toch maar gebeld even… tja, standaardverhaal maar ze maakte zich niet zo heel er zorgen. zolang het niet maandverbandjes vol was en krampen e.d. is het afwachten. Ze had het wel over een echo, maar ook dat dat met 6 weken en 2 dagen lastig is, omdat niet altijd dan al een hartje te zien is… ( en omdat ze zwangerschapsduur nog niet helemaal vaststaat ook )
We kijken het dus even aan en mocht ik vandaag nog meer gaan bloeden, mag ik altijd bellen en morgen uiteraard ook. 20% van de vrouwen bloedde wel eens tijdens deze zwangerschapsduur had ze het over… :thumbup: :thumbdown: dus nog even. Ik denk dat als ik van de week heb nog meer heb, ik wel gewoon eerder een echo kan krijgen, dat begreep ik ook van haar namelijk.
groetjes, Louise
ik heb het ook gehad en het is nu bij mij ook weer gestopt
ik had bruin en rood bloed verlies best veel maar nu is het over en ik heb een lief kindje gezien op de echo tot 2 keer toe en ben nu ruim 11 weken
Heej,
ik heb ook met 6 weken bruinverlies gehad…
Af en toe ook druppels helder rood bloed!
Echo gehad en er was een kloppend hartje te zien!
Ben nu 28 weken zwanger!
Sterkte :hug:
hoihoi
Is elke keer een tampon is wel goed. Het kan ook zijn dat je een wondje binnen in hebt en dat die geiriteerd blijft door het gebruik van de tampon.
Zelf had ik met 8 weken heel erg last van bloedverlies en stolsel eentje was zelfs heel erg groot. Gelukkig bleek ik tijdens de echo wel nog steeds zwanger te zijn en nog steeds
veel sterkte
groetjes
marlies
Tampon voelt ook niet fijn als ik die momenteel gebruik, net zoals afvegen voelt dat gewoon ff niet prettig. Dus doe ik ook niet meer Na vannochtend dus maar een heel klein beetje minie bruinverlies en verder dus weer niets meer… oftewel, ik verlies wel het e.e.a. aan bloed, maar het is immens weinig :? Alsnog 2 weken twijfelen of alles wel goed zit zie ik ook niet zitten… ( zaterdag over een week een echo ) wil dus denk ik dinsdag of woensdag wel even bellen met VK of we niet eerder een echo kunnen krijgen… dan zitten we ten tijde van de echo op 7 weken, dus moet er wel iets zichtbaar zijn als het er is…
Hier gaat het wel weer… gister eergister en de dag ervoor dus wat bruin/rood verlies, maar vandaag helemaal ( nog ) niets gespot. Gelukkig. Misselijkheid is er wel degelijk nog, dus lijkt me ook een goed teken. Vandaag maar even aankijken hoe het loopt… De hoeveelheid bloed die ik verloren heb is in ieder geval niet veel en na het rode van gisterochtend ( denk half inlegkruisje ofzo… ) alleen nog een beetje bruinige afscheiding, maar ook dat was echt minimaal. dus al met al maar een inlegkruisje in totaal verloren, heb dus nog wel hoop zolang ik niet meer ga bloeden… De misselijkheid is er ook nog dus… :thumbup: :thumbdown: nog even mee… in ieder geval tot nader bericht
He hoi,
Ik heb alles even gelezen van je… Ik heb rond 9,5 week iets bloed gehad en na de VK gebeld die deed niks. Toen na de huisarts gebeld en die heeft gekeken bij mij kwam het van een schimmelinfectie weg… Het voelde van onderen alsof er iets uit kwam… Dus miss kan je je huisarts bellen en langs gaan en dat ook eens laten controleren
Meis, het klinkt zo stom om te zeggen, maar je moet je echt niet zo druk maken. Een beetje bloedverlies is helemaal niet erg. Probeer je zinnen te verzetten zodat je er niet de hele tijd aan hoeft te denken. :hug: :hug:
Ach meissie…blijf even nuchter! Meer kan je nu toch niet…
Mijn vriendin stuurde me toen ze 9 weken zwanger was een verdrietig sms-je dat het misging…ze verloor heel veel bloed, stolsels en slijm…en toch…haar zoon wordt dit jaar 4 jaar! Het bleek een hematoom te zijn…een soort bloeduitstorting die open was gegaan…kindje zat nog lekker op z’n plek…
Maar even een vraagje, ik heb er geen verstand van,maar is een tampon tijdens jezwangerschap wel handig? Ik weet het niet,maar i.v.m. infecties e.d.? Misschien kan het wel hoor…geen idee…
Ik duim iig hard voor je!!!
