Brutaal of niet ? Nieuw iets erbij

@mamaartje wrote:

Ik heb ook nog geld tegoed van een kokker :? In vertrouwen een pakket opgestuurd, toen ik na ging kijken was er nog niets op gestort. Nog een berichtje gestuurd, kreeg een berichtje met excuses en dat ze het direct over zou maken. Nu na bijna 3 weken en een paar pb-tjes verder nog niets… Het gaat helemaal niet om een groot bedrag, maar ik baal er gewoon van. Ik heb de moeite genomen om een pakket te maken, ze mocht het voor een goede prijs hebben, het pakket netjes direct weggebracht en nu moet je om je geld leuren :thumbdown:




Joh, meen je dat nou, zou je niet zo verwachten hier he :think:

ik verstuur nooit wat voor ik het geld gezien heb, klink rot, maar anders krijg je dit soort dingen, helaas lullig maar het is wel zo.

@purpled82 wrote:



En het kan ook anders hier op kok. Ik heb een keer van iemand een bakerzak gekocht en die had ik nog niet eens betaald en toen had ik hem al in huis :mrgreen: Toen dacht ik ook wel van: zo die is goed van vertrouwen.




volgens mij was dat idd die van mij :oops: .... ben idd vaak goed van vertrouwen, maar krijg altij mijn geld... :wink:

@Fietje wrote:

@purpled82 wrote:


En het kan ook anders hier op kok. Ik heb een keer van iemand een bakerzak gekocht en die had ik nog niet eens betaald en toen had ik hem al in huis :mrgreen: Toen dacht ik ook wel van: zo die is goed van vertrouwen.




volgens mij was dat idd die van mij :oops: .... ben idd vaak goed van vertrouwen, maar krijg altij mijn geld... :wink:


Tot nu toe nog wel, maar er komt vast een keer dat dat niet zo is .

Top hoor dat je dat wel doet, maar ik doe het niet wil mijn billen niet branden zeg maar :wink:

vandaar dat ik dat dus nu niet meer doe… Naief als ik ben, ga ik er nog steeds vanuit dat het goed komt, maar ik baal er wel van… Ik hoor ook gewoon niets meer van haar :eh:

@mamaartje wrote:

vandaar dat ik dat dus nu niet meer doe… Naief als ik ben, ga ik er nog steeds vanuit dat het goed komt, maar ik baal er wel van… Ik hoor ook gewoon niets meer van haar :eh:






Hoi,



dat is wel rot ja :? ook geen reactie op pb ? want je kan wel zien of ze geopend zijn :wink:



Op mp ook eerst betalen, ik heb vaste prijsjes erbij staan gaat best goed moet ik zeggen :thumbup:

en dan zie je ook weer vaak dezelfde terug komen, op kok ook, gaat altijd super :thumbup:

hoe kan je dat dan zien?

@mamaartje wrote:

hoe kan je dat dan zien?




Dan moeten ze nog in je outbox staan…als ze gelezen zijn dan

staan ze daar niet meer in.

@Paschal75 wrote:

@mamaartje wrote:
hoe kan je dat dan zien?




Dan moeten ze nog in je outbox staan…als ze gelezen zijn dan

staan ze daar niet meer in.


Ter aanvulling: als ze gelezen zijn staan ze in je sentbox.

Oh, dan heeft ze die van gisteren en eergisteren ook niet gelezen :oops: En ik heb nu een minder aardige gestuuurd :oops:

@mamaartje wrote:

Oh, dan heeft ze die van gisteren en eergisteren ook niet gelezen :oops: En ik heb nu een minder aardige gestuuurd :oops:




Go for it girl! :angel: :mrgreen:

@mamaartje wrote:

Oh, dan heeft ze die van gisteren en eergisteren ook niet gelezen :oops: En ik heb nu een minder aardige gestuuurd :oops:
Kan je ongelezen pbs verwijderen uit je sentbox? Zou je kunnen proberen?

@mamaartje wrote:

Oh, dan heeft ze die van gisteren en eergisteren ook niet gelezen :oops: En ik heb nu een minder aardige gestuuurd :oops:
Kan je ongelezen pbs verwijderen uit je outbox? Zou je kunnen proberen?

:shifty:

oepsie… :oops:

@Nefarious wrote:

@mamaartje wrote:
Oh, dan heeft ze die van gisteren en eergisteren ook niet gelezen :oops: En ik heb nu een minder aardige gestuuurd :oops:
Kan je ongelezen pbs verwijderen uit je sentbox? Zou je kunnen proberen?


