BUB voor Smurf78!! Welkom op de wereld Faya!!

Lieve San,



Bij deze voor jou een afteltopic!



Nu 35 weken zwanger, maar gezien T. met 36 weken is geboren, wil ik niet het risico lopen, te laat te zijn… dus bij deze… :slight_smile:



Ik las vorige week nog, dat het zo dubbel is, je kijkt uit naar de komst van ‘zusje’ maar had Ravi er ook zo graag bij gehad… logisch!



Ravi zal nooit worden vergeten, maar nu de datum dichterbij komt snap ik dat het moeilijker wordt.



Daarom bij deze een topic voor jou, hierbij kan iedereen die dat leuk vind samen aftellen naar haar komst… spannend… kom je toch alvast ‘bib’-en?



Liefs!

Tuurlijk tellen we af!

Ook ik tel mee af. :-*

Wat lief zeg :inlove:

Mar :-*



Zal hier braaf af en toe komen posten hihi.

Alweer 35 weken, achteraf gezien is de tijd voorbij gevlogen. Het grootste gedeelte heb ik voor mijn gevoel “gemist” en heb ik in een soort van roes doorgemaakt. Nog steeds ben ik blij als ze s morgens vroeg gelijk een teken van leven geeft.



Ik geniet nu van het gewroet in mijn buik, van ons meisje. Hetgeen nog steeds iets heel onwerkelijks is hoor haha. Denk dat ik na de bevalling het als eerste toch nog even ga checken :oops: :lol:



Manlief is erg gespannen en nerveus. Die is zo blij als alles achter de rug is. Hij haar hoort huilen, ze gezond is en met mij alles goed is.

Daarbij komt dat 5 november nu ook dichtbij komt. En dat doet toch wel wat met je gesteldheid. Bij ons allemaal merk ik. De kinderen hebben het er ook heel veel over.



Manlief denkt dat ik op die dag ga bevallen. Zelf dacht ik altijd eind oktober.

Zit niets anders op dan afwachten. Met 32 weken ben ik gestopt met werken. Ik had zoveel harde buiken dat ze geen risico wilde lopen op een vroeggeboorte. Nu is alles weer rustig. Nou hoop ik niet dat ze tot 42 weken blijft zitten want dan word ik gek :shifty:



Strippen of eerder dan nodig kijken of ik wel of geen ontsluiting heb doen ze niet. Dit om elk risico op een infectie in de baarmoeder uit te sluiten.

Zit niets anders op dan afwachten.



Over iets meer dan een week weer controle en een groeiecho.

Nu vooral last van nesteldrang, dus ben alleen maar bezig met opruimen haha. Vandaag het keukenkastje met schoonmaak spul onder handen genomen. Ook de voorraad aangevuld. En de tuin aangeveegd, het is zulk prachtig weer :dance:



De kinderkamer is nog niet af…de rolgordijnen moeten nog geleverd worden, er moet nog een lamp komen. De kleertjes zijn wel gewassen :inlove:



Enige spannend is dat ik a.s. zaterdag nog een maxi cosi moet kopen met mijn schoonmoeder. Beetje last minute haha.

Net als het kraampakket dat ik gisteren pas heb aangevraagd (stomweg vergeten omdat ik in het zhuis moet bevallen). Maar ja stel het gaat heeeel snel dan beval ik toch echt thuis en is het handig om het wel bij de hand te hebben…

Ik ook :-*



Je gevoelens zullen straks zo dubbel zijn, althans zo heb ik het ervaren… Bij net de komst van je kindje, maar zo verdrietig omdat je andere kindje niet bij je mocht blijven… En dan is het ook zo gek, want zusje was er niet geweest als Ravi was blijven leven… Dikke knuffel meid!

Klopt helemaal Eef…zij was er dan niet geweest en dat maakt het zo onwerkelijk. Het liefst waren we dadelijk met 4 kids. Is nog steeds zo in ons hart maar niet voor de buitenwereld.

Toch probeer ik zoveel mogelijk te genieten want dit is echt de laatste zwangerschap…manlief trekt het niet nog een keer emotioneel en ook ik tel mijn zegeningen.

@Amy82 wrote:

Ik ook :-*



Je gevoelens zullen straks zo dubbel zijn, althans zo heb ik het ervaren… Bij net de komst van je kindje, maar zo verdrietig omdat je andere kindje niet bij je mocht blijven… En dan is het ook zo gek, want zusje was er niet geweest als Ravi was blijven leven… Dikke knuffel meid!






zo waar…



ik tel mee af :slight_smile:

Natuurlijk tel ik mee af :inlove:

Ik lees mee

Ik tel ook mee af :inlove:

Hoi,



Hoe gaat het??

Buik nog rustig?



Ik ben hier een paar dagen niet geweest, komt zoals je weet Smurf door het overlijden van ons hondje, maar ben daardoor niet minder benieuwd!



Spannend!

Ik weet het Mar. Was gezellig gisteren op de chat :-* Ook hier nog even een dikke knuf! Iets beter geslapen?



Hier buik rustig…zo maf van 32-34 weken zoveel harde buiken/voorweeën en nu af en toe een harde buik maar niets noemenswaardigs.

Vandaag 36 weken precies. De bedverhogers zijn net bezorgd dus die kan manlief onder het bed gaan zetten. Ook een ruggesteun mee laten bezorgen. Dacht is wel handig nu met mijn maagzuur hihi.



Nog een week en dan mag ze wat ons betreft komen :inlove: Wij zijn er klaar voor. De jongens beginnen ook ongeduldig te worden. Wanneer komt zusje nou mama? Je buik is nu echt heel dik hoor. Hihi



Wat een storm vandaag zeg! Zit dus binnen met de kids. Gelukkig hadden ze vandaag studiedag. Helemaal niet verkeerd met dit weer.



Had het weekend voor het eerst oliebollen gehaald. De oudste mag ze niet hebben ivm glutenallergie dus vandaag aan de bak. Het glutenvrije deeg staat nu te rijzen. Over een uur bakken. Mmmm zelfs wij vinden ze lekker.



Van de week alvast de tractatie van de jongens maken. Eef, ik pik jouw briljante soesjes idee. Ideaal, kan ik zo in de vriezer bewaren. Hoeft manlief ze alleen maar te laten ontdooien de avond ervoor. :thumbup:

Geeft ook minder rommel in de klas dan beschuit.



Donderdag weer controle en een groeiecho. Ben benieuwd! Ook mooi weer even gluren :inlove:

Slim he :angel: Heb idee van Chantal :wink:



Alex kon zo de bak met soesjes uit de vriezer halen en meenemen naar school :slight_smile:



en alweer 36 weken, wowie! Ben benieuwd wanneer ze komt, en hoe ze gaat heten :inlove:

Ik zie manlief niet ook nog ns een traktatie voorbereiden. Hij krijgt het druk zat met het huishouden en de jongens :lol:



De naam tja nog even geduld :mrgreen: :inlove:

@Smurf78 wrote:

Ik zie manlief niet ook nog ns een traktatie voorbereiden. Hij krijgt het druk zat met het huishouden en de jongens :lol:



De naam tja nog even geduld :mrgreen: :inlove:




:silenced: :mrgreen: :wink: :inlove:

@Marda wrote:

@Smurf78 wrote:
Ik zie manlief niet ook nog ns een traktatie voorbereiden. Hij krijgt het druk zat met het huishouden en de jongens :lol:



De naam tja nog even geduld :mrgreen: :inlove:




:silenced: :mrgreen: :wink: :inlove:




jij weet hem zeker :mrgreen:

Ja ik ken de man van Smurf ook… zal het inderdaad vast al druk krijgen 8) :slight_smile:

@Marda wrote:

Ja ik ken de man van Smurf ook… zal het inderdaad vast al druk krijgen 8) :slight_smile:




ik doelde eigenlijk op de naam van zusje :inlove: gezien die 4 smilies :wink: Maar die waren dus bestemd voor haar man :wink:

@Amy82 wrote:

@Marda wrote:
Ja ik ken de man van Smurf ook… zal het inderdaad vast al druk krijgen 8) :slight_smile:




ik doelde eigenlijk op de naam van zusje :inlove: gezien die 4 smilies :wink: Maar die waren dus bestemd voor haar man :wink:




Dat snapte ik al :wink: ik maakte een grapje.

Van mij krijg je sowieso geen zinnig antwoord op die vraag :mrgreen: :angel:

:lol: :lol: :lol: