Brutaal of niet ? Nieuw iets erbij

Hoi,



Iemand had op iets van mij geboden van mp, nu stuurde ik haar-hem een mail dat het acoord was en dat ophalen eventueel ook mocht.





Nu kreeg ik het volgende terug…Ok is goed dan kom ik het morgenavond rond 19,30 even ophalen.









Ligt dat aan mij dat ik dit een rare mail vind , ik bedoel jij kan toch niet beslissen over een ander man zijn tijd :think:



wat vinden jullie daar nu van :think:

Ja normaal overleg je wel even de dag en tijdstip :mrgreen:

Maar als het uitkomt, tja dan kun je akkoord gaan natuurlijk en anders een andere dag en tijd aangeven!

Vreemd ja. Zo doe je dat toch niet :naughty:

Ik zou gewoon terugmailen dat je daar niet van gedient bent en dat het alleen afgehaald kan worden op een moment dat het JOU ook uitkomt :mrgreen:

Hoi,



Ik heb terug geschreven dat het mij om 20;00 beteruitkomt, en dat ik toevallig morgenavond kan , maar dat haar mail niet zo overkomt,







Mijn man zei wat ben je lekker vriendelijk, die mailt niet meer… :shifty:



en inderdaad niet meer gemaild :wink:





Je vraagt toch waneer komt het u uit? :think:



ik vond het zeer apart!

Misschien iemand die daar even niet over nadacht en er vanuit gaat dat iedereen wel savons thuis is ofzo.



Vind het ook wel ver gaan om er zo’n punt van te maken dat het zo erg is wat die persoon gedaan heeft.

Misschien zou ze er de volgende keer op kunnen letten hoe ze iets schrijft, dat dat ook niet tof over kan komen :think:





Ik stoor me daaraan tja, ben ook een mens :oops:

@Suuzeke wrote:

Vreemd ja. Zo doe je dat toch niet :naughty:

Ik zou gewoon terugmailen dat je daar niet van gedient bent en dat het alleen afgehaald kan worden op een moment dat het JOU ook uitkomt :mrgreen:




Als je niet wilt verkopen, zou ik zo reageren :wink:



Ik zou er ook niet zo’n punt van maken … netjes is anders … maar weg = weg :mrgreen:

Nou hier vandaag in goed overleg een afspraak met iemand gemaakt om iets op te halen. Kerel wilde om 18 uur komen, 17 uur kwam ons beter uit. Komt die ei alsnog om 18 uur… gelukkig nam hij zonder morren de spullen mee maar ik vond het niet fatsoenlijk, geen excuus niks ook. Bah! :hand:



Ik had in dit geval waarschijnlijk teruggemaild: morgen is prima, maar liever om 20 uur. En er verder geen aandacht aan geschonken. Maar helemaal netjes is het ook niet nee, beetje brutaal. Maar goed, zou er ook niet wakker van liggen. Het is niet zo dat ze a la minuut voor je deur staan.

@victoria wrote:

maar weg = weg :mrgreen:


Ja precies, een nieuwe koper vinden is wellicht lastiger. :mrgreen:

@victoria wrote:

@Suuzeke wrote:
Vreemd ja. Zo doe je dat toch niet :naughty:

Ik zou gewoon terugmailen dat je daar niet van gedient bent en dat het alleen afgehaald kan worden op een moment dat het JOU ook uitkomt :mrgreen:




Als je niet wilt verkopen, zou ik zo reageren :wink:



Ik zou er ook niet zo’n punt van maken … netjes is anders … maar weg = weg :mrgreen:




Ik wou dat ik dat kon, maar ik vind dat dan niet netjes en kan het niet laten er wat van te zeggen :oops: :shifty:



Het ging er mij om dat het er zo staat van, dan kom ik zo en zo laat, dus dat zei beslist voor mij hoe laat en waneer :snooty:



volgens mij noemen ze dat tot 10 tellen :doh:

@Sis wrote:

@victoria wrote:
maar weg = weg :mrgreen:


Ja precies, een nieuwe koper vinden is wellicht lastiger. :mrgreen:




Nou dat valt best wel mee hoor, heb er nog een koper voor :dance:

Dat je biedingen hebt, betekend nog geen koop :wink:

@melanie wrote:

Nou dat valt best wel mee hoor, heb er nog een koper voor :dance:


Oh dat is mooi!! :thumbup:

@Sis wrote:

Nou hier vandaag in goed overleg een afspraak met iemand gemaakt om iets op te halen. Kerel wilde om 18 uur komen, 17 uur kwam ons beter uit. Komt die ei alsnog om 18 uur… gelukkig nam hij zonder morren de spullen mee maar ik vond het niet fatsoenlijk, geen excuus niks ook. Bah! :hand:

.




Ja dat is lef hebben … gewoon toch om 18 uur komen :o

@victoria wrote:

@Sis wrote:
Nou hier vandaag in goed overleg een afspraak met iemand gemaakt om iets op te halen. Kerel wilde om 18 uur komen, 17 uur kwam ons beter uit. Komt die ei alsnog om 18 uur… gelukkig nam hij zonder morren de spullen mee maar ik vond het niet fatsoenlijk, geen excuus niks ook. Bah! :hand:

.




Ja dat is lef hebben … gewoon toch om 18 uur komen :o


Ja echt te erg. Wij zaten inmiddels te eten. Dus mijn vriend zijn eten koud. Nou ja, de magnetron was er goed voor maar pffff het lijkt wel of de waarden en normen op MP helemaal ver te zoeken zijn tegenwoordig. Het gaat mij steeds meer tegen staan. Maar dat is een heel ander iets misschien. Heb ook weer iets lopen dat maar niet opgestuurd wordt. Al ruim een week geleden betaald. Mag hopen dat ze een goede reden heeft. Maar ja, ben ook weer te krenterig om alles nieuw te kopen :angel: maar dan ben je wel van het gez**k af. :silenced:

Hebben ze niet laten weten of ze het geld ontvangen hebben en waneer het verstuurd is ?

@melanie wrote:

Hebben ze niet laten weten of ze het geld ontvangen hebben en waneer het verstuurd is ?


Nee… daar mail ik dus maar weer achteraan. Het gaat over een badpakje van 2 euro. Maar het gaat niet eens zozeer om het bedrag maar om het idee…

@Sis wrote:

@melanie wrote:
Hebben ze niet laten weten of ze het geld ontvangen hebben en waneer het verstuurd is ?


Nee…




Vreemd he :think: en reageren ze ook niet op mailtjes?

@melanie wrote:

Vreemd he :think: en reageren ze ook niet op mailtjes?


Ik heb vandaag voor het eerst gemaild. Wil ze ook wel een beetje een dag of wat de kans geven, en de TNT is ook niet altijd mijn beste vriend qua snelheid. :roll:

@victoria wrote:

@Suuzeke wrote:
Vreemd ja. Zo doe je dat toch niet :naughty:

Ik zou gewoon terugmailen dat je daar niet van gedient bent en dat het alleen afgehaald kan worden op een moment dat het JOU ook uitkomt :mrgreen:




Als je niet wilt verkopen, zou ik zo reageren :wink:



Ik zou er ook niet zo’n punt van maken … netjes is anders … maar weg = weg :mrgreen:




Ik wil het altijd wel graag verkopen maar het moet mij niet allerlei gedoe op gaan leveren omdat iemand alleen op dat tijdstip wil hoor :think: Zoiets doe je in overleg en anders verkoop ik het aan iemand anders… :angel: