of middag …

nou ja ik ben iig heel benieuwd

liefs miranda :vlinder:

Ik weet niet welke testen jij van het internet koopt, maar sommige testen doen het niet goed. Kweet even de naam niet meer.

Ik vind de testen in de winkel ook duur maar soms moet het maar - dagen in onzekerheid zitten kost me ook veel.

Ik snap jullie punt wel. Maar ik ben helemaal niet bezig met zwanger worden, dus zit ik ook niet zò erg in spanning of ik wel of niet zwanger zou zijn. Ik vind het niet vervelend om even 3 daagjes te wachten. Ik maakte me een paar dagen geleden wel echt zorgen, maar ik heb er veel over nagedacht en als ik zwanger ben zit ‘het’ er toch en daar kan ik niks aan veranderen.

Ik vind het alleen allemaal zo vreemd: eerst dat gedoe in maart en nu die dikke buik… :? Dus vandaar mijn vragen. :wink:

Ik heb volgens mij van die testcassettes besteld via internet. Ik weet alleen het merk even niet meer… Ze kosten iets van 5 euro per 3 stuks.

Weet iemand welke ik bedoel?

ja maar ja maar ja maar

als je NIET zwanger blijkt te zijn is je verhaal nog veel vreemder hoor!

Zou juist zsm testen in de hoop zwanger te zijn dan weet je in ieder geval wat het is? Of ben ik nou echt een muts?

gr

muts

Jeetje, wij zijn allemaal nog nieuwsgieriger dan jijzelf :smiley: Kunnen wij niet een inzameling houden zodat je toch gewoon zo’n test in de winkel koopt!? Laat ons niet langer in spanning … hahaha :mrgreen:

Oh en bedoel je soms de zw.testen van matcare !? Die zijn inderdaad niet erg duur en je hebt ze vaak de volgende dag al in huis !

Hahahaha, ja jullie zijn al nieuwsgierig genoeg voor mij. Ik hoef zelf haast niet meer nieuwsgierig te zijn. :lol:

Matcare ja! Volgens mij heb ik daar mee getest. Maar die zijn toch wel redelijk betrouwbaar??

Ik heb van meerdere mensen gehoord dat Matcare niet echt betrouwbaar zijn.

@Debbie & Lana wrote:

Ik heb van meerdere mensen gehoord dat Matcare niet echt betrouwbaar zijn.

:shock: Niet???

Zijn deze testen niet betrouwbaar omdat ze vaak negatief aangeven terwijl het positief is of andersom? Ik heb ook wel gehoord van testen die positief aangeven, maar dan was het tweede lijntje geen HCG lijntje maar een ‘indrogingslijntje’.