brrrr, zooo koud tijdens zwangerschap

nou hier nu echt onweis koud (heel vaak hoor nu) maar krijg toch echt een meid :wink:

Brrr, daar zit ik dan weer, onder mijn fleece-dekentje…

Ik heb het vreselijk koud! Heb ook steeds blauwe nagels! :shock: Ik overleef de winter nooit!!!

Ik had het mijn vorige zw.schap ook, maar niet zo erg als nu. Toen was het een jongetje, nu weet ik het nog niet.

Ik heb hier toen niet gemeld wat ik heb gekregen ik had het aldoor dus heeel warm en heb een jongen gekregen :wink:

ik heb het heeeel warm!!

in het begin van de zwangerschap had ik het ook zo warm. toen is het een tijdje weggeweest, maar nu pffffff zweet me iedere keer rot!

ik kan alleen nog niet vertellen wat het wordt, want dat weten we nog niet!

Wel koude voeten maar daar heb ik eigenlijk altijd al last van gehad. Verder ben ik tegenwoordig bijna niet meer koud… Vooral als buiten het zonnetje schijn en ga ik stukkie fietsen, wandelen of wat dan ook ben ik lekker warm :mrgreen:

brrr ook hier heb ik het ijskoud :?

bij de 1e had ik het al zo warm van mezelf dat een zonnetje er al voor zorgde dat ik haast over de kook ging en van me graatje ging = een jongen

de 2e stierf ik het af van de kou , zelfs midden in de zomer 28 graden had ik een trui aan … = een meisje

Bij de eerste heb ik het heel koud gehad, dat was een jongetje.

Bij de tweede helemaal niet koud gehad terwijl ik veel minder woog dan bij de eerste en dat was een meisje :smiley:

Overigens was ik bij beide in december net zwanger.

Maar ik begrijp dat het toch niet een heel betrouwbaar bakerpraatje is als ik het zo mag noemen :wink:

Hier de eerste periode ijskoud, brrrrrrrr. Nu inmiddels meer warm dan koud en ik ben zwanger van een meisje ( voor zover we dat zeker kunnen weten natuurlijk :wink: )