En? En? En? Hoe was het om 11 uur??
Ben benieuwdā¦Zijn ze gebroken?
En⦠hoe staat het ervoor ?
leuk, zoān live-verslagā¦
xxx
Gerda
Ja geweldig dit. Ben ook benieuwd naar de tussenstand. Ohhh spannend zeg!
Zet em op Eef :-*
Ik lees ook mee, ik hoop dat ze net je vliezen hebben kunnen breken.
Zet hem op meis, heel veel succes voor jou en je man vandaag :-*
gaat nog even een kaarsje branden
spannend ā¦
titel aangepast ā¦
hopelijk mag ik die gauw nog eens wijzigen naar een bub !
xxx
Gerda
Hoe zal het er uit gezien hebben als we met zān allen bij elkaar zaten, beneden bij de ingang van het ziekenhuis? :oops: :mrgreen:
Zet hem op meiss. :thumbup:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :mrgreen:
@Kwakje wrote:
Hoe zal het er uit gezien hebben als we met zān allen bij elkaar zaten, beneden bij de ingang van het ziekenhuis? :oops::mrgreen:
:lol: 8)
@Kwakje wrote:
Hoe zal het er uit gezien hebben als we met zān allen bij elkaar zaten, beneden bij de ingang van het ziekenhuis? :oops::mrgreen:
Toen Gioya op IC lag. Zaten tig mensen bij de lift op de verlosafdeling te wachten tot het bevallen was. Heb nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien!
Zet em op Eef!

Ik bedoelde het niet als een vervelende opmerking hoor. Maar meer dat we hier op het forum met elkaar in spanning afwachten, de een is nog zenuwachtiger als de ander (en ook heel normaal lijkt me).
Sorry dat ik er misschien mensen mee kwets, maar dat was absoluut niet mijn bedoeling. :oops:
Ik denk niet dat iemand het verkeerd begrijpt hoor, het is net grappig
hey ik zit gezellig bij jullie in de wachtkamer hoor. .koffie anyone?
amy zet hem op. je hele kok cheerleadersteam is hier om je aan te moedigen!
x
Ik loop wel met een thermoskan thee rond voor iedereen die thee wil! Iemand een koekje erbij? Dat knaagt tenslotte lekkerder dan nagels⦠:lol: 8)
:-* :-*
@HanB wrote:
Ik loop wel met een thermoskan thee rond voor iedereen die thee wil! Iemand een koekje erbij? Dat knaagt tenslotte lekkerder dan nagels⦠:lol: 8)
Koekje zal wel lekker zijn bij m'n bakkie thee :lol: Dus graag :mrgreen:
Waar blijft die update :think:
:lol: lekker hoor bakkie thee met koek.
Zit steeds op f5 te drukken :oops:
Laatste update was van 11 uur.
Weer gel en 2cm ontsluiting. Ze wouden rond 1 uur weer kijken en evt vliezen breken
toitoitoi meid!