Haha, nou liever niet.
Jullie zijn nog nieuwsgieriger dan ikzelf… :mrgreen:
lkkr geslapen?
hoe voel je je?
Niks geworden gistermiddag?? Jammer, had nu wel babynieuws van je willen horen :mrgreen:
Zullen we dan toch maar voor morgen gaan?
Ben je al wel iets opgeknapt?
BIB. :mrgreen:
Heb vannacht ook beroerd geslapen.
Zat om 01.30 beneden een half droog brood te eten (werkt bij mij tegen maagzuur), maar dit werkte maar een uurtje ongeveer.
Zeker in combi met keelpijn is maagzuur niet grappig… :shifty:
Ben vanochtend eigenlijk gewoon bezig gegaan zonder bij te slapen en tot nu toe gaat het wel goed.
Het wel zware ogen, en zie er nogal bleekjes en dweilerig uit, maar zit hier toch in mijn uppie dus niemand die daar last van heeft.
Verder weet ik even niks meer te vertellen.
Ja, ik hoop nog steeds op de 28ste, morgen dus!
mooie datum, de 28ste
28-08-2008 :think: :think: ja dat staat wel mooi
Neeee hoe kom je er toch bij met je nieuwsgierigheid? :liar:
Maareuh vandaag heb je in huis gerommelt, als je nu morgen even letterlijk gaat ‘rommelen’…
Ik sluit me bij Rhiannon aan, morgenochtend lekker gaan rommelen en dan morgenmiddag een bub
ja komt u maar…1 dag voor de uitgerekende datum en de 28ste…u mag werpen
BIB!
En vanochtend heeft het wel gerommeld, maar na ongeveer 1,5 á 2 uur was het weer verdwenen.
Waarschijnlijk wat voorwerk ofzo.
Jammer, vandaag was een leuke dag geweest.
Hihi, zegt nog niks hoor, lekker veel lopen, misschien dat dit helpt? Ã?ls het echt al wat aan het rommelen is dan… Beebje gaat het spannend maken!
Ja inderdaad.
Had Tristan vanochtend aan de telefoon, en vertelde tussen neus en lippen door dat ik al even last had van weeïge (is dat een woord??) buikpijn, die steeds terug kwam.
Nou, hij had al een heel ‘vluchtplan’ bedacht over wie Robin op moest halen van school, en dat ie een bespreking moest verzetten, en dat ik hem wel op de hoogte moest houden. 8)
Toen hij tussen de middag zelf belde (hij zal wel gedacht hebben…) had ik eigenlijk nergens last meer van.
Beeb houd de spanning er dus wel in.
Weet ook niet wat helpt om ze op gang te houden/krijgen.
Ik was aan het poetsen (ja, alweer… :shifty: ), en zodra ik dan even ging zitten om te kijken of ik een patroon kon ontdekken dan ging het weer weg.
Dus ik denk dat druk bezig zijn in mijn geval wel helpt.
Gatsie zeg… :silenced:
Nou euhm Tristan kan daarbij wel helpen met het op gang helpen/houden natuurlijk maar daar moet je maar net de puf voor hebben. :lol:
Nee voorwerk klinkt iig gunstig (als in minder ‘echt werk’) al lijkt het me wel vermoeiend zeg. Succes!
Afleiding is iig altijd goed toch? Geloof dat alleen mannen een beeb er maar uit kunnen kijken… 8) en dat is omdat ze niet zelf hoeven te bevallen.
:lol:
Dat had ik al een keer laten vallen ja. Maar helaas, hij hoort bij het deel mannen dat daar niet zo’n zin in heeft.
Hij vind het eng.
Ik ga het ook gewoon lekker afwachten, en het er niet uit zitten kijken, zul je zien dat het alleen maar lang duurt, en dat lijkt me behoorlijk frustrerend.
En morgen word ik weer geknipt, mijn haar is echt een puinzooi, dus opzich ook wel handig als dat door kan gaan.
Er zitten dan ook wel weer positieve kanten aan, haha.
Hoe is het met jou Rhiannon?
Hou je het nog een beetje vol?
Tja gut jij moet maar net een beeb in je buik hebben die al tandjes heeft :lol:
Maar nee kan het me wel voorstellen hoor. Mannen zijn al snel bang dat ze je zeer doen oid en wat als hij idd de ‘aanleiding’ is voor de bevalling? Wordt ie zeker ook nog gezellig uitgescholden door jou als je in de weeën zit :o
Je hebt goeie dingen op de planning gezet!! Lekker naar de kapper! Dat zijn van die dingen die slaan echt lekker een gat in je dag en geven je ook even lekker een oppepper. :thumbup:
Ga binnenkort ook maar eens een afspraak maken hihi. Mss zelfs nog wel een kleurtje erdoor gooien!
Trek het nog wel hoor, al begint het langzaamaan toch wel wat stressiger te worden. Mijn bloeddruk stijgt ook wat, mijn hoofd wordt drukker en komt minder uit mijn handen. :silenced:
Maar ik houd mezelf ook maar voor dat ik het langste stuk al gehad heb! :thumbup:
kijk es aan beginnnende gerommel geweest…ff vooroefenen
Goeiemorgen.
BIB.
Dat is zo Rhiannon. Wanneer ga je met verlof?
Ik ga over ongeveer een half uurtje naar de VK.
Ben eigenlijk altijd heel snel klaar, heb nooit wat te vragen, dus zal dit keer ook wel zijn.
Ben benieuwd of ze misschien zelf iets zeggen wat betreft de 40 weken termijn, maar dat zal wel niet.
Tot 42 weken valt nog binnen de norm.
Word wel een beetje stapel van al die dubbelzinnige gezichtsuitdrukkingen en opmerkingen als ik Robin naar school breng.
‘Is het er nog niet??’
:roll:
Maargoed, hoort erbij, is gewoon interesse. Misschien dat ik het zelf ook zou doen onbewust.
Ben vandaag een beetje puin aan het ruimen.
Alle kastjes en laatjes eens uitzoeken en kijken wat er weg kan.
We hebben ook zo’n postverzamelbakje, en dat had ik gister ook al uitgezocht en alles weer keurig in mappen gedaan.
Voor dat soort dingen heb je nu echt tijd.
O sh*t…
Ik moet zo gaan, en ik moest urine meenemen maar ik kan niet plassen… :shock:
Normaal geen moeite mee, lees: 3 keer in een kwartier, en nu kan ik dus niehiet.
Heb net al 2 glazen drinken opgedronken, maar ze willen er niet echt uit.
Ik heb nog 5 minuten om te proberen… :shifty:
hahahaha hoe bedoel je verstrooid
De kraan laten lopen als je gaat plassen, helpt vaak wel :mrgreen: maarja daar heb je nu niks meer aan want je bent al bij de vk of misschien zelfs al terug.
Dus geen beebje gisteren, wat een eigenwijs humpie zeg :roll:
Als ik dan een voorspelling mag doen: 01-09-2008
Ik hoop niet dat je al te veel overtijd gaat hoor, Nathalie is 18 dagen te laat geboren en ik kon op een gegeven moment gewoon lichamelijk bijna niet meer maar ook al die meelijwekkende blikken op het laatst :evil: