Brutaal of niet ? Nieuw iets erbij

Ik zie het probleem niet zo. Gewoon iemand die de koop snel wil afhandelen. Dit gaat sneller dan over en weer mailen om een tijd af te spreken.

Ik vind het wel brutaal. :roll: Maar ik zou ook precies zo reageren… maar zo ben ik. :silenced:

@Sis wrote:

@melanie wrote:
Hebben ze niet laten weten of ze het geld ontvangen hebben en waneer het verstuurd is ?


Nee…


Nou de reactie op mijn mail van gisteren was: we zijn een week op vakantie geweest :shock: :wall:

@sensje wrote:

Ik zie het probleem niet zo. Gewoon iemand die de koop snel wil afhandelen. Dit gaat sneller dan over en weer mailen om een tijd af te spreken.


Mee eens.

ik zie het probleem eigenlijk niet zo, als het niet uitkomt mail je terug dat het niet aan komt en of het ook op een andere dag (dan je eigen wens invullen) uitkomt

Ik snap niet wat er brutaal aan is :think: die persoon is waarschijnlijk zo vol van hetgene jij te koop aanbiedt dat ze er zo snel mogelijk om wil komen.

Heeft dus vanuit haar zelf gedacht wanneer ze kon en dat laten weten.

Ze mailt nog terug ook, met ik had toch gezegt dat ik morgen zou komen, zo rond 19;00 of 21;00, na mijn mail dat ik wel weten of ze komt i.v.m mijn planning.



Ik vindt het wel brutaal, maar goed meningen kunnen daarover verschillen.

Haar zin komt niet prettig over bij mij :wink:

O dit is wel brutaal…de eerste mail kan enthousiasme zijn of inderdaad snel willen afhandelen dus daar zag ik niet echt kwaad in.

Maar uit haar tweede reactie blijkt dat haar eerste reactie zeker brutaal bedoelt was :shock: :shock:

Lekker …ben benieuwd hoe laat ze nu gaat komen :smiley:

Ik zie het probleem ook niet zo. Als het jou niet uitkomt, kun je toch terugmailen dat je liever een ander tijdstip hebt? Zelf zou ik wel gevraagd hebben of een bepaald tijdstip past. Maar goed, zo is niet iedereen. Er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken! :wink:

Het gaat erom, nogmaals dat je niet zomaar zelf een dag kunt beslissen "dat doe je samen toch :think: "ik werrk veel in de avond dus vandaar .

Ik ging van de titel uit dat het ging over of het wel of niet brutaal is, en velen onder ons vinden het dus niet brutaal. :think:

@Nefarious wrote:

Ik ging van de titel uit dat het ging over of het wel of niet brutaal is, en velen onder ons vinden het dus niet brutaal. :think:






Ik vind van wel OMDAT ze dus voor mij uitmaakt op welke dag ze komt en dan ook nog eens het tijdstip :snooty: IK vind dat dus wel brutaal!





maar ik ben er maar niet op door gegaan, ze schijnt het toch niet te snappen …

@melanie wrote:

@Nefarious wrote:
Ik ging van de titel uit dat het ging over of het wel of niet brutaal is, en velen onder ons vinden het dus niet brutaal. :think:






Ik vind van wel OMDAT ze dus voor mij uitmaakt op welke dag ze komt en dan ook nog eens het tijdstip :snooty: IK vind dat dus wel brutaal!





maar ik ben er maar niet op door gegaan, ze schijnt het toch niet te snappen …




Ik denk dat ze het zo rot niet bedoeld heeft. Sommige mensen zijn gewoon niet zo attent, ze dacht er waarscjijnlijk niet verder bij na. Ze wilde het hebben dus wil ze het snel komen halen. Uit enthousiasme kun je wel eens aan de wens van een ander voorbij gaan…

@D. wrote:

@melanie wrote:
@Nefarious wrote:
Ik ging van de titel uit dat het ging over of het wel of niet brutaal is, en velen onder ons vinden het dus niet brutaal. :think:






Ik vind van wel OMDAT ze dus voor mij uitmaakt op welke dag ze komt en dan ook nog eens het tijdstip :snooty: IK vind dat dus wel brutaal!





maar ik ben er maar niet op door gegaan, ze schijnt het toch niet te snappen …




Ik denk dat ze het zo rot niet bedoeld heeft. Sommige mensen zijn gewoon niet zo attent, ze dacht er waarscjijnlijk niet verder bij na. Ze wilde het hebben dus wil ze het snel komen halen. Uit enthousiasme kun je wel eens aan de wens van een ander voorbij gaan…




Ik ben denk ik gewoon moeilijk, mijn man zegt altijd als iets wit is bij jou kan het nooit zwart worden :shifty: :oops:

hij heeft denk ik wel gelijk .



Ik til er waarschijnlijk te zwaar aan :?

Ik denk dat zij verwacht heeft dat jij daar wel op zou reageren of het tijdstip wel of niet past en dat het helemaal niet rot bedoeld is. En om je daar dan zo druk over te maken, vind ik de moeite niet waard. :roll: Als ik een kwade en felle reactie terug zou krijgen op zoiets onschuldigs, dan zou ik eerlijk gezegd ook niet meer terugmailen. Waarom meteen zo van het negatieve uitgaan?!

@Jippie wrote:

Ik denk dat zij verwacht heeft dat jij daar wel op zou reageren of het tijdstip wel of niet past en dat het helemaal niet rot bedoeld is. En om je daar dan zo druk over te maken, vind ik de moeite niet waard. :roll: Als ik een kwade en felle reactie terug zou krijgen op zoiets onschuldigs, dan zou ik eerlijk gezegd ook niet meer terugmailen. Waarom meteen zo van het negatieve uitgaan?!






Tja, daar heb je gelijk in :think:

ze is wel geweest vanavond :thumbup:

vriendelijke vrouw wel :thumbup:





Ik moet eens leren me niet zo druk te maken overal om :oops: :shifty:

Fijn dat het goed is afgelopen, heb de spulletjes verkocht?

Ja :thumbup: :angel:

En die andere had ook nog gemaild dat ze het wilde hebben , had dubbel vandaar die dus ook :thumbup: :dance:

@melanie wrote:

@Jippie wrote:
Ik denk dat zij verwacht heeft dat jij daar wel op zou reageren of het tijdstip wel of niet past en dat het helemaal niet rot bedoeld is. En om je daar dan zo druk over te maken, vind ik de moeite niet waard. :roll: Als ik een kwade en felle reactie terug zou krijgen op zoiets onschuldigs, dan zou ik eerlijk gezegd ook niet meer terugmailen. Waarom meteen zo van het negatieve uitgaan?!






Tja, daar heb je gelijk in :think:

ze is wel geweest vanavond :thumbup:

vriendelijke vrouw wel :thumbup:





Ik moet eens leren me niet zo druk te maken overal om :oops: :shifty:


Ach, al doende leert men! :mrgreen: