Bub voor Amy82 !!!

Ze hebben daar vast een hele grote wachtkamer, groot genoeg voor een heel cheerleadersteam (goeie Taliet :mrgreen: ). Ik lust bij dit bakkie thee wel een koekje, maar bij m’n 2de bakkie lust ik wel een beschuit met blauwe muisjes… :angel: :pray:

@HanB wrote:

Ik loop wel met een thermoskan thee rond voor iedereen die thee wil! Iemand een koekje erbij? Dat knaagt tenslotte lekkerder dan nagels… :lol: 8)

:-* :pray: :-*

Wel gewone of sterrenmuntthee dan please :oops: , anders mag ik niet mee doen… :mrgreen:

Sluit zich ook aan in de wachtkamer :mrgreen:

Spannend zeg

@Krabje wrote:

Laatste update was van 11 uur.

Weer gel en 2cm ontsluiting. Ze wouden rond 1 uur weer kijken en evt vliezen breken

Oeh had ik deze update even gemist! Spannend zeg, ik hoop dat zojuist haar vliezen gebroken konden worden (al heb je dan wel kans op een weeënstorm, maar dan is broertje er ook maar sneller :pray: )

Maria die update wad hier ook niet geplaatst maar via de app. Dacht dat ik hem maar even deelde hier

Spannend hoor! :slight_smile: :slight_smile:

Haha Sanne aan de sterrenmunt! Lekker he?

Ja door jou! Love it! :inlove: :dance:

Update

3 cm en vliezen gebroken!

@Sennapen wrote:

Ja door jou! Love it! :inlove: :dance:
:dance: :dance:

Ooooooww Eef, ik hoop zo dat het nu snel mag gaan en broertjelief snel op je buik mag liggen … Quincy houdt t van boven goed in de gaten :vlinder: …

En man wat ben ik benieuwd naar de naam :oops: , maar dat is niet het belangrijkste

Kijk, dat is een mooie update.

Kom maar op, kleine man!!!

Succes!!!

Moet stiekem wel lachen om de reacties hier, maar ik doe net zo hard mee met kijken voor updates :oops: :mrgreen:

Ik hoop dat het snel gaat en dat broertje snel lekker op je buik ligt Amy :-*

Mooie update!! Thnx krabje :-*

Bij mij ging t bij 3cm (oke ze kon er al 4 van maken) en vliezen breken heeeeel rap. Binnen 2 uur was Thomas er toen. Hoop dat alles voorspoedig mag gaan nu :pray:

Sjonge even niet gekeken en er is gewoon weer mooi nieuws.

Al 3 cm. Go Eef. :pray:

Nog maar 7 te gaan :dance: of minder :pray: :-*

Kom op kleine man.

Zet hem op Amy, denk aan jou.

Wacht ook met spanning af hier :-*

We kijken hier gewoon met z’n allen dat kleine mannetje naar buiten :mrgreen: .

Hopelijk gaat het lekker vlot!

Ik ben een stille meelezer/ meelever. Maar wilde vandaag toch wel reageren.

Succes vandaag meis. Nog ff en je hebt je manneke in je armen.

Kus Jannigje

oooei het is spannend.

ik ga zo mijn slaapdienst in, maar zal af en toe wel ff spieken.