Bub bij Anneke! Lucas is geboren!!

ja tis mooi geweest…beebje anneke mag zijn/haar aantocht wel gaan doen nu.

Hoe lang heb je over robin gedaan toen?

…het is dan ook de bedoeling dat je je redelijk bijtijds komt melden. Ook op zaterdag :wink:

Das dan een dure gebruiksaanwijzing! :shock: Lullig dat je zo ruw uit je welverdiende slaapje gesleurd bent.

Maareuh lig je nu nog/weer/een keer te slapen of had je iets wat we vergeten zijn? :angel:

meldplicht voor 3 uur in de middag oid instellen? 8)

hmmmm, dit is niet grappig…waar zijt gij???

Goeiemorgen… :angel:

Gister beetje drukke dag, dus helaas geen tijd voor de computer.

Maar nog steeds een BIB.

Vandaag nog wat wassen en strijken.

Jen, Robin was 2 dagen ‘te laat’. Dus ben benieuwd dit keer.

Heb niet echt het gevoel dat het heel snel komt nu, maar ik moet sowieso zeggen dat ik het nog niet helemaal besef volgens mij dat het in ieder geval binnen 3 weken gaat gebeuren.

Druk bezig, alles staat klaar, maar dat het bedje straks gevuld is, op de 1 of andere manier dringt dat nog niet goed door.

Heel gek.

Ben er ook wel af hoor, de laatste paar dagen. Moet ik naar de stad, rij ik naar de supermarkt, schenk cola in terwijl ik ijsthee wilde hebben, sta in de supermarkt en weet niet meer waar ik dingen kan vinden, of wat ik überhaupt moest hebben… Zo ben ik voor 1 gerecht al 3 keer terug geweest…

Zeg Tristan tegen Robin, en Robin tegen Tristan…

Kan ineens ook geen pannekoeken meer bakken, werden echten hompen deeg, en de vissticks van laatst waren ook zwart, terwijl ik er continu bij had gestaan.

Nouja, ik ben voornamelijk thuis, dus een echt gevaar voor de samenleving ben ik nog niet, geloof ik… :shifty:

het scheelt, je bent een vrij nuchter type :wink:

Oi dus koken maar even laten? :mrgreen: En ik maar denken dat ik voor de kraamtijd in het voren wil/moet gaan koken… :shifty:

Kan dus beter nu al beginnen?

2 daagjes te laat mwah dat valt nog mee…je bedoeld neem ik aan 40 weekjes 2 dagen toch? Bezig zijn is iig beter dan de hele dag nixen en ‘wachten’ komt de beeb ook niet eerder door. :thumbup:

Ja, 40 weken en 2 dagen. Dat is nog redelijk op tijd vond ik zelf.

Wel een goed idee om vast vooruit te koken. Maar misschien dat je beter alvast kunt beginnen ja… :lol:

Hier een BIB, en ben een beetje misselijk.

Gisteren lekker aangerommeld en wat wassen gedraaid.

Nu dalijk even boodschappen doen (neem trouwens steeds extra mee zodat ik voorraad heb).

En nog even de stad in, want we zijn het stopje voor het badje kwijt…

Hoop dat ze die los verkopen, want anders word het een heel nieuw badje vrees ik.

ja die zijn er…bij h*ma :wink:

Dat is mooi!

Ik heb ze namelijk nog nooit zien liggen. Moet ook nog zo’n nieuw slangetje waarmee je het water weg kunt laten lopen, die heb ik al wel zien liggen.

En ik ga met Robin nog een knuffeltje kopen.

Hij was van zijn speelgoed aan het aanwijzen wat hij liever zelf wou hebben, en wat de baby hebben mocht. :inlove:

Dus toen heb ik gezegd dat hij al zijn eigen knuffels gewoon lekker zelf mag houden, en dat we samen iets voor de baby zouden kopen.

Ik laat hem helemaal vrij in wat hij uitzoekt (wel iets voor baby’s, en wel een knuffel/rammelaar oid), en dat mag hij dan geven als het geboren is.

We hebben voor hem ook al een kado gekocht voor als hij grote broer word.

Hij heeft het zelf mee uitgezocht en we hebben het laten inpakken. Dat staat nu boven te wachten.

Weet eigenlijk niet of dat echt gebruikelijk is, maar hoop dat hij snapt dat het dan iets ‘feestelijks’ is zeg maar.

En dat het speciaal is om broer te worden.

Zo, ga dalijk nog even wat onkruid plukken en Robin uit school halen.

Hmm, dat is balen. Bij de Hema hadden ze geen badstopjes, had het nog even nagevraagd bij de servicebalie.

Toen naar V&D, en ook daar niet.

Baal wel dat ik daar nu een nieuw badje voor moet halen… :?

BIB.

En beroerd…

Slecht geslapen, zit tegen een verkoudheid aan.

Even kalmpjes aan vandaag.

Stopjes probleem is trouwens opgelost. Badslang fungeert ook als stop.

Hoef ik daar in ieder geval niet meer over na te denken.

Had vannacht trouwens gedroomd dat ik bevallen was, en superslank.

Was echt raar, vooral dat laatste, haha.

Ik knuffelde mijn man en het leek echt eeuwen geleden dat het zo lekker knus tegen elkaar aan was. :inlove:

Ha wat ben je lekker vroeg! De reden is minder. Straks nog maar even slapen?

Top dat het stopje niet nodig is, zou idd zonde zijn om daarvoor een heel nieuw bad aan te moeten schaffen. Die zijn echt niet goedkoop :shifty:

Lief dat Robin al aan het uitzoeken was geslagen! Straks na de bevalling dus nog lekker een mooi kado om uit te pakken! :dance:

Inderdaad straks lekker nog even slapen en dan zat ik zo te denken dat eind van de middag wel een mooie tijd is om te bevallen :think:

laat ik nou ook zwaar beroerd zijn geweest de ochtend op de dag dat ik ging bevallen 8)

O mán…

Even de wekker gezet, want ik moet Robin uit school halen.

Heb dik 2 uur geslapen geloof ik, en ben nog steeds moe.

Keel en hoofd helaas ook nog pijnlijk, en elk spiertje in mijn lijf.

Hoop eigenlijk niet dat ik zo bevallen moet.

Heb er niet echt puf voor, en als het er eenmaal is dan kun je vaak ook niet echt kalm aan doen… :shifty:

Nee, even eerst een beetje bijkomen, hopen dat de verkoudheid niet doorzet, en dan ga ik nog steeds voor donderdag.

Vind dat een leuke datum. :slight_smile:

Ik hoop in ieder geval augustus nog, klinkt iets vrolijker dan september.

Dan denk ik vaak meteen weer aan slechter weer en kou.

Nou, ga mezelf even naar school slepen om Robin op te halen.

:hug: :hug: :hug:

Thanks… :-*

Nog steeds blééhh.

Vermoeidheid is al iets minder, maar echt puf of energie heb ik niet.

Moet zeggen dat het wel lekker is om gewoon even alleen aan te kunnen rommelen zo thuis.

Balen dat je je nog gammel voelt, maar gelukkig heb je nu wel een paar daagjes dat je het nog iets rustig aan kan doen. Donderdag zou wel een mooie datum zijn ja!

Ze zeggen dat er mooi weer aankomt, dus dan zou donderdag mooi wezen ja. Hoewel eind van de middag toch ook leuk blijft hoor :mrgreen: