Ik heb een misschien rare vraag:
Wie heeft het ook zo ontzettend koud gehad tijdens haar zwangerschap?
Ik ben nu toch echt de eerste 3 maanden voorbij, maar ik wil het nog steeds niet warm krijgen. Maakt niet uit wat ik aanheb 2 of 3 truien. Alleen een warm bad krijgt me lekker warm.
Zegt dit overigens iets over het krijgen van een jongetje of meisje?
Bij mijn vorige zwangerschap had ik 't ook zo koud, en ook een jongetje. Een vriendin van me loopt juist de hele dag in een T-shirt en met rode wangen van de warmte. En zij krijgt 2 meisjes!
Annaklaartje
Ik had het vooral in het begin vaak koud maar na een 4-tal maanden ging dat ook over naar altijd warm!
Oh ja, ik heb 4 zoontjes :inlove: .
Oh ik heb het ook zo koud gehad. Sliep 's nachts onder een 4 seizoenendekbed en daaroverheen nog een dubbele deken van texels wol…
LAter in de zwangerschap had ik het weer heel erg heet…
Maar hier dus ook een jongetje
Ik heb het ook zo ontzettend koud gehad in alle zwangerschappen.
Hier 3 mannetjes :inlove:
Oh LOL, ik had het bij mijn tweede en laatste zwangerschap ( vóór deze dus ) ook ijskoud: Allebei jongens :lol:
:think: :think: Ik had het tijdens de laatste zwangerschap idd ook… en kan het me van de eerste niet meer heugen… :think: :think: (1e was een meid… 2e een jongen )
ow wat herkenbaar!!!
ik ben ook steeds zo koud alle deuren wil ik dicht hebben, heb shirt aan met lange mouwen pantoffels eigenlijks altijd thuis aan en dan het nog zo koud hebben avonds lekker fleecekleed om op de bank
had het bij alle twee warm,
we hebben een jongen en een meid
@roosje83 wrote:
ow wat herkenbaar!!!
ik ben ook steeds zo koud alle deuren wil ik dicht hebben, heb shirt aan met lange mouwen pantoffels eigenlijks altijd thuis aan en dan het nog zo koud hebben avonds lekker fleecekleed om op de bank
Wouw, allemaal mannetjes dus waarvan de mama’s het zo koud hadden tijdens de zwangerschap.
Is dit dan het eerste bakerpraatje wat echt klopt…!? Of is het geen bakerpraatje. Hij staat niet bij de lijst met bakerpraatjes. Kun je er gewoon van uit gaan dat als je het tijdens je zwangerschap enorm vreselijk heel erg koud hebt, dat je dan een jongetje krijgt…?
Ben benieuwd naar reacties van meidenmama’s die het ook zo koud gehad hebben.
Annaklaartje
geen last van kou gehad bij Mischa
@marijke79 wrote:
geen last van kou gehad bij Mischa
Nee, ik wil het “bakerpraatje” ook niet omdraaien…
ik bedoel niet dat iedereen die een jongetje krijgt (of heeft gekregen) het koud zal hebben. Ik vraag me gewoon af of degenen die het zo enorm koud hadden tijdens de zwangerschap, ze inderdaad een jongetje hebben gekregen…
Annaklaartje
Bij de zwangerschap van Eline had ik het altijd warm
Nu, nog geen verschil gemerkt eigenlijk.
Bij de eerste zwangerschap heb ik het heeel koud gehad, liep de hele dag met een kruik en dikke trui, en ik heb toch echt een meisje gekregen.
hihihi ik had het juist andersom vorige keer, zo heet had ik het toen.
dat is een jochie geworden.
nu heb ik het niet echt warm of koud en toch is het weer een jochie…
Pffff hou op!!! Heb het vreselijk koud… koude voeten… Koude neus… Alles… En wordt maar moeilijk warm…
En dat al bijna 31 weken
haha dat jullie dat aan een geslacht koppelen??? Ik heb nooit verder gedacht dan het feit dat beeb gewoon veel energie van je vraagt en je daardoor dus minder overhoudt voor jezelf
Maar hier de eerste maanden met name, bij dana had ik ook altijd een fleecevest bij naar mijn werk voor het geval dat, maar ik weet wel dat het heel erg schommelde. Nu heb ik het niet meer koud, alhoewel, toen ik ging zwemmen net, had echt kippevel.
Tijdens de eerste zwangerschap had ik het in het begin ook koud, maar dan tot een maand of 4, daarna juist warm. Dat werd een jongetje!
Nu zwanger van de 2de, en hetzelfde patroon, maar geen idee wat het geslacht is nu, dat kan ik hopelijk binnenkort melden!
Ik heb het aldoor super warm!! me vriend word er gek van omdat ik dus absoluut geen kachel aan wil hebben Wat het word houd ik nog even geheim… :lol:
@Daantjuh wrote:
Pffff hou op!!! Heb het vreselijk koud… koude voeten… Koude neus… Alles… En wordt maar moeilijk warm…
En dat al bijna 31 weken
Zie ik dat goed…worden het er drie?!! Wauw!
Jongetjes of meisjes?
En bij de eerste, ook zo koud gehad?
Annaklaartje
hier ook warm, warm, warm, tot een week geleden, nu krijg ik af en toe kippenvel… en wat t geslacht is, binnen 4 weken weten we t