Mandy, had ff niets anders in huis dus moest wat Nu dus idd geen tampons meer gebruikt, 2x dus maar eigenlijk en bij de 2e keer kwam er dus ook wat bloed echt mee. De 1e X alleen wat bruin slijm. De VK gaf het nu een 50/50 scenario… maar ze was vrij positief aangezien ik nog niet veel bloed verloren had. Dus ben heel benieuwd :? en moet het toch afwachten tot zaterdag over een week, dan hebben we de echo! ( of als ik natuurlijk echt veel ga verliezen ondertussen, dan weet ik ook genoeg, maar vandaag heb ik helemaal niets verloren, ook niet echt bruin bloed ofzo )
groetjes,
Louise
ik heb bij deze zwangerschap ook rozebloed verloren in week 9… dat was telkens na het plassen bij het afvegen en soms was het weinig en soms veel… ik werd er erg onzeker van maar je kunt er niets aan veranderen…
na 3 dagen hield het op en heb ik het niet weer gehad…
was ws een innestelbloeding zei de vk…
Hoe gaat het nu?
Esther, lief dat je het vraagt Afgelopen dinsdag 1 druppel bruinig bloed verloren, oud bloed ergens van… en verder dus helemaal niets meer :think: Verloskundige blijft het positief inzien, te weinig bloedverlies voor echt een miskraam. Maar misschien is het wel gestopt met groeien na de bloeding, ik weet t niet… Wel onwijs misselijk/moe nog… en m’n tepels worden gevoelig en begin 2 blauwe aders te ontstaan op m’n borsten. De hormonen zijn er dus nog wel… is nog maar een weekje afwachten ben ik bang :think:
Klinkt allemaal super positief hoor! Probeer je ook nog te genieten?
Dag dames!
Hier even (miisschien een stomme) vraag.
Vorige week was ik 1 dag overtijd. Toen kreeg ik bruin verlies, dus dacht ongesteld en niet meer getest. Vrijdag/zaterdag licht bloedverlies. Nu weer bruin verlies.
Maar het voeld niet als een ongesteldheid! Normaal heb ik krampen, verlies ik echt best veel bloed enz.
Buik is nog steeds een beetje opgezwolle, en me ()() voelen nog steeds een beetje opgezwolle.
Nu ben ik dus aan het denken om te testen, maar ben bang dat het gewoon negatief zou zijn aangezien ik wel wat bloedverlies heb gehad.
Heeft iemand dit al meegemaakt?
naja, heb het dus wat later in m’n zwangerschap meegemaakt… 2 dagen heel inieminie beetje bruinverlies, 1 dag wat bloed en daarna een dag later nog een druppel bruinverlies. Niet pas met 4 weken, maar klinkt misshien wel als een innestelingsbloeding??? Zou er gewoon een test tegenaan gooien als je ongi normaal gesproken heel anders gaat. Is het niet zo, dan ben je net zo ver als je nu bent…!
Ja klopt dat is ook zo! Zal morgen dan toch maar een testje kopen, haha.
ook ik ben nu ongeveer een maand zwanger (moeilijk uit te rekenen ivm lange cyclus en wisselend van 35 tot 42 dagen)
ik heb ook last van bruin verlies, niet continu, soms zit er in mijn urine wat bruinige schilfertjes (net of er roest in je urine zit) en soms alleen bij afvegen, het is niet veel.
ik heb al aan verloskundige gevraagd (toen ik belde voor afspraak) zij zei dat het oud bloed was, zolang het niet helder wordt en krampen krijg is het goed.
maar ook ik ben super onzeker, heb a.s woensdag een afspraak en wil ook vragen voor een echo, sinds vandaag is mijn misselijkheid verdwenen en mijn borsten die eerder super gevoelig waren zijn dit nu nagenoeg niet dus ik ben bang dat het niet goed is. wie heeft dit ook gehad dat symptomen wisselde en verdwenen en bij wie is dit goed afgelopen?
hee reactie op mijn oude topic Nou eehh… mijn verhaal ken je dus en ik heb nu een mannetje van ruim 2 maanden op schoot!
@ Mlk, ik zit momenteel in jouw oude schuitje, met vanmorgen wat roze/rood en later bruin bloedverlies. Weinig, en geen krampen, maar genoeg om erg bang van te worden. Ik mag vanavond een echo… en teken voor zo’n goede afloop als de jouwe!!!
(ik heb bedacht op zoek te gaan naar POSITIEVE verhalen rond zo’n situatie…in plaats van negatieve, haha…want met nog een paar lange uren voor de boeg kan ik het toch niet laten even op Kok naar lotgenoten te neuzen :silenced: ).