Bub bij Anneke! Lucas is geboren!!

• breekt even in *

Anneke, wij lopen gelijk zag ik aan je banner!

Succes met de laatste loodjes…en het wachten!

• breekt weer uit *

Jaaahh, had net genoeg drupjes bij elkaar gekregen, haha.

Alles nog steeds goed. Beeb begon meteen te protesteren toen zij begon te voelen, is wel grappig want dat gebeurde de vorige controles ook.

Gaat dan meteen anders liggen, of duwt de billen omhoog.

‘Eat this, haha!’ :mrgreen:

Maar ik ga 3 september bevallen.

Ik ben de vorige keer bevallen op de dag dat ik de volgende afspraak had (ook heel toevallig 10 min na de afgesproken tijd), en de volgende afspraak is 3 september.

Dus dan weten jullie dat. :wink:

Edanjelan, ook jij succes!

Hou je het nog een beetje vol?

Ik moet zeggen dat ik het allemaal nog goed trek.

Wil geen dingen roepen waar ik wellicht op terug kom… maar ik ben het nog niet beu ofzo.

Ben meer nieuwsgierig, en weet dat het ‘tijd is’, maar verder niet eigenlijk.

Is wel grappig, als ik Robin van school haal dan moeten we door het park terug naar huis lopen, en ik wandel ook gewoon iedereen voorbij.

En dat hoor ik dan ook steeds ‘zo, jij wandelt nog stevig door’.

Pas als ik langzaam moet lopen (bijv omdat er kindjes voor ons lopen en ik kan er niet voorbij), ga ik waggelen.

Langzaam lopen vind ik veel ongemakkelijker, dat geslenter…

zie zei toch…je bent lekker nuchter

Ja maar met Robin was het toch anders.

Gek eigenlijk want ik zat met 3 maanden zwangerschap al thuis en had geen kind rondlopen.

Nu ben ik 4 weken geleden pas gestopt met werken, heb een kleuter in huis, en kan voor mijn gevoel de hele wereld aan.

Maar hou wel in mijn achterhoofd dat dit volgende week misschien heel anders is.

Mijn moeder belde net, want ze kreeg me net niet te pakken dus die werd al zenuwachtig.

En toen zei ik ook al, ik trek het nog goed, denk dat het straks meer frustratie is dat je al had ‘gemoeten’ dan dat je ook echt wil.

Dat iedereen om je heen wel gaat bevallen, en jij dan niet.

Dat vind ik dan wel stom, want eigenlijk was ik eerder aan de beurt, zoiets…

:roll: Nouja…weet niet echt wat ik bedoel geloof ik…

Verlof? Ik heb al bijna 2 jaar verlof :wink:

Maar 3 september it is dus! :thumbup:

Heb je lekker nog een weekend om te relaxen! Kan Robin een beetje bijkomen van de spannende schoolweek en jij naar de vele mooie verhalen van hem luisteren :inlove:

O, dat wist ik niet. Nouja, ben je in ieder geval goed uitgerust. :thumbup: :wink:

Had net ook weer een domme actie.

Belde een moeder van een klasgenootje op (kreeg al een hartverzakking dacht dat er wat met Robin was), en zei dat haar zoontje met Robin wilde spelen.

Wist niet dat je elkaar daarvoor opbelde, vandaar dat ik even schrok.

Robin is nog maar 1 keer uit spelen geweest, afgelopen woensdag, en dat hadden we gewoon op het schoolplein afgesproken.

Maargoed, zij zou Robin dan meenemen uit school, en ik pik hem dan om 17.00 weer op.

Moet zeggen dat ik het heel akelig vind dat iemand mijn kind meeneemt, maar dit hoort bij het loslaten denk ik… :think:

Dus ik vraag haar adres en telefoonnummer, en wil mijn nummer ook geven, voor het geval er iets is of ik hem eerder moet komen halen ofzo.

Zegt ze: dat heb ik al, want anders kan ik jou ook niet bellen…

Oja… :oops: :oops:

Ik hield het maar op de hormonen… 8)

Moet zeggen dat ik dat gespeel ook allemaal maar niks vind. :oops:

Woensdag was hij ook al ergens anders, en nu gaat hij ook weer naar iemand toe. Heb liever dat ze dan hier komen kan ik ze tenminste zelf in de gaten houden.

Of dat ik hem gewoon zelf kan brengen, kan ik meteen even snel inspecteren waar ik hem achter laat.

Woensdag heb ik daar eerst nog een uur thee gedronken en ben toen gegaan met een gerust gevoel.

Dat ze hem nu zo meenemen vind ik eigenlijk maar niks…

Anneke, ik hou het nog wel vol hoor. Tis meer dat ik benieuwd ben naar de kleine en hoe het weer zal zijn om een baby in huis te hebben (tis inmiddels ruim 8 jaar geleden…)

Ja, gek is dat hé?

Heb ik ook, en dat is nog maar de helft korter dan bij jou!

Zat net met Tristan bij de VK in de wachtkamer en daar hing een poster van een baby die in een wiegje lag. Advertentie van zeep voor baby’s waar ze beter van gaan slapen… :wink:

En die baby lag dus met de handjes langs het hoofd en dan 2 van die knuistjes. :inlove:

Dus ik zeg, kijk dan hoe leuk, zo lag Robin ook altijd met die knuistjes. Krijgen we straks allemaal weer. :inlove:

Zegt hij, en dan heeft ie weer zo’n lelijk (nouja !!) kaal plekje achter op zijn hoofd.

Maar ik vind zo’n kaal plekje dus heel erg schattig, haha.

En dan denk ik ook echt van, oohhhh, al die poepige dingetjes straks weer.

Daar heb ik wel zin in… :inlove:

Je moet soms ook een beetje kunnen wegdromen bij de leuke dingen, haha.

Iedereen om je heen vind het namelijk erg grappig om je vooral te wijzen op de slapeloze nachten, oneindige voedingen en gehuil enzo… :roll:

Oh ja, dat liggen met die knuistjes…zooo lief! En dat echte babygezichtje de eerst dagen…

Ach, en over die slapeloze nachten, voedingen en gehuil komen we ook wel weer overheen. Dat hoort er nou eenmaal bij vind ik.

Las dat je voor 3 september ging…nou mij lijkt van het weekend wel leuk, t wordt lekker weer dus dat vind ik wel wat.

De kids hier (10 en 8 jaar) worden steeds ongeduldiger en vragen wel tig keer op een dag of ik al wat voel en of ik al weeën heb.

Ze gaan hier maandag weer naar school, hebben ze tenminste wat afleiding!

Robin zit sinds 2 weken weer op school.

Vind het fijn om hem om me heen te hebben, maar geniet er ook wel weer van om zelf wat tijd te hebben.

Het scheelt dat hij tussen de middag thuis is, en na school weer.

Moet ook zeggen dat hij altijd beter gehumeurd is wanneer hij naar school gaat.

Wij zijn dan strikter met zijn bedtijd, er is weer wat regelmaat en hij heeft het naar zijn zin.

In de vakantie merkte ik wel dat vooral de laatste 2 weken vermoeiend waren, ook voor hem.

Hij mag wat langer opblijven, was ook wat chagrijniger door vermoeidheid soms of gewoon omdat hij zich verveelde.

Begon wat meer te klieren enzo, en nu is het weer zo’n lekker vrolijk ding met allemaal spannende verhalen. :inlove:

Robin vraagt hier ook regelmatig wanneer de baby komt, en hij begrijpt niet goed dat wij daar geen passend antwoord op kunnen geven.

Binnenkort is nog een te ruim begrip voor hem.

Als er iets leuks in het vooruitzicht is, dan vraagt hij altijd hoeveel nachtjes slapen iets is, en telt dan op zijn vingers af.

Nu kan dat niet, en dat snapt hij niet altijd even goed. Ook als we dan proberen uit te leggen dat de baby komt wanneer die er zelf zin in heeft.

Lijkt me wel heel erg lief als je kinderen zo meeleven en enthousiast zijn! :inlove:

Voor hen is het natuurlijk super spannend, want ze maken het veel bewuster mee allemaal, en snappen wat er aan de hand is.

Leggen ze je nu ook een beetje in de watten, of zijn ze daar nog net te jong voor?

hahaha heel herkenbaar het “na schooltijd speel issues”. Meid geloof me, het wend en straks met uk erbij is het best lekker om een middag met zijn 2en te zijn

Oke, mooi. 8)

Dacht al dat ik overbezorgd was, maar ik ben dus niet de enige.

Als ik dan ook kijk hoe makkelijk die moeders je ‘even’ op bellen om af te spreken.

Weet toevallig wie het is, omdat die twee uks per ongeluk hun broodtrommel hadden verwisseld (hadden ook dezelfde), en we die de volgende dag weer omgeruild hebben.

Maar that’s it.

Net lekker even naar de bibliotheek geweest en heb wat boeken meegenomen.

Heb ik wat te lezen straks. :angel:

En is het spelen goed gegaan Anneke?

Hier zijn ze al zo dat ze bellen vanaf school of het goed is dat ze bij een vriendje of vriendinnetje gaan spelen…tja…kleine kids worden groot.

Nou, wij gaan het dorp hier in, er is feest vanavond, dus hopelijk zet dat de kleine ook wat in beweging!

Groetjes!

Nicole

Goeiemorgen!

BIB.

Misschien kun jij ook BIB’en Edanjelan :mrgreen:

Of BIA of BUB natuurlijk… :angel:

Hoop voor je dat het wandelen heeft geholpen! :thumbup:

Robin gaat maandag spelen, daar belde zij gisteren dus voor.

Vond dat al een beetje vreemd, meestal bel je op de dag zelf dan, als je überhaupt al belt, en niet gewoon even iemand aanspreekt op school.

Nu ben ik trouwens nog bezorgder, vroeg wat Tristan ervan vond, en hij zei: Ze gaan toch niet buiten spelen ofzo hé?

Helemaal niet bij nagedacht… :shock:

Robin mag nog niet alleen naar buiten, hier in de buurt zie ik regelmatig kindjes even oud, of jonger die wel gewoon buiten op straat of in het park spelen.

Misschien dat dat jongetje dat ook mag, en ze er vanuit gaat Robin ook.

Nu is mijn plan van aanpak dat ik sowieso ongeveer 15 minuten nadat school uit is even bel om te vragen of alles goed is gegaan met Robin meenemen.

En dan geef ik meteen even door dat hij dus niet alleen de straat op mag, voor zoverre ze dat van plan was.

Vandaag ben ik niet veel van plan.

Straks even de stad in, we hadden nog wat dingetjes nodig, en je houd toch in je achterhoofd dat het de laatste keer kan zijn dat je kan gaan.

Ga maar lekker winkelen hoor, beebje komt toch pas maandag :smiley:

Hoi Anneke,

Hier ook BIB.

Wandelen en muziek luisteren heeft dus niet geholpen. Vanochtend ook wat boodschappen gedaan en nog wat luiers (ohhhh wat schattig ienieminie toch) gekocht.

Ik zou zeker aangeven dat Robin nog niet alleen buiten speelt. Is helemaal niet zo gek hoor. Ik heb dat ook wel gezegd. Ze kennen dan nog niet het gevaar van de straat oprennen enzo, en voor mijn eigen gemoedsrust zei ik het dan.

Fijn weekend verder !

eng he…die kleintjes los laten in de grote boze wereld.

Ik vind het juist wel als ik bijtijds gebeld wordt om eventueel te spelen…scheelt je een trip naar de school. Enfin heb er nu 2 op school, dus dat laatste zal nog maar weinig gebeuren

BIB

Alles nog goed Anneke?

Hier alles goed, en nog steeds een BIB.

Bij jou alles rustig, Edanjelan?

Hi Anneke,

Hier ook alles nog rustig…

Liefs,

Nicole