Juffie, ik ken de stress, ik ken de druk en het gevoel. Gehuild heb ik, echt tranen met tuiten. Voor deze zwangerschap heb ik een MA gehad ( miskraam maar bleek pas op de echo ) en dat maakte het gevoel en de angst alleen maar erger. En gehuild heb ik weer toen ik zag op de echo dat alles goed was… En vervolgens ligt er nu een mannetje te huilen in de box en is hij niet te troosten.
Enige waarmee ik je kan helpen denk ik is :hug: en ik duim heel hard voor je dat de echo helemaal goed is!
liefs,
Louise
Lief van je Mlk. :-*
Ik heb helaas twee keer een vroege MK gehad, voor mijn dochter (meteen daarna weer zwanger) en de ronde voor deze zwangerschap. Alleen is het toen beide keren al rond de innesteling mis gegaan, een paar dagen na de positieve test. Dat maakt de eerste weken van een nieuwe zwangerschap wel extra slopend…en op een valse manier hoopvol, want mijn referentiekader is: niet goed gegaan rond de NOD, wel goed gegaan zodra ik daar ruim voorbij was. Aan de ene kant dus niet echt rekening gehouden met een miskraam in een later stadium…aan de andere kant de afgelopen weken al weggekéken, op weg naar de eerste echo.
ik heb ook bloedverlies gehad en hier ligt ook een meneertje in bed
Voor nu goed nieuws: vanavond een mooie echo gezien met kloppend hartje!!! :inlove: :dance: :inlove: Termijn kwam goed overeen met wat ik had berekend, dag verder zelfs, 7w1d. Randen van de baarmoeder waren mooi glad, wat blijkbaar een goed teken is. Hartactiviteit was erg duidelijk.
Over 3 weken weer een echo. Manlief heeft er helemaal vertrouwen in nu, had ie destijds ook bij de eerste echo van onze dochter. Maar ik vond toen, en nu, ook de tweede echo nog steeds erg spannend hoor. Klopt het hartje nog steeds??? Maar voor nu: yessssssss! :inlove:
(Het bloedverlies is overigens ook bij het beetje van vanmorgen gebleven, later op de dag een beetje bruin bij het afvegen, en vanavond weer zo goed als kleurloos.)
juffie, gaat helemaal goed komen! Over een week of 33 heb je een prachtige kleine baby op schoot! Hier had ik iets langer bloedverlies dan 1 dagje, maar de hoeveelheid was ook niet om over naar huis te schrijven. Uiteindelijk echo met 8 weken uit mijn hoofd en een mooi kloppend hartje. 4 weken later, geen bloedverlies meer gehad en inderdaad wat je zegt, toch wat onzeker… maar toen weer een prachtig kloppend hartje en over 4 weken zien we bij jou precies hetzelfde
Show je je echo nog? Wel leuk om te zien toch!
groetjes,
Louise
Ook ik heb last gehad van bloedverlies in mijn zwangerschap. Dit varieerde van bruin tot helderrood bloed. Ik heb dit gehad van de 6e tot de 15e week van mijn zwangerschap. Mijn zusje heeft het ook gehad en zelfs tot haar 20e week. Zolang je inderdaad geen krampen hebt en je maandverband niet vol zit dan hoef je je denk ik niet zoveel zorgen te maken.