Ja dat kan. Heb je alleen kans dat de ontvanger een mail heeft gehad dat er een pb is en die is er dan niet. Nou ja dat is ook geen ramp he…

@Nefarious wrote:

:shifty:

oepsie… :oops:


Je kan een bericht maar 1x verwijderen… :mrgreen: :angel:

@Nefarious wrote:

@mamaartje wrote:
Oh, dan heeft ze die van gisteren en eergisteren ook niet gelezen :oops: En ik heb nu een minder aardige gestuuurd :oops:
Kan je ongelezen pbs verwijderen uit je sentbox? Zou je kunnen proberen?




Ja dat kan, zolang ze niet gelezen zijn.



Maartje tjeee klote zeg.

Hopelijk is het een misverstand, anders wel lullig :mrgreen:



Wie is het :angel:



grapje :mrgreen:



Maar vandaar dat ik dus niet verstuur voordat ik het geld heb :angel:

Het is gelukkig allemaal goed gekomen :smiley: Mijn vertrouwen in de mensheid is dus gelukkig niet geschaad :mrgreen:

ik heb er geen moment aan gedacht dat mensen nog met gewone acceptgiro’s betalen :oops: :oops: :oops: dan duurt dat natuurlijk veel langer dan via internetbankieren

@mamaartje wrote:

Het is gelukkig allemaal goed gekomen :smiley: Mijn vertrouwen in de mensheid is dus gelukkig niet geschaad :mrgreen:

ik heb er geen moment aan gedacht dat mensen nog met gewone acceptgiro’s betalen :oops: :oops: :oops: dan duurt dat natuurlijk veel langer dan via internetbankieren




Fijn! Maar dan nog hoeft dat geen weken te duren hoor…ik betaal ook via acceptgiro/overschrijf en dat is hooguit 1 week…minder zelfs…en ik vermeldt het altijd…dan weet de ander waar die aan toe is…simpel…maar langer dan 1 a 2 weekjes is gewoon laksheid…meld het dan iig dat je iets later betaald…

@mandy_d. wrote:

@mamaartje wrote:
Het is gelukkig allemaal goed gekomen :smiley: Mijn vertrouwen in de mensheid is dus gelukkig niet geschaad :mrgreen:

ik heb er geen moment aan gedacht dat mensen nog met gewone acceptgiro’s betalen :oops: :oops: :oops: dan duurt dat natuurlijk veel langer dan via internetbankieren




Fijn! Maar dan nog hoeft dat geen weken te duren hoor…ik betaal ook via acceptgiro/overschrijf en dat is hooguit 1 week…minder zelfs…en ik vermeldt het altijd…dan weet de ander waar die aan toe is…simpel…maar langer dan 1 a 2 weekjes is gewoon laksheid…meld het dan iig dat je iets later betaald…




Precies :thumbup: wel zo makkelijk :wink:

Ik heb het ook heel lang met aceptgiro gedaan hoor :wink:

Nou ik erger me ook echt regelmatig, heb de Quinny Buzz op mp staan voor EUR 300,-- en geen mogelijkheid om te bieden (deze keer want ik kreeg steeds belachelijke biedingen van EUR 150 of lager).



Ik kreeg de volgende mail:

Geachte Suzanne,



ik bied u 150 euro. ik hoor het van u.

mvg,



Mijn mail aan haar:

Sorry maar dat vind ik geen redelijk bod, de wagen was nieuw EUR 800 en nog geen 2 jaar gebruikt…



Haar reactie:

Omdat jij mijn boed te laag vind, bied ik jou 175 euro. Accepteer mijn bod.

Ik kan hem morgen ophalen en betalen.

met vriendelijke groet,



Mijn reactie:

Ik heb in mijn advertentie EUR 300 gezet en dat is een vast bedrag. Voor minder doe ik hem niet weg, en al helemaal niet voor iets meer dan de helft van dat bedrag. Sorry, maar je kan beter verder zoeken.



Niks meer gehoord :angel:

Buiten dat ik het niet netjes vind om zo laag te bieden (maar ja, je moet het toch proberen hè zei hub nog) vind ik het een behoorlijk dwingend mailtje en daar ben ik dus niet van gediend eigenlijk… (al had ik daar minder moeilijk over gedaan als het bod wat redelijker was geweest :mrgreen: )



Kreeg vorige week een bieding van EUR 350,-- dus ik was al helemaal blij en vervolgens geen reactie meer. Dus een nette mail gestuurd dat als het geen serieus bod is ik het wel netjes zou vinden als diegene het bod zou verwijderen, ook daar geen reactie meer op gehad… Ik snap dat dus niet, zijn er echt mensen die voor de lol lopen te bieden of zo? Hebben die dan niks beters te doen?