BUB voor Smurf78!! Welkom op de wereld Faya!!

:lol: :lol: :lol:

@Amy82 wrote:

Slim he :angel: Heb idee van Chantal :wink:


He ik hoor mijn naam hahaha.



Smurf ik tel ook mee af. Nog eventjes meis.

Haha Chantal, bedankt voor je idee he. :mrgreen:

Er liggen nu 80 soesjes in de vriezer. :thumbup: :smiley:





Vanmorgen weer controle gehad. Ze weet in elk geval de uitgang te vinden. Hoofdje ligt helemaal ingedaald en vast. Moest mijn knieen even optrekken voor de check en toen zakte ze nog dieper weg juist :mrgreen:

Fijn idee voor het geval mijn vliezen breken.



Groeiecho gehad, dus ook weer heerlijk kunnen spieken :inlove: Ze lag heel lief met haar knuistjes bij haar mondje :inlove:



Mevrouw heeft een klein hoofdje (heel prettig, dat moet er toch als eerste uit hahaha). Haar lengte is exact conform de termijn.

En tja haar buikomtrek loopt 2 weken voor op schema. Aangezien de jongens ook aan de maat waren is besloten een plan van aanpak te maken met als doel voor de 40 weken te bevallen :dance:



Volgende week, ben dan 37 weken, krijg ik homeopatische korrels die de baarmoedermond moeten verweken. De week erna 12 nov., met 38 weken gaan ze kijken of ik ontsluiting heb en gaan ze mij voorzichtig proberen te strippen :dance: Het doel is om in die week te bevallen. Lukt het niet dan dragen ze mij over naar de gyn voor een inleiding. Uiteraard kan het ook zo zijn dat ik spontaan eerder al beval. Dat zou het mooiste zijn.



Aftellen kan nu echt gaan beginnen, wie weet heb ik binnen nu en twee weken ons meisje in mijn armen :inlove:

Wat fijn dat ze er helemaal klaar voor is, ik ben benieuwd wat de korrels gaan doen en of het helpt!!

Hoe gaat het met je?

Hoe ben je gister de dag doorgekomen? :hug:



Hebben de korrels iets opgelevd?

Goedemorgen,



Gisteren was zwaar…ben erg blij dat hij voorbij is.

Op zo’n dag komt toch alles weer terug. Heb dan ook wel wat traantjes gelaten :frowning:

Vannacht 2 keer eruit geweest maar verder als een blok geslapen.

Voel mij vandaag vermoeid. Mogelijk komt dat ook door alle emoties van gisteren. En volgens mij is het tijd voor mijn B12 injectie.



Ben gisteren begonnen met de tabletjes. Heb ze zelf gehaald bij de apotheek. Merk nog niets haha.

Vanmiddag weer controle bij de verloskundige.

Hoe was het bij de verloskundige??



Nog 18 Dagen en misschien wel eerder sluiten jullie klein Zusje huilend in de armen :inlove: :inlove:

Bij de verloskundige was alles in orde. Ze ligt helemaal vast in het bekken.

Verder nog geen tekenen van een bevalling helaas…



Nog 18 dagen ongeveer…ohhh ik kan niet wachten!



Gisteren zei de jongste, mogen we dan meteen in haar mandje kijken :frowning:

Je zusje ligt niet in een mandje schat, gewoon bij mama of in haar bedje.

Dat zijn wel moeilijke momenten hoor…

BIB :inlove: Vandaag 38 weken.

Zaterdagochtend heeft het gerommeld. De rest van de dag lekker actief geweest.

Zondag was een slechte dag. Erg moe, niet lekker en veel last van maagzuur en mijn darmen. Heb voor het eerst tegen manlief gezegd dat ik er echt klaar mee ben :oops:



De kids beginnen nu alleen wat ziekjes te worden dat is minder. Morgen controle bij de VK en dan indien mogelijk gaan ze strippen.

Maar goed, dat kan alleen als ik iets van ontsluiting heb. Afwachten maar.

oehh alweer 38 weken :inlove: Nog even, heb je net als mij een huilende baby boven liggen :inlove:

@Smurf78 wrote:

BIB :inlove: Vandaag 38 weken.




:inlove: :inlove:

Wow 38 weken! Nog heeeel eventjes. Zelfs al wat gerommeld spannend hoor!

Beterschap voor je gezinnetje hopelijk knappen ze vandaag nognop dat meisje morgen kan komen in een fit gezin :wink: :pray:



Hihi als ik eef zo hoor kan ik ook al bijna niet wachten tot ons meisje er is :shifty: :inlove:

Thx Chantal.

Nou de jongens kwamen lijkbleek uit school. Ze waren echt niet lekker en hadden het ijskoud. Gelijk onder de warme douche gezet, pyama’s aan en nu liggen ze onder hun dekbed op de bank tv te kijken.

Manlief ligt ook al de hele dag op bed en niet lekker

…zucht… Je ziet wel weer wat het sterke geslacht :wink: is zelfs een hoogzwangere vrouw hahahaha :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Net overlegd en ik denk dat we de kids morgen thuis houden van school.

Het is niet de bedoeling dat ze echt goed ziek worden. Dat is echt niet handig nu. :shifty:

Ach gosh wat sneu.

Hoop wel dat ze nu snel opknappen! En zeker je man… :hug:

Nee zeker niet handig als ze nog zieker worden hopelijk knappen ze er wat sneller van op.



Haha ja duidelijk wat het sterkere geslacht is :wink: :lol:

Controle VK was goed. Baarmoedermond is naar voren gekanteld, aan het verweken en verstrijken en had 1 cm ontsluiting.

Ze heeft mij dan ook kunnen strippen. Nu de komende 24 uur duimen en hopen dat het iets in gang zet!

Spannend :shifty: Anders volgende week weer een nieuwe controle met 39 weken precies.

Spannend.



Duimen draaien voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Nou er gebeurd weinig helaas. In het begin wel wat pijnlijke harde buiken maar nu niets meer…

En weer een nieuwe dag.

Gisteravond wel pittige voorweeen/harde buiken gehad. Kwam helaas geen regelmaat in en in de nacht is het stil gevallen. Wel heerlijk geslapen :thumbup:



Nu nog wel een gevoelige buik, de kleine meid is heel erg rustig voor haar doen en net bij het afvegen voor het eerst taai slijmverlies.

Als ik al niet beval dan heeft het in elk geval al weer wat meer voorwerk gedaan, scheelt ook weer.

Spannend smurf. Misschien is het wel een goed teken dat ze rustig is. Ze beried zich voor op de bevalling… hoop ik.



Succes met de laatste loodjes.

Spannend smurf :inlove: , schiet mooi op :mrgreen: