Brrr walgelijk

ik heb het zelf ook gezien! :evil:



ik kan me er iets bij voorstellen dat als je geen famillie hebt vrienden of kennisen die je kunnen helpen bij de zorg van je kind.

het verzorgen van een gehandicapt kind is zwaar en vergt veel energie.

als je dan een pgb krijgt en gaat kijken op internet en je ziet dit zonder te kunnen overleggen bij andere zullen er vast mensen zijn die dit doen.

hij schets een mooi beeld en als ouders lijkt het dan of je even kan ademhalen om ook andere dingen te kunnen doen, dus als je niet bij de therapie hoeft te wezen zou dat wel even kunnen uit komen zodat je even zelf bijvb boodschappen kan doen.

maar bij het uitelijk van de beste man kreeg ik al kriebels…

hij schets wel een mooi beeld voor ouders die radenloos zijn en eigenlijk veel en veelste mooi!

ik hoop dat hier heel snel kamer vragen van komen want dit mag gewoon niet gebeuren!!! als je kind ergens brengt wil je de juiste en de beste zorg zeker als het om een gehandicapt kind gaat die zeer kwetsbaar zijn en buiten de maatschappij vallen.



dus ik begrijp heel goed dat je een kind achterlaat bij een therapie.

maar ik begrijp niet dat je het kan doen bij zo`n vieze onverzorgde man…

mij zou dit nooit overkomen want ik heb wel wat lastigere vragen van te voren om zeker te weten dat mijn kind de juiste hulp krijgt!

@petri wrote:

Maar als moeders onder elkaar … welke moeder geeft haar kind nu aan zo’n enge man in therapie en dan ook nog eens zonder dat je daar zelf bij bent??? :think:




Ik heb het ook gezien en vroeg me dit dus ook af...

Maar vind dit echt verschrikkelijk, heb het wel gezien, maar werd er ook :sick: van. De ergste straf is nog niet genoeg voor deze man :evil:

Ik zag voorstukjes en dacht dit wil ik niet zien