Brrr walgelijk

Ik dacht ik ga Peter R kijken, getsie wagelijk die man uit zijn uitzending is echt ziek :silenced: Ik kan hier echt niet naar kijken, wordt er beroerd van!

had al een voorstukje gezien en toen besloten om niet te kijken

We zaten een film te kijken en hebben nu overgezapt. Echt niet normaal zo’n vent, als ik een passende straf mocht bedenken, dan wist ik het wel! :x

Echt heel erg manlief wil wel kijken en ikhoor het op de achtergrond!

Een passende straf bestaat denk ik niet, niets is genoeg voor zoiets!! :evil:

Ik weet een straf die niet echt prettig is voor zijn geslachtsdeel, handen en mond.

Het heeft te maken met een mes… :angel: En zonder verdoving.

Ik kijk het ook! Was net al aan het kijken naar deze meneer ‘Joep’. ( Joep Mulder)

Op internet, ik zit af en toe al … kokhalsend te kijken maar ook mijn vriend vind het walgelijk.



Dat zulke mensen die je hulp zouden moeten bieden, ik bedoel… hoe hij zich uitgeeft verwacht je hulp zo misbruik kan maken van een situatie en vertrouwen!! :sick: :sick:

waar ging het over?

Hier hebben we ook een stukje zitten kijken. Wat een ziekmakende man zeg. Wij zijn nu maar even overgezapt (nou ja manlief heeft de afstandbediening).



Vind het ook een vieze baard, bleh.

Hulpverlener met verzonnen medische achtergrond weer de fout in



De 60-jarige Amsterdammer Joep M. is een veroordeeld kindermisbruiker. Na zijn celstraf biedt M. zich weer aan als hulpverlener voor meervoudig gehandicapte kinderen. Terwijl hij juist voor misbruik van zulke kinderen is veroordeeld. Voor de verborgen camera van Peter R. de Vries loopt Joep M. tegen de lamp. Dat is te zien in de uitzending van Peter R. de Vries, misdaadverslaggever zondagavond 16 november om 21.30 uur bij SBS 6.

Hulpverlener

Door zich voor te doen als hulpverlener, kwam M. in contact met ouders van meervoudig gehandicapte kinderen. Door hun vertrouwen te winnen met gefantaseerde verhalen over zijn medische achtergrond en zijn successen, mocht hij die kinderen gaan behandelen. Om ze tijdens die behandeling te misbruiken.



Celstraf

M. krijgt voor zijn pedosexuele activiteiten in 2005 van de rechtbank vijf jaar gevangenisstraf, een celstraf die door het Gerechtshof wordt teruggebracht tot vierenhalf jaar. In zijn arrest vreest het Gerechtshof dat M. weer in herhaling zal vallen. Hem van zijn bevoegdheden als hulpverlener ontzeggen, kan het Hof niet. De man is immers geen officiële hulpverlener.

En inderdaad. Ruim twee jaar van detentie weerhoudt hem er niet van om zich in 2007 opnieuw aan te bieden. Via het internet en ook dit keer weer als expert op het terrein van de opvang van meervoudig gehandicapte kinderen. De Amsterdammer doet zich hierbij voor als arts en neuro-psycholoog en beweert via zijn alternatieve werkwijze meervoudige gehandicapte kinderen voor een belangrijk deel te kunnen genezen.



Brief Cohen

Als Peter R de Vries de Amsterdamse politie op de hoogte brengt van de hernieuwde activiteiten van Joep M., komt de gemeente Amsterdam in actie. Burgemeester Cohen schrijft de organisatie die verantwoordelijk is voor de Persoons Gebonden Budgetten in de hoofdstad, Per Saldo, een brief geen medewerking meer te verlenen aan de financiering van activiteiten van Joep M… De recidivist zelf krijgt deze brief ook, en de Amsterdamse politie gaat hem hinderlijk volgen om hem in zijn hulpverlening te belemmeren.



Verborgen camera



M. trekt zich van brief en politie niks aan. Hij blijft kinderen werven, zichzelf voor de verborgen camera van het misdaadprogramma aanprijzend als een zorgzaam hulpverlener. Hij beweert zelfs dat hij pedojager is. Tot er een echte pedojager uit de kelderkast komt.

he getver… :frowning:

Een man die zogenaamd allerlei hoge opleidingen heeft, kinder psycholoog, hij doet reiki ect ect… Maar hij is gewoon een pedofiel en vergrijpt zich als zedendeliqent ook aan kinderen met een beperking :sick: vreselijk!! :evil:

Na 4,5 straf gehad te hebben, nog zo een reactie geven op Peter!



Ow die man is niet goed hoor!! Aaargh ik kook!!!

Ik walg, walg en walg nog is!



Hoe kan je dan zeggen ‘Ik ben onschuldig veroordeeld’.

En dat meisje… nog haar kop houden ook! :twisted: :twisted: :twisted:



Als het zo onschuldig is, dan zou je dat zeggen bij een gesprek helemaal als het om een klein kindje (van 13 dan in dit geval) slachtoffer is geweest van misbruik, dan zou je zeggen hoe onrelevant het misschien is (weet ik niet of het relevant is) dat je zelf schuldig ben verklaard aan misbruik, maar dat je onschuldig bent… maar dat je liever niet op dat vak begeeft omdat het anders weer verkeerd in het daglicht word gezet. (zo zou ik denken hoor…)

Ik heb ook gekeken maar peter onhult dit nu weer wel maar wat levert dit op niks hij loopt dus nog gewoon vrij rond het zelfde als joran en vele anderen die peter heeft onhutselt. Dus wat mij betreft mag dit zo van de buis af gehaald worden dan heeft het openbaar maken toch geen zin ja oke dat er mensen gewaarschuwd worden wel maar verder? Of zit ik nu fout?

Blij toe dat ik niet gekeken heb dus. :sick: Je geeft je kind in goed vertrouwen aan zo iemand en dan doet hij dit. :evil:

@kletsmiep wrote:

Ik heb ook gekeken maar peter onhult dit nu weer wel maar wat levert dit op niks hij loopt dus nog gewoon vrij rond het zelfde als joran en vele anderen die peter heeft onhutselt. Dus wat mij betreft mag dit zo van de buis af gehaald worden dan heeft het openbaar maken toch geen zin ja oke dat er mensen gewaarschuwd worden wel maar verder? Of zit ik nu fout?




Inderdaad het is nu openbaar gemaakt wat dus wel betekent dat meneer Joep M. bij meer mensen nu bekend is en zijn smerige praktijken niet meer zo makkelijk kan uitvoeren.



Jammer trouwens dat deze Joep M. met balkje voor zijn ogen in beeld kwam. Zulke smeerlappen mogen ze van mij met volledige naam en zonder balkje in beeld brengen.



En een passende straf, jawel hoor, visdraad kan ook leuk wezen :wink:

ik kon er ook echt niet naar kijken…

werd er stront misselijk van…

Ik heb er wel naar gekeken. Maar word heel snel boos om dat soort dingen, dus na een half uur heeft mijn vriend besloten hem op een andere zender te zetten.

Maar als moeders onder elkaar … welke moeder geeft haar kind nu aan zo’n enge man in therapie en dan ook nog eens zonder dat je daar zelf bij bent??? :think:



Heb je die man gezien, met een onverzorgde baard tot op zijn knieen en een tuinbrioek aan en die wil overkomen als psycholoog???



Kom op dames … dan gaan toch al je bellen rinkelen???



Ongeacht zijn verleden, ik zou zo’n man dus echt nooit bij mijn kind in de buurt laten :naughty:



En wat voor therapie ook, ik zit erbij





Petri

OP tv is nu de herhaling, ik ben niet aan t kijken, hubby wel, die zit zich al te eregren van alle kanten, ik weet dat als ik ga kijken ik alleen nog loop te vloeken :oops:



Vieze smerige kerel.



En idd als mijn kind in therapie zou moeten ga ik ook mee, ik laat haar dan niet alleen naar binnen, ik ben denk ik bij iedereen iets te slecht van vertrouwen.



Maar ik hou altijd in mijn achterhoofd, je kunt beter iemand niet vertrouwen en die geen moet jou vertrouwen zien te winnen, dan iemand blindelings vertrouwen en daarna zuur op de koffie komen :wink: