BIB.
Had nog stiekem gehoopt op een augustusbaby, maar helaas.
September it is…
Vind september zo’n ‘net niet’ maand.
Oktober, november en december hebben dan meer vind ik, dan is het echt kouder, kerst enzo komt eraan (ik jarig ), dan is het gewoon ook écht herfst/winter.
Blaadjes van de bomen, herfstkleuren, winterkleding weer aan.
September is zo…uhm…net niet.
Zo’n tussenmaand.
Maargoed, dat zal nu voortaan anders zijn. :inlove:
Hier weinig nieuws.
Ga de badkamer maar weer eens schoonmaken.
Dat is het vervelende, alles was spik en span, en dan zit je maar te wachten en te wachten… En alles word gewoon weer vies en stoffig.
Dus kun je gewoon wéér aan de slag.
Had gehoopt dat een ander het nu zou doen, haha.
Maargoed, nu kan het niet zo lang meer duren allemaal.
Hoop ik dan… manlief wees me erop dat het 15 september pas weer volle maan is :silenced:
(Robin is toen ook geboren, en ze zeggen dat veel baby’s dan ter wereld komen).
Hier ook BIB.
Kids gingen vandaag weer voor het eerst naar school. Veel moeders die ‘medelijden’ hadden dat het nog niet gebeurd was…
Inderdaad met september heb ik ook niet veel, maar dat zal vanaf nu dus veranderen. Augustus klinkt ook nog zo lekker zomers.
15 september…pffff…dat is nog wel een eindje weg, en die datum…nee ik hoop niet dat dat het wordt (is de trouwdatum van mij en ex…)
Straks weer naar de VK, maar daar verwacht ik niet veel van. Sta na 5 min. meestal weer buiten.
O, nee dat is dan niet zo’n gezellige datum… :?
Op 16 september hebben manlief en ik ons 9-jarig jubileum, dat is dan wel weer leuk, maar hoop dat het bij dat ene jubileum blijft op die dag, en dat de baby toch wel iets eerder gedag komt zeggen.
Kreeg net ook de nodige opmerkingen naar mijn hoofd ja.
Heb alleen maar dramatisch diep gezucht bij wijze van grapje, en toen snapten ze wel dat ik geen zin had in een gesprekje erover…
Weet je ook hoe lang ze je door laten lopen bij jou?
Ik weet dat het nog al verschilt, de één met 42 weken, de ander langer.
Hier in het dorp zelf is geen ziekenhuis, kan dan kiezen voor Lelystad daar leiden ze in met 42 weken, maar dat is én wat verder weg, en ik het ziekenhuis staat niet zo goed aangeschreven. In Harderwijk heb je pas de eerste afspraak met 42 weken en leiden ze dus later in, maar bij dat ziekenhuis voel ik me prettiger.
Nou ja, hopelijk hoef ik niet zo lang te wachten!
Ik heb eigenlijk geen idee.
Robin is met 40 weken en 2 dagen bevallen, en dat bij dezelfde praktijk.
Nu is het zo, dat de vk mijn officiele datum op vandaag heeft staan, voor hun ben ik vandaag dus 40 weken zwanger.
Dus ze zullen het sowieso vanaf nu pas gaan tellen. En weet niet hoe zij omgaan met overtijd lopen.
Hoop ook dat ik daar niet over na hoef te denken en het vanzelf komt.
De reden dat ik op vandaag sta, is omdat zij dat met het schijfje hadden berekend.
De echo wees 28 augustus aan, en wij hadden 6 weken later pas weer een afspraak bij de vk.
De vk vertelde toen na die 6 weken dat alles wat binnen een week viel (echo en dat schijfje), ze het op hun schijfje hielden.
Ze hebben alleen geen rekening gehouden met het feit dat het dit jaar een schrikkeljaar is, en ze hebben een cyclus van 30 dagen gepakt ipv 28 ‘voor de zekerheid’.
Dus volgens hun schijfje zou ik officieel op de 29ste uitkomen, en de echo dus de 28ste.
Zij hielden het toch op 1 september, zij hielden het liever wat ruimer aan want dat zat het altijd wel goed vonden ze.
Maar ik vond de 28ste een mooiere datum, was er al aan gewend, en hun berekening vond ik niet logisch.
Dus eigenlijk vanaf nu kan ik pas gaan tellen wat betreft de 14 dagen overtijd, omdat zij dat zo aanhouden.
Dus ik kan maximaal (volgens mijn berekening dan) 18 dagen overtijd gaan.
ah ha, ik snap het.
Bij de 20 weken echo hier liep de kleine juist iets voor (max.1,5 week) maar ook dat was nog binnen de marge dus de datum werd daarvoor niet vervroegd. Nou is het bij ons natuurlijk wel duidelijk wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden omdat ik zwanger ben geworden door ICSI.
Nou, ik ga me zelf ook even nuttig maken…alhoewel het me wel aan zin ontbreekt…
zo dames…nog lekker actief, behalve met bevallen
ik was bij carmen uitgerekend op mijn verjaardag, 18 september. Ze kwam echter de 28ste, 10 dgn later dus. Ik vind september juist wel een mooie maand. Wedden dat krijgen jullie straks ook
Jaaaaaaaaaaaaa vandaag is de dag dat Anneke’s beebsje geboren gaat worden :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik vind september een mooie maand hoor, vaak is ie wat het weer betreft nog mooier als augustus, dus echt wel zomer.
Augustus is voor mij sinds kort ietsje minder omdat mijn mama 3 weken terug is overleden Je blijft dan toch wel een raar gevoel bij die maand houden.
Nou Anneke, neem een bad/douche met lavendel en ga je maar lekker even voorbereiden op de bevalling avn vandaag :mrgreen:
Vanochtend naar de VK geweest.
Als er a.s. zaterdag nog niks is gebeurd dan word ik gestript.
Anneke, where are you :think: :think: :think:
Edanjelan heb je al wel iets ontsluiting, anders is strippen heel moeilijk. Bij mij kon het niet omdat er geen ontsluiting was.
Hopelijk loop je niet zolang overtijd als ik destijds
18 dagem :sick: :silenced:
Marieke, dat had ik in het topic van Mo al gelezen, en had je daar ook gecondoleerd met het verlies van je moeder.
Wist niet zeker of je dat meegekregen had. Bij deze nogmaals, gecondoleerd met je moeder. :hug:
Las ook dat het vrij onverwacht was gegaan, of ik moet me nu heel erg vergissen. Lijkt me echt vreselijk…
Maar de reden dat ik op dit tijdstip achter de computer zit, is omdat ik een BIA kom doen.
Heb nu al ruim een uur (vrij pijnlijke voor mijn gevoel al) weeën.
Weet niet hoe het verder gaat verlopen, maar ik vermoed dat er vandaag een beebje geboren gaat worden.
Zat jij er niet ver uit de buurt Marieke.
Ik probeer jullie op de hoogte te houden, maar weet niet in hoeverre dat lukt.
Robin ligt boven nog te slapen, en ik probeer die rond 06.00 á 07.00 op te laten halen door mijn moeder.
Verder ga ik straks even een douche pakken, en zie wel hoe het loopt.
Mocht ik even niet meer reageren, dan weten jullie dus waarom.
Oja, omdat ik het nog enigzins geheim wil houden, zou het fijn zijn om niks te zeggen op mijn Hyves. Heb er een aantal in mijn lijstje staan namelijk. 8)
Nou, ik puf weer even verder…
Anneke, spannend en heel veel succes! Hoop gauw een BUB van je te lezen.
Oh ja, hier nog steeds BIB…
Marieke, ik weet dat ik dan ontsluiting moet hebben, maar daar gaat de verloskundige wel van uit, ook omdat dit al nr. 4 is en je dan meestal in ieder geval wel 1 cm hebt…
oooh wat spannend
ik lees mee :lol:
Oehhhhhhhh Anneke zet hem op meis!!!
Zat ik er inderdaad heel dicht bij :mrgreen: .
Ik had het inderdaad gelezen in Mo’s topic, dankjewel :-*
Mama heeft een hersenbloeding gehad dus ja het is onverwacht.
Maar nu komt er een nieuw mensje op deze wereld.
En ik ben totaal niet nieuwsgierig :liar: :liar:
woohoooo…go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: , go anneke :dance: ,
mennn we hebben helemaal nog niet gegokt…wat gata het worden een meisje of wederom een jochie. Ik hoop voor een meid maar denk dat het echt weer een knulletje is
Oh, spannend! Zet 'm op :thumbup:
Anneke zet hem op!! :dance:
thxs Marion
weer ff spieken…
zet hem op!